piątek, 7 czerwca 2013

Tak bym chciała małą być !


       Ciociu moja lalka nie ma nowych ubranek . Cóż można zrobić na takie słowa - oczywiście usiąść i dziergac ,dziergać , dziergać .
Pierwszy komplecik biało - czerwony czyli " zostańmy kibicami " Spodnie na szelkach , sweterek z rzepem na plecach i białe buciki . Strój wzorowany na katalogu " Les habits d Emilie " .
 Reszta ubranek to pomysły własne .

   Drugi strój to" nowoczesna  łowiczanka " - opaska . torebka , buciki i sukienka czy jak kto woli  tunika . Fason bombki na dole ściągnięta sznureczkiem .


















                             Trzeci strój to ogniste ponczo z opaską .




















 Reszta strojów w następnym poście . Te maleństwa tak mnie wciągnęły , ze ostatnio tylko takie dłubię Przecież za uśmiech dziecka zrobimy wszystko .

                                                  Polecam 

  Dla wszystkich tych ,którzy lubili oglądać serial " Siedlisko " książkę gorąco polecam .

27 komentarzy:

anulek pisze...

Ewa śliczna lala w nowych ubrankach, a ten kolorowy zestaw jest po protu bombowy!

toja-12 - Irena pisze...

Śliczne te ubranka dla lali, takie wesołe! Dobrze mieć taką ciocię:)
Pozdrawiam:)

RABATKI MAŁGORZATKI pisze...

Przeurocze te maleństwa :)

Anna pisze...

Adorables tous ces petits ensembles ! Vraiment mignons !
Bonne journée !
Anna

halszka pisze...

Potrafisz Ewuniu zaskoczyć, piękne ubranka dla lalki i bardzo pomysłowe.Za takie cuda uśmiech murowany.Siedlisko to mój ulubiony film, dwa razy już oglądałam.Ksiązka pewnie bardziej ciekawa,zaraz poszukam w Empiku.Pozdrawiam serdecznie.

Ирина Никитина pisze...

Очень красивая одежда для куклы!

Kasia J. pisze...

Śliczności :-) Wspaniała rewia mody dla lalek. Cudne kolory.
Pozdrawiam serdecznie.

ljubinka pisze...

Lutke su divno obučene!!
Pozdrav!:)

Atelier Marysi pisze...

Pięknie wydziergałaś.Cudne czerwone ponczo i opaska.Pozdrawiam.

Gosia pisze...

Ojej są piękne, zestawik numer dwa marzenie, i ta czerwona opaska cudo.
Fajna ciocia z Ciebie :)))

Anka J. pisze...

Pięknie ubrałaś lalę. Pozdrawiam

Świat ChristineeM pisze...

Jaka ta laleczka jest elegancka. Pozdrawiam.

Paulina Kielar pisze...

przecudne pozdrawiam ciepluteńko

Wioletta G. pisze...

Taka ciocia to skarb. Pozdrawiam:)

Jolanta Turoń pisze...

Świetne ubranka stworzyłaś :) Również uważam, że taka ciocia to prawdziwy skarb :) Pozdrawiam

Iwona pisze...

Bardzo się postarałaś, ubranka są prześliczne. Szczera radość i wdzięczność dziecka dodaje skrzydeł. Mnie Julek cały tydzień budził o szóstej rano takim szerokim uśmiechem, że zapominałam o tym, że to nie moja pora na wstawanie.

Elli pisze...

Sono vestiti bellissimi per la bambola ... la bambina era sicuramente contenta.
Ti auguro un buon weekend
Bye, bye Elli

Gor Ko pisze...

No, mnie też ponczo ujęło ;)

Beata Zasada pisze...

Cudne ciuszki :)))..takie maleństwa a sprawiają tyle radości dziergającej i obdarowanej :)

Anioły Anielki pisze...

Jednym słowem - wspaniałe!Pozdrowionka.pa

anabell pisze...

Śliczne te ubranka porobiłaś. A dzierganie ubranek dla lalek wciąga- sama robiłam dla lalek mojej córy różne ubranka a najwięcej dla Barbie.
Najtrudniej było robić buciki.
Miłego, ;)

violka pisze...

Same śliczności wydziergałaś :) Napatrzeć się nie mogę!

Neferi pisze...

They are very cute :).

Robótki Marleny pisze...

Ewo, jesteś niesamowita, same śliczności. Kochana z Ciebie cioteczka:)
Pozdrawiam, Marlena

Asia305 pisze...

Ewo - zrobiłaś przepiękne ubranka! Aż sama zachciałam takie wydziergać dla lali mojej córci :)

Łucja-Maria pisze...

Oj, widzę, że zostaniesz projektantką mody.
Świetne ubranka.
Pozdrawiam:)

ania pisze...

Piekne ubranka :) Przypomniałaś mi czasy gdy moja mama dziergała dla moich lalek ;)