niedziela, 6 października 2013

Podróże małe i duże - Kołobrzeg

          Kołobrzeg to miejsce niepowtarzalne . Miejsce do , którego się chce wrócić .
 I jeśli ....

Zachwycają nas wspaniałe nowoczesne hotele .













Rozleniwiamy się w cieple na pięknej plaży .












Podziwiamy najróżniejsze fontanny ....













....i rzeźby.















Relaksujemy się w czasie rejsu .













Cieszymy się jak dziecko , bo możemy podglądać jak kręcą film .














Dostrzegamy piękno nowej architektury .















Odpoczywamy  na nadmorskim bulwarze












i siedzimy na ławeczkach przy molo .















......a nie zauważamy tych cudownych miejsc ....




To zostaje nam tylko odnaleźć  figurę  Matki Boskiej
i prosić o możliwość powrotu w to piękne miejsce .

26 komentarzy:

Docia pisze...

Przygnałaś mi masę wspomnień. :) Uwielbiam Kołobrzeg. :)

Nitki A nitki pisze...

Kołobrzeg niezapomniany:))))

Loyal Pat pisze...

Moje rodzinne strony..jak fajnie popatrzeć na znajome zakątki
pozdrawiam

Ewa-Handmade-Art pisze...

tylko pozazdrościć
ale ta zdrowo nie chorobliwie
czekam na sanatorium może jakimś cudem dostane Kołobrzeg ;-)

vipek pisze...

Jakie to moje miasto jest ładne:):):)

Atelier Marysi pisze...

To są moje rejony mieszkam 80km od Kołobrzegu. Wracam do niego często ale latem jeżdzimy do mniejszych miejscowości.Pozdrawiam cieplutko.

Aga pisze...

Piękne zdjęcia:)

AnkaSkakanka pisze...

Piękne miejsce.

sosnowygaik pisze...

Kołobrzeg jest bardzo ładny ale strasznie tam wieje:)

RABATKI MAŁGORZATKI pisze...

Ładne zdjęcia pokazały piękno tego miasta

Iwona pisze...

Zazdroszczę dziewczynom, które mają Kołobrzeg w zasięgu ręki. To moje ulubione miasto i jak już tam byłam Ewo, to zawsze bardziej mnie ciągnęło na starówkę, niż na plażę, pozdrawiam.

blogerzaby pisze...

Przepiękne zdjęcia, uwielbiam Kołobrzeg, jaka szkoda, że nie mam możliwości odwiedzać go tak często jakbym chciała.

Anna pisze...

Beautiful pictures !
Thanks for sharing !
Anna

Beata T pisze...

Ewo ale z Ciebie podróżniczka ja mogę Ci tylko pozazdrościć, tych wspaniałych widoków, tych miejscowości które podziwiasz :)))
I to co zobaczyłaś jest Twoje i to jest najwspanialsze :)))
Widzę że cukiernie czytasz ja mam ją w planach ;)
pozdrawiam

Beata T pisze...

Przeleciałam przez Twoją biblioteczkę i jestem pod wrażeniem
- oczywiście znalazłam i natchnienie na czytanie :)))
Pozdrawiam

Iza Belka pisze...

cudownie! zazdroszczę.

Iza kama pisze...

Do Kołobrzegu chętnie się wraca. Nie byłam tam kilka lat już bardzo tęsknie:)Pozdrawiam

Kasia M. pisze...

Uwielbiam Kołobrzeg i znam go jak własną kieszeń-od lat uwielbiam tam jezdzić:))

Ирина Никитина pisze...

Красивый город, красивые фотографии!

Rodzinnie... pisze...

Piękne widoki! Na powrót trzeba troszkę poczekać- do lata:-)))
Pozdrawiam:-)

Asia305 pisze...

Ojoj, aż zazdroszczę... Pięknie tam... I chyba lepiej pojechać jesienią - nie ma upałów, a pogoda - jak widać na zdjęciach - jest super!
Pozdrawiam,
Asia

Elunia pisze...

jak tam pięknie

ToTylkoJa pisze...

Fajne zdjęcia. Chętnie bym się sama znów wybrała, bo bardzo lubię polskie morze:)

Pozdrawiam serdecznie!:)

agulec pisze...

cóż za widoki:) super

Marta K. pisze...

Ewo, zazdroszczę Ci tej wycieczki. Ja pamiętam trochę inny Kołobrzeg, byłam tam ponad 15 lat temu.Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.Pozdrawiam

Gosia pisze...

Super fotki :))