sobota, 3 sierpnia 2013

Podróże małe i duże - Moszna

        Bajkowy zamek ,cudowny park , mini-zoo , stadnina koni - to wszystko sprawia ,że tam powracam . O każdej porze roku znajdę tam  coś ładnego . Jedna z ostatnich moich wizyt była w ulewnym deszczu ale było super ! Zobaczcie sami !

Z wieży macha  Biała Dama 
Wchodzimy do środka 
Kawiarnia 

                                          Pić kawę w takim otoczeniu - poezja !
 Jadalnia 

                                   Z jadalni przechodzimy do oranżerii

      Do biblioteki z powodu deszczu przeniesiono  koncert orkiestry z Leśnicy , ale cudnie grali .

Polecam Dzień Dziecka w Mosznej !Można było zobaczyć wiele  atrakcji .
 
 W parku
                   
                                 W maju w parku można podziwiać taką paletę barw .
                                  Poniżej po prawej przekwitnięte 100 letnie rododendrony.
                               W parku jest dużo mostków po których z przyjemnością się spaceruje .

        Stare drzewa pokazują swoja urodę o każdej porze roku .
                                                            Jest jeszcze mini-zoo
No i stadnina koni ,która organizuje zawody hipiczne .

                                        A dla przyjezdnych i pokój się znajdzie .

30 komentarzy:

Małgorzata Bania pisze...

Piekne zdjęcia.Moszna to jest to co warto odwiedzać.Pozdrawiam.

Atelier Marysi pisze...

Piękny pałac i park nic dziwnego że powracasz w to miejsce. Pozdrawiam i dobrej niedzieli życzę.

Beata Zasada pisze...

Lubię takie miejsca z "duszą"..pięknie tam :)

Elunia pisze...

śliczne widoczki

Gabunia pisze...

A my wybieramy się do Mosznej od kilku lat i ciągle nie możemy się tam wybrać:( Myślałam, że tam jest tylko fajnie w maju jak kwitną rododendrony, ale widzę, że latem też watro tam pojechać. Pozdrawiam

sosnowygaik pisze...

Piękny zamek:)

sahara pisze...

Moszna jest piękna. Pozdrawiam

Iwona pisze...

Przepiękne miejsce, jeszcze tam nie byłam, zdjęcia bardzo udane, zachęcają do zrobienia sobie takiej wycieczki, pozdrawiam.

Robeatki pisze...

Tak Moszna to magiczne miejsce! wracam tam każdego roku!
Tym razem jadę 10 sierpnia będzie tam pokaz tańców indyjskich wstęp wolny!!!godz.18,
Która będzie?Może wspólna kawka w pięknej jadalni??

aldia arcadia pisze...

Ten zamek jest super, podziwiam go już paru lat, a nigdy nie byłam....
Pozazdroscić wizyty :)
Pozdrawiam
aldia z arcadii kobiet

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Wspaniałe miejsce i piękne zdjęcia oddające klimat tego miejsca:)

Docia pisze...

Cudne zdjęcia. :)

Gosia pisze...

Twoje zdjęcia zachęcają :))

tonka pisze...

Piękne miejsce,nigdy tam nie byłam a widzę,ze warto:))

Tojav pisze...

Moszna to moja Opolszczyzna, a jeszcze nie udało mi się tam być. Z Twoich zdjęć widać, że naprawdę warto. Pozdrawiam

Eve Jank pisze...

Piękne miejsce :)

Emmaja535 pisze...

Zazdroszcze, sama radosc z takiego zwiedzania! Ja w tym roku o dalekimwyjezdzie moge pomarzyc! Pozdrawiam Cie serdecznie!

kreciarobota pisze...

I dzięki Tobie "zaliczyłam" kolejną wspaniałą wyprawę.
Cieplutko pozdrawiam :)

samosia pisze...

Piękne miejsce. Mam je w planach. Pozdrawiam!

violi igłą malowane pisze...

Dzis chodziło mi po głowei zwiedzanie właśnie takich klimatów , cudne zdjęcia ..

Kasia J. pisze...

Piękne zdjęcia :-) Wspaniale wygląda Moszna na Twoich zdjęciach :-)
Pozdrawiam serdecznie.

nela-guga pisze...

Rzeczywiście pięknie tam, klimacik taki jak lubię. Wcale się nie dziwię, że tam powracasz. Super fotoreportaż, bardzo zachęcający!
Pozdrowienia ślę i bardzo dziękuję za miłe komentarze na moim blogu:)))

Rodzinnie... pisze...

Piękne miejsce, pełne uroku i elegancji.
Pozdrawiam:-)

blogerzaby pisze...

Jak tam jest pięknie! Na żywo pewnie jest jeszcze piękniej, ale dzięki wspaniałym fotką poczułam się jakbym tam była ;)

Anna pisze...

Quel magnifiques endroits ! Et les photos, superbes !
Merci pour la visite et de partager ton petit voyage !
Anna

Wilczyca Aga Strzęciwilk pisze...

Bajka!!! normalnie jak z bajki te zdjęcia!

Daniela pisze...

Nigdy tam nie byłam, ale zdjęcia krzyczą, że to urokliwe miejsce!

Dom z mozaikami pisze...

Bardzo niezwykłe miejsce i swietny fotoreportaż :o)

Silvanis pisze...

Moje dziecko jak miało około 4 lat mówiło że na wieży jest "Strupek" :)

Tojav pisze...

Moszna jest piękna. Byłem tam w zeszły czwartek.