sobota, 27 lipca 2013

Fala goni falę !

              Kolejna odsłona ubranek dla lali .  Koleżanka przyniosła mi dziecięcy sweterek , no bo ja coś z niego zrobię .  Sweterek gryzący to i synek nie chciał go nosić .Koleżanka ma również córkę ,no to co mogłam zrobić ? Oczywiście tylko jedno - ubranko dla lalki !   



Najpierw powstał sweterek i czapeczka wykończona na zielono .
 Wzór warkoczyka robiony już w " Małym blokersie "
Później powstała biała wersja .


Czyli opaska ,sweterek i spódniczka  wykończona na biało . Góra sweterka jak i część rękawa ma ozdobne małe warkocze 2x2
 A że włoczki jeszcze zostało to dorobiłam pajacyka .
 Pajacyk może być zakładany do przodu lub do tyłu. Posiada wtedy małą kryzę lub kołnierzyk .
Pajacyk może być ubierany do jednego jak i drugiego sweterka.
   Zobaczcie co powstało z jednego sweterka .A jego kolorystyka nie mogła mi się inaczej skojarzyć jak tylko z falami morskimi .
      Małgosiu proszę wybieraj !
 

46 komentarzy:

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Bardzo piękne i pomysłowe ubranko ma lalka:)

Lidka zNitką pisze...

Pięknie tu u Ciebie i kolorowo, aż miło nacieszyć oczy:)) W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny:)

Iwona pisze...

Wyspecjalizowałaś się w lalkowych ubrankach do perfekcji,są prześliczne. Mnie sąsiadka przyniosła wór grubej, ostrej włóczki i poprosiła o sweterek, że to wyjątkowo poczciwa starsza pani, to dziergam, ale to nie moja bajka.

Dusia pisze...

Urocze i pomysłowe pozdrawiam Dusia

Gabunia pisze...

Fajne ubranka, robienie ubranek bardzo wciąga:) Też tak miałam, ale na razie mi przeszło:) Pozdrawiam

Atelier Marysi pisze...

Teraz lalunia to elegantka.Piękne ubranko.Pozdrawiam gorąco i miłej niedzieli życzę.

Kasia J. pisze...

Wspaniałe ubranka :-)
Pozdrawiam serdecznie.

halszka pisze...

Znowu mnie zaskoczyłaś pomysłem na lalkowe ciuszki.Pajacyk fantastyczny.Miłej niedzieli życzę.

Gosia pisze...

Robisz je po mistrzowsku :))

Szydełkowe czary-mary pisze...

Fajne ubranka

kreciarobota pisze...

Ubranka są super, a kolorek faktycznie morski. Kiedyś... jak będę miała wnuczkę to pewnie też się postaram ubierać jej lalki. Córka to miała.
Pozdrawiam bardzo słonecznie :)

Basia Nolberczak pisze...

Fajne ubrania pozdrawiam basia

Lucy pisze...

Bardzo pomysłowo zamieniłaś jeden gryzący sweterek na lalczyne kreacje:)
Pozdrawiam

Efa pisze...

Świetne ubranka :) Bardzo przyjemny kolorek! Pozdrawiam

Anka pisze...

Przepiękne ubranka!!!

barbaratoja pisze...

Wszystko cudnie i wszystko można by zrobić w powiększonej wersji dla dziewczynki, oczywiście z innej wełenki, nie gryzącej ;-)

Anna pisze...

Toujours aussi adorable !
Bon dimanche !
Anna

kasia pisze...

Twoje modelki potrafią bardzo ładnie pozować:))

Beata T pisze...

Przepiękny komplecik dla bobaska :)))
Cudne masz klimaty w ogrodzie :)))

Ирина Никитина pisze...

Красивая и разная одежда для кукол вызывает восхищение!

anulek pisze...

Przepiękne i bajeczne ubranka dla lalek;)

Sepia pisze...

Niezwykłe te Twoje ubranka! Podziwiam precyzję i piękne wykonanie:)
Uwielbiałam przebierać moje lalki. Mama też robiła mi takie ubranka dla lalek, więc gdy zobaczyłam te Twoje, zrobiło mi się ciepło na duszy:)

ljubinka pisze...

Lepo,slatko,savršeno pleteno!!!
Pozdrav.:)

Dobre Czasy pisze...

Laleczka ubrana bajecznie.Kolor nieba podkreśla kolor oczu.Prawdziwa modelka w cudownym ubranku.Pozdrawiam serdecznie Jola z Dobrych Czasów

Jolanta Turoń pisze...

Twoje ubranka są niesamowite :) podziwiam

Donia pisze...

Prześliczne ubranka!
Pozdrawiam:))

Świat ChristineeM pisze...

I kolejne piękne laleczkowe ubranka. Pozdrawiam.

Beata Zasada pisze...

No i lala cała szczęśliwa ;)
Świetne te ciuszki, właścicielka lali zapewne w siódmym niebie :)

Blue-Anna pisze...

Ale strojnisia:) Choć akurat dziś oglądając ją zrobiło mi się lekko gorąco:))

Ewa pisze...

Jakie słodkie :) Śliczności :)

violka pisze...

Fantastyczny recykling włóczkowy. Lali może za ciepło dziś heheh ale widać woli ładnie wyglądać :)

Elunia pisze...

wszystkie ubranka są rewelacyjne

joanna:) pisze...

Prześliczne ubranka :) Pozdrawiam

Antosia pisze...

No to lala teraz musi mieć dużą szafę na te wszystkie piękne ubranka.

tonka pisze...

Świetne!Jesteś prawdziwą specjalistką w lalkowych ciuszkach:))

umbrella pisze...

Bardzo mi się podobają takie mini dorosłe ubranka:) Ach, być znowu małą dziewczynką! Ślicznie Ci wychodzą te prace:)

anust pisze...

no tak lali nie gryzie...a przynajmniej nic nie mówi, ze gryzie:)) zupełny odlot:))

Molly Mel pisze...

Piękne te ubranka ! I jak napisała wyzej umbrella- Ach znowu być dziewczynką !!!

Ewa Jurewicz pisze...

Śliczne ubranka wyczarowałaś. Dawniej, jak dzieci były małe też robiłam ubranka dla lalek na drutach i na szydełku. Jak to miło wspomnieć. Może kiedyś, jak doczekam wnuków znowu spróbuję. Pozdrawiam serdecznie.

violi igłą malowane pisze...

Śliczne ubranka , mam w taki sam kordonek , ale szukam niebieskiego w takim kolorze .

ashki pisze...

Ale fajowe te lalkowe ciuszki:))) I ile ich wyszło z jednego sweterka:)

mProjekt pisze...

Moja babcia też mi robiła takie ciuszki, ale dla mnie:) Szkoda, że ta sztuka zanika..

Nélia Botelho pisze...

Encantadoras as bonecas vestidas de tricot. Parabéns!

Abraço
Nélia

Eve Jank pisze...

Cudny komplecik

Daniela pisze...

No , super ubranko!

darakw pisze...

Oj brakuje żywej wkładki do tych ubranek :D Cudne są!