niedziela, 15 września 2013

Podróże małe i duże - Malbork

 Kolejna przerwa w podróży Malbork , czyli olbrzymie budynki i wielki teren do zwiedzania . 
 Każdy kto wybiera się zwiedzać ten piękny zamek ,musi wiedzieć jedno - zwiedzanie zamku trwa przeszło 3 godziny . Dla tych jednak którzy mają mniej czasu same obejście murów obronnych daje frajdę .
Jedna strona , druga ,trzecia z każdej coś przykuwa  wzrok.
Jak nie okno to dachówka lub taka zwyczajna sowa .
Jak zmęczymy się chodzeniem  możemy odpocząć w którejś knajpce lub postać na moście i podziwiać widok zamku .
 Ogrom budowli można zobaczyć na makiecie .
A w miasteczku siedząc przy kawie zobaczymy taki widok .
Zamek w   Malborku   trzeba zobaczyć .Jak macie czas i zdrowe nogi to polecam zwiedzanie zamku , jeśli nie to i spacer wokół murów daje satysfakcję .Tym razem miałam mało czasu ale powrócę tu na cały dzień .

18 komentarzy:

KonKata pisze...

byłam, potwierdzam,że warto
dzięki za piękne zdjęcia

Beata Zasada pisze...

Byłam w Malborku i zachwycona jestem :)
Twoje zdjęcia są dla mnie fajnym wspomnieniem :)

Teresa Bejgrowicz pisze...

cóż wstyd się przyznać około 100km a nie byłam ;( muszę to naprawić.

Atelier Marysi pisze...

W Malborku byłam niejednokrotnie ale przyjemnie powrócić i pooglądać takie piękne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko.

RABATKI MAŁGORZATKI pisze...

Świetne zdjęcia, nigdy tam nie byłam i doszłam do wniosku, że muszę się tam wybrać :)

Marille pisze...

Wybieram się tam od wielu lat i dojechać nie mogę.. Dzięki za fajne zdjęcia :)
Pozdrawiam
Marille

Anna pisze...

Beautiful place !
Have a nice week !
Anna

Ewa pisze...

Zawsze chciałam zobaczyć Malbork, a kiedy udało mi się kilka lat temu to zwiedzanie odbyło się w ulewnym deszczu... Mimo to zdjęcia w albumie mam , na wszystkich wyglądam jednakowo, jak przemoknięta do nitki kura ;)
Ale było warto bo zamek piękny:)

malaala pisze...

Byłam dawno temu w Malborku. Nietypowa architektura!!!:)

Basia Nolberczak pisze...

Wycieczka na pewno się udała. Bardzo dziękuję za nasiona malwy jeśli będziesz czegoś potrzebować, pisz a się odwdzięczę pozdrawiam Basia

Elunia pisze...

byłam tam trzy lata temu,też byłam zachwycona

violi igłą malowane pisze...

Niby mam z 3-miasta blisko ale jeszcze nie byłam ,Fajne zdjęcia ...

Gosia pisze...

oj kiedy ja tam ostatnio byłam, nawet nie pamiętam - ale wiem że warto :))

anastazja pisze...

Jak patrzę na te słoneczne zdjęcia i porównuje szarosc za oknem to aż się człowiek rwie do zwiedzania.

ZielonaMila pisze...

Fantastyczne zdjęcia, muszę odwiedzić to miasto:) Pozdrawiam

Magota pisze...

Piękne fotki. Chętnie bym się tam wybrała :)

Lidka zNitką pisze...

Byłam w Malborku w zeszłym roku, bardzo fajne miejsce. Mimo, że zwiedzanie trwa prawie 3,5 godz to nie można się nudzić :))

Dulciléia pisze...

Maravilhoso!
http://deiartepaixao.blogspot.com.br/