poniedziałek, 14 października 2013

Jesienne róże ......

Byłam z kilkudniową wizytą w Św. Katarzynie . Spędziłam miło czas i przywiozłam nową umiejętność .
    Kuzynka nauczyła mnie robić róże z liści . Tak więc będąc w gościnie bawiłam się liśćmi . Zrobiłam nawet spory bukiecik .
A zwijanie różyczek tak mnie wciągnęło , że na pożegnanie dostałam siatkę pięknych , kolorowych liści do dalszej produkcji .
I tak oto powstał mój pierwszy bukiet róż .
             Który super się prezentuje w krysztale , jak również w prostym szklanym wazonie .


44 komentarze:

barbaratoja pisze...

Przypomniałaś mi,że tez kiedyś robiłam różyczki. Teraz jest pora na przypomnienie sobie o nich.

Paulina Kielar pisze...

bukiecik rewelacyjny ... pozdrawiam ciepluteńko

Joanna pisze...

Ale piekny! :)

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Piękny bukiecik :)

mika pisze...

Ja też robię różyczki z liści (właśnie przypomniałaś mi, że przyniosłam wczoraj cały bukiet i zostawiłam w przedpokoju - niestety uschły). Nie wiem, czy wiesz - ale będą trwalsze - jeśli spryskasz je lakierem do włosów. Świetny efekt daje też brokat w sprayu - niesamowicie różyczki połyskują w słońcu)

renya pisze...

Wspaniały bukiet! Zazdroszczę nowej umiejętności, też bym tak chciała... Kiedyś się nauczę:)

Atelier Marysi pisze...

Też kiedyś je robiłam i wykorzystywałam bukiety na pierwszego listopada.Pozdrawiam cieplutko.

Beata Zasada pisze...

Piękny bukiet :)

Finextra pisze...

Piękny bukiet i piękny pomysł! W przerodzie nic się nie musi marnować, trzeba tylko wiedzieć, jak wykorzystać te dary! Cudne!

Drucikowo i nie tylko pisze...

Cudowność, też kiedyś takie robiłam, ale teraz szkoda mojej pracy. Kot mi zje :)Gratuluję !!

ljubinka pisze...

Beautiful,perfect!!!
Greetings.:)

Iza kama pisze...

ładny ten jesienny bukiecik, aż mam ochotę zrobić. Żeby tylko pogoda jeszcze dopisała:)

Donia pisze...

Przepiękny bukiecik!!!
Serdecznie pozdrawiam:))

Katarzyna pisze...

Moja ciocia, tez robi takie rozyczki, wiec wiem ile to wymaga pracy.Podziwiam.Piekny bukiet.

Agnieszka pisze...

Kiedyś robiłam takie bukiety w akademiku:) CZego to student nie wymyśli żeby tylko się nie uczyć :)
Pozdrawiam.
Aga

Asia305 pisze...

Jakie śliczne! Pewnie nie więdną i nie usychają. Naprawdę śliczne :)
Pozdrawiam cieplutko,
Asia

Emmaja535 pisze...

Piekne te Twoje roze! Gdzies mialam filmik jak takie robi sie roze,musze poszukac! Pozdrawiam!

malaala pisze...

Bukiet jest boski!!!! :)

halszka pisze...

Przepiękne róże.Pozdrawiam.

sosnowygaik pisze...

Bukiecik jest prześliczny:)

Ирина Никитина pisze...

Красивый букет, розы из листьев прекрасны!

kreciarobota pisze...

Robiłam kiedyś róże z materiału, przypuszczam, że z liści robi się podobnie. Bukiet śliczny, jest się czym pochwalić. Brawo !

Ewa-Handmade-Art pisze...

superowe te różyczki
Pozdrawiam

joanna:) pisze...

Śliczny bukiecik zrobiłaś:) ja nie mogę się doprosić o liście. Pozdrawiam:)

Lucy pisze...

Piękny bukiet będzie ozdobą w zimowe dni.Robienie bukietów z liści wciąga wiem coś o tym...
Pozdrawiam

Beti K pisze...

Super!!! Robiłam takie w zeszłym roku...czy w tym zdążę ? Oto jest pytanie :):):
Pozdrawiam Cię serdecznie....

Danusia pisze...

Śliczne bukieciki

Elunia pisze...

fantastyczny bukiecik

Anna pisze...

Un bouquet automnal vraiment magnifique !
Bonne journée !
Anna

tonka pisze...

Fantastyczny bukiecik :))

krysia_m pisze...

Fajny klonowy bukiet.

Efa pisze...

Fajnie wygląda taki bukiet z liści :) Pozdrawiam

Iwona pisze...

Piękny bukiet jesiennych róż ukręciłaś, pozdrawiam.

Ursa pisze...

Piękny, śliczny, cudo...Ja też taki chcę, a może się uda - spróbuję. Pozdrawiam:)

Feba - Rękodzieło Artystyczne i Użytkowe pisze...

Takie bukiety są niezwykle urokliwe, ocieplają każde wnętrze - piękne.
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Uwielbiam te bukieciki a Twoje są idealne :))

Kasia M. pisze...

Taki bukiet wygląda oszałamiająco. Moja teściowa też potrafi tekie robić:)

Joanna Głażewska pisze...

Cudowny jesienny bukiet! No i nauczyłaś się czegoś nowego Ewo :-) Mam nadzieję, że będziesz je robiła częściej ;) Pozdrawiam serdecznie.

Łucja-Maria pisze...

Różany bukiet jest bardzo piękny.
ja też próbowałam robić róże.
Niestety, krotko cieszyłam się liśćmi. szybko opadły i zwiędły.
Pozdrawiam:)

Lui M pisze...

przepiekny!!!
Pozdrawiam

Świat ChristineeM pisze...

Wspaniałe róże.

Teresa Brudzińska pisze...

Witaj ja też robiłam kwiaty z liści a potem jak przeschły spryskiwałam lakierem do włosów.
pozdrawiam

Bożena pisze...

śliczne bukiety chciałabym sie takie nauczyć robić...

Anna Janus pisze...

Witam, bardzo mi się podoba bukiet. Chciałabym też takie robić, ale chyba mi życia braknie na naukę. Pozdrawiam