czwartek, 27 czerwca 2013

Mini jajecznica na boczku !

  Zostało mi trochę włóczki z mojej  "jajecznicy na boczku " to zrobiłam  nowy strój dla lali .
 Komplecik składa się z sweterka ,spodni i czapki .
                       Sweterek ma wrabiane warkocze oraz kołnierzyk .Jest zapinany na rzep.
                                       Jajecznicowa czapka ściągnięta rudym sznureczkiem .
Do tego rude spodnie robione 2x1


 A w ramach odpoczynku od drutów chwyciłam za szydełko i zrobiłam dwustronne posłanko .

Mam nadzieję ,że i tym razem właścicielka będzie zadowolona .Szał lalkowy mnie tak ogarnął że mam  zrobionych jeszcze kilka komplecików j. Zostało tylko wykończenie .

25 komentarzy:

Gabunia pisze...

Super, przepiękne te ubranka. To prawda, że robienie ubranek dla lalek bardzo wciąga, też tak mam. Pozdrawiam:)

Anka pisze...

Ubranka śliczne, ale i posłanko niczego sobie, pozdrawiam :)

Donia pisze...

Prześliczne ubranka!Serdecznie pozdrawiam:))

Iwona pisze...

Piękne ubranko i pościel dla lalki. Wciągnęła Cię ta zabawa na dobre, a co dopiero małą dziewczynkę, pozdrawiam cieplutko.

Kasia J. pisze...

Śliczne ubranka :-) Za to komplet pościeli zachwycający. Jesteś wspaniała.
Pozdrawiam serdecznie.

Ina Kaźmierska pisze...

Och z pewnością bedzie zadowolona! Cudeńka robisz Ewo :)

Małgorzata Bania pisze...

Ale śliczne ubranko.Masz zdolności.Pozdrawiam.

Edyta B. pisze...

Nie wiem co ma rzec...
Śliczne, po prostu bomba, talent talent :)
pozdrawiam serdecznie.

Atelier Marysi pisze...

Piękne ubranka i posłanko również.Pozdrawiam serdecznie.

Ирина Никитина pisze...

Красивая одежда для кукол! С уважением!

ljubinka pisze...

Divna,slatka garderoba za lutke!!!
Pozdrav.:)

sosnowygaik pisze...

Szkoda, że moje lalki nie miały takich pięknych ubrań. Jednak nie miały najgorzej bo zawsze coś eleganckiego im uszyłam;)

Anna pisze...

Très jolis travaux ! En tricot et crochet !
Bonne journée !
Anna

Elunia pisze...

prawdziwa elegantka

Wioletta G. pisze...

Fajne to dwustronne posłanie! Pozdrawiam:)

Jolanta Turoń pisze...

Ależ te lale mają z Tobą dobrze ;) Tyle cudeniek naraz. Serdecznie pzodrawiam

Cztery Pory Roku i Ja pisze...

Marzy mi się taki kocyk z kwadracików do łóżeczka.. śliczny

joanna:) pisze...

Prześliczny komplecik dla lali:) i kocyk cudny:) Dziewczynka będzie zachwycona, oj będzie:) Pozdrawiam

halszka pisze...

Zachwycające są te małe ciuszki dla lalki.Kocyk i podusia cudne pod taka kołderką sama bym się położyła.Serdeczne pozdrowienia.

ZielonaMila pisze...

Wspaniałe prace, gratulacje:) Pozdrawiam

agadzieje pisze...

fajne te jajeczne ubranko dla lali:) bardzo wdzięczne:)

Marille pisze...

Super są te rzeczy dla lali. Szczególnie ubranko mi się podoba i kolor też :)
Pozdrawiam :D

Emmaja535 pisze...

Cudnosci! Masz cierpliwosc! Moje lale czekaja.....nie wiem, kiedy przyjdzie czas na ubranie ich!

Magota pisze...

I w takich chwilach żałuję, że nie mam córki, bo przy moich chłopcach nie poszaleję rękodzielniczo :)

blogerzaby pisze...

Prześliczne ubranka, pościel dla lali tez cudne ;D