niedziela, 7 lipca 2013

Biedronki atakują !

            Jakie było moje zdumienie gdy usłyszałam od Wiki " Ciociu ja bym chciała rękawiczki z biedronką  " , a bluzeczka z biedronką może być . Tak usłyszałam .Uff odetchnęłam przecież o tej porze roku nie zrobię jej rękawiczek bo jeszcze gotowa je założyć . Ale z biedronką ?   W dzisiejszych czasach fascynacja  Hello Kity jest normą ,ale biedronki !! No cóż okazało się że  moja mała ulubienica została fanką biedronek.

 


 Wzór bluzeczki pochodzi z katalogu Sabrina Kinder , a schemat biedronki z internetu .
   Nie byłabym sobą żeby jeszcze nie zrobić małej niespodzianki - lalka tez dostała sukienkę z biedronką .


 

42 komentarze:

Anna pisze...

Te biedroneczki są takie piękne ,że chyba chyba też dołączę do fanek:)

KonKata pisze...

nie tylko biedronki ale i maczek się załapał!

Sabka pisze...

Sukieneczki śliczne ! Ja też jestem fanką biedronek za sprawą ks. Jana Twardowskiego.
Buziaki !

Anka pisze...

Oba ciuszki śliczne, pozdrawiam :)

Elunia pisze...

biedronkowe cudeńka zrobiłaś

Robeatki pisze...

jakie piękne rzeczy zrobiłaś !!!! Super!!

Atelier Marysi pisze...

Piękne biedronkowe sukieneczki.Wspaniała ciocia z Ciebie.Pozdrawiam serdecznie.

RABATKI MAŁGORZATKI pisze...

Przecudowne sukieneczki obie :)

joanna:) pisze...

Odlotowe ciuszki :) Zdolna jesteś:)
Pozdrawiam

szyleczko pisze...

Fantastyczne! Twoje biedronki są super, a mała pewnie zachwycona!!!

Iwona pisze...

Całe ubranka są piękne, nie tylko biedronki.Karczuszek, rękawki, falbanka i inne wykończenia są cudne.

ljubinka pisze...

Sweet and lovely ladybugs!!!
Have a nice week!
Greetings.:)

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Bardzo pięknie wkomponowane - ślicznie wyglądają na ubrankach:)

kasia pisze...

Pięknie wygląda taka biedronka na sukience. Słodko wygląda ta lalka:)

Beata Zasada pisze...

Świetne !!!!

Kasia J. pisze...

Śliczna sukieneczka :-) wspaniałe biedronki.
Niespodzianka - słodka :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Joanna pisze...

Śliczna sukienusia, biedronki zawsze były i będą miłą ozdobą :)
Pozdrawiam

Joanna pisze...

Śliczna sukienusia, biedronki zawsze były i będą miłą ozdobą :)
Pozdrawiam

Asia305 pisze...

Przecudna ta bluzeczka!!! Masz naprawdę dar robienia ubranek dla dzieci - są ślicznie ozdobione :)
Pozdrawiam,
Asia

halszka pisze...

Obie sukieneczki są śliczne.Pozdrawiam.

Blue-Anna pisze...

No pięknie wyszło:)

Iwona pisze...

Sukieneczka jest przesłodka! Sukieneczki właściwie :-)
Ja i moja Marcysia jesteśmy fankami biedronek, mamy mnóstwo rzeczy z nimi :-) to bardzo wdzięczny temat :-)
Pozdrawiam cieplutko i słoneczka na ten tydzień!

Finextra pisze...

Bajeczna ta inwazja kropiatych żuczków!

Basia Nolberczak pisze...

Fajny pomysł z biedronkami pozdrawiam Basia

sosnowygaik pisze...

Biedronki są świetne. Ja opanowałam druty w stopniu bardzo podstawowym i nie wyobrażam sobie jak można wykonać takie biedronki.

Małgorzata Bania pisze...

Ale to piękne.

Anna pisze...

Adorable petite robe et coccinelle !!!
Bises et bonne semaine !
Anna

Wioletta G. pisze...

Same śliczności.Pozdrawiam:)

Donia pisze...

Prześliczne sukieneczki! Pozdrawiam:))

Jolanta Turoń pisze...

Ależ cudo :) Zachwycają mnie takie ciuszki. Serdecznie pozdrawiam

Ludwika pisze...

Super biedronkowo.Sukieneczki urokliwe.pozdrawiam

Ewa Jurewicz pisze...

Urocze są te sukieneczki Ewuniu i z biedronkami wyglądają bardzo oryginalnie. Podoba mi się też to co jest w tle. Masz śliczny ogród. Pozdrawiam serdecznie.

Gor Ko pisze...

Myślę, że tylko "ignorant" się nie obejrzy za Twoją Ulubienicą i biedronkami. Bardzo fajne ;)

Aśka pisze...

Zapraszam po wyróżnienie:-)

Wanda pisze...

Piękne sukieneczki wydziergałaś! Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz i serdecznie pozdrawiam:)

Magota pisze...

Piękne! Ależ się mała musiała ucieszyć :)

Dusia pisze...

Wspaniałe biedroneczki, a jak precyzyjnie to zrobiłaś śliczne pozdrawiam Dusia

Beata T pisze...

łał ale cudne są te biedroneczki , przepiękne tuniczki stworzyłaś :)))

Gosia pisze...

Boskie biedroneczki i ten maczek!! U mnie też biedronka sie pojawiła, ale o niej wkrótce:)

Świat ChristineeM pisze...

Biedroneczki jak prawdziwe! Super sweterki.

Gosia pisze...

szkoda że ja nie miałam takiej cioci :)). Biedroneczki są świetne :))

Eliza Kaschel pisze...

biedronki sa super!!!!