niedziela, 11 sierpnia 2013

Vêtements de poupée

         Czyli o ubrankach dla lalek na francuską nutkę . We Francji można zaopatrzyć się w wiele katalogów z modą dla lalek, u nas to rzecz niespotykana .

Oglądając stroje dla lalek można zauważyć ,że przeważają sukienki , spódniczki inaczej mówiąc mało niemowlaczków ,więcej dorosłości . Kolory też są różne , prawie brak różu natomiast dużo ciemniejszych barw .
                    Oto moja inspiracja  pochodząca z katalogu " Tenues de poupées "
 Sukienka zapinana z tyłu na guziczek .
 Sukienkę rozjaśniłam czerwonym kołnierzykiem,oraz butami .
     Dorobiłam również sweterek  tym razem w duże  pasy .
                             Sweterek zapinany jest na 4 guziczki .
 No i czapka .

                                              Podziękowanie !

            Dla Beatki , Basi i Tereski za mile spędzone sobotnie chwile w Mosznej .
            Basiu naszyjnik jest cudny .
      Ale o tym w innym poście- niech żałują wszyscy co mają blisko i nie skorzystali z zaproszenia Beatki !

40 komentarzy:

sosnowygaik pisze...

Bardzo fajne ubranka. Jak byłam mała robiłam sukienki dla mojej lalki. Nauczyłam się dzięki temu podstaw szydełkowania.

anabell pisze...

Aż mi żal,że już nie mam w domu ani jednej lalki. Minęły czasy, gdy córka bawiła się lalkami (Burda raz na jakiś czas drukowała wykroje dla lalek "normalnych" i dla Barbie), bo wtedy sporo robiłam lalczynych ubranek. A teraz obdarowała mnie 2 chłopakami i zakazem produkcji wyrobów dzianinowych, bo trzeba je jednak prać ręcznie a nie w pralce.
Pięknie Ci te ubranka wychodzą, słowo!
Miłego, ;)

KonKata pisze...

kolejne zdjecia budują napięcie
efekt jest godny podziwu !!!

turkisa pisze...

Piękna kreacja - piękna modelka ;o)
Pozdrawiam!

Wilczyca Aga Strzęciwilk pisze...

cudowne ubranko! Świetnie, że dodałaś czerwone butki i kołnierzyk, bo rozweseliło całość. Sama bym się bawiła lalkami z takimi ciuszkami :)

Gosia pisze...

Jesteś świetna, powinnaś gdzieś się zareklamować

Boei pisze...

Śliczna, pomysłowa kreacja;)

ljubinka pisze...

Divno i interesantno!!
Crna boja i linije,lepa kombinacija!
Pozdrav.:)

Robeatki pisze...

Cieszę się że Ty i Basia skusiłyście się na tę chwilę szaleństwa!!Warto było Dziękuję Ci Ewo :)
UBRANKA MEGA FAJNEEEEE !!!

violi igłą malowane pisze...

Podoba mi się ten styl francuski , może jeszcze cos pokażesz , bo jest prześliczna ,,

kreciarobota pisze...

Superowe ciuszki!
Pozdrawiam :-)

Atelier Marysi pisze...

Śliczne ubranko, bardzo podoba mi się w tych kolorach.Powoli stajesz się specjalistką od ubranek dla lalek.Bardzo ładne.Pozdrawiam gorąco.

Eve Jank pisze...

Jakie cudne ubranko :) Swego czasu robiłam sporo ubranek dla lalek, ale z tego co pamiętam to sama kombinowałam i robiłam wykroje. Katalogi z modą dla lalek to faktycznie coś niespotykanego w Polsce.

Daniela pisze...

Ślicznie przyodziałaś tę lalczaną modelkę, można napisać, że ,,jej do twarzy" w tym ubranku! Może któraś z blogerek i u nas wyda książeczkę z lalczaną modą! Pozdrawiam ciepło!

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Bardzo ślicznie prezentuje się laleczka w tym stroju:)

halszka pisze...

Cudownie ubranka.Zachwycajaco wygląda lala.Pozdrawiam.

Kasia J. pisze...

Cudny komplecik :-)
Paski są super. Kolory rewelacyjne.
Pozdrawiam serdecznie.

Iwona pisze...

Znowu cudne lalkowe ubranko wydziergałaś. Powinnaś organizować kursy dziewiarskie dla dziewczynek i uczyć je tego, zamiast nudnych szalików. Pozdrawiam cieplutko.

joanna:) pisze...

Prześlicznie ubrana lala:) Taką sukienkę sama bym nosiła. Pozdrawiam :)

ashki pisze...

Odjazdowe te ubranka:)

Dusia pisze...

Wspaniałe, robią wrażenie pozdrawiam Dusia

Ирина Никитина pisze...

Красивая одежда для кукол! Платье с красным воротником великолепно!

ninkaw pisze...

bardzo ładniutkie maleństwa.:))
pozdrawiam

anastazja pisze...

No i śliczna mała dama cieszy nasze oczy...

Robótki babci Tereski pisze...

Slicznie ją ubrałaś.

RABATKI MAŁGORZATKI pisze...

Po raz kolejny zachwyciłaś mnie "lalkowymi" ciuszkami :)

Beata Zasada pisze...

Kurcze!...chyba sobie kupię lalkę....
Kapitalne ciuszki :)

Donia pisze...

Wspaniałe lalkowe ciuszki,świetnie się prezentują!Pozdrawiam:))

pisze...

Que peças mais lindas vocês faz!! Adorei esse casaquinho:)

bjinhos

First Indian Summer pisze...

Ojej!!Prawdziwa elegantka!!Cudowne kolory i całość pięknie wygląda!
Pozdrawiam!

Elunia pisze...

Elegancki są te ubranka ,a mnie urzekły skarpetunie

Anna pisze...

Adorable ! Avec des rayures très à la mode !
Bonne semaine !
Anna

Anonimowy pisze...

Magiczny blog :)

pozdrawiam...

Asia305 pisze...

Sliczne ubranko!!!

Teresa Wit pisze...

Witaj i ja trafiłam do Ciebie-miło było poznać się z Wami w Mosznej.

Ewa pisze...

super ciuszki
Pozdrawiam

Annettet pisze...

WITAM!!!
Prowadzisz fajny blog.
prawe oczko, lewe oczko to ja znam. podziwiam ludzi , którzy tak piękne potrafią robić na drutach.
Pytałaś kiedyś u mnie na blogu o moje szycie. Ja wszystkie wykroje, szablony robię sobie sama.Metoda prób i błędów.
Gorąco pozdrawiam")

Beata T pisze...

Ale elegancka lala - śliczne ubranko stworzyłaś :))

Tojav pisze...

Ale wystroiłaś laleczkę. Moja żona robi coś podobnego dla barbie. Pozdrawiam

Neferi pisze...

♥lovely♥