poniedziałek, 28 października 2013

Siedząc przy buku

      Oglądając Wasze blogi można często zauważyć jakie robicie piękne , różnorodne wianki .  Postanowiłam i ja jeden zrobić .Idąc do pracy mijam aleję bukową, troszkę dzisiaj się przy niej zatrzymałam .
                                   Pozbierałam bukwie i zaczęłam robić wianek .
                                Żeby  wianek nie był taki smutny i ciemny dodałam kwiatki .
Powstał taki oto wianek .
                                         I jest to moja pierwsza dekoracja z bukwi .

41 komentarzy:

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Prześliczny wianek i bardzo profesjonalnie wygląda:)

Beata Zasada pisze...

Świetny wianek :)

Ursa pisze...

Zachwyciłam się. Śliczny, pięknie wygląda z suszonymi kwiatami. Nie wiedziałam, że można z bukowin zrobić coś tak ładnego. Podziwiam. Pozdrawiam

Gosia pisze...

Śliczny! Mi też podobają sie te "jeżyki:)

First Indian Summer pisze...

Ewo,wianek jest przepiękny!!Wspaniale połączyłaś kolory i materiały!Na pewno będzie zachwycająca ozdobą Twojego domu!
Pozdrawiam!

Iwona pisze...

Muszę się przyjrzeć bukom :-)
Wianek piękny:-)
Pozdrawiam ciepło!

AnkaSkakanka pisze...

Przecudny. Pozdrawiam

Irena pisze...

Wianek wyszedł przepiękny a kwiatuszki dodały mu uroku i rozjaśniły. Podziwiam:)

Ina Kaźmierska pisze...

Jest przepiękna! Brawo :)

florysztuka pisze...

Wianek śliczny!! bardzo mi się podoba twoje dzieło!! i te kolory kwiatków idealne:)pozdrawiam

Iwona pisze...

Bardzo ładny wianek zrobiłaś Ewo i chociaż nie jest to plastik, to tak szybko nie zwiędnie, pozdrawiam.

Magiczne Sploty pisze...

Śliczny! Podziwiam inwencję!

anulek pisze...

wspaniały jesienny wianek~! uwielbiam takie kolory;)

corofini pisze...

Wianek wyszedł Ci bardzo profesjonalnie, piękny ! :)

Daniela pisze...

Bardzo pomysłowy i super wykonany wianek!

Atelier Marysi pisze...

Świetny pomysł na wianek, wyszedł bardzo ładny.Pozdrawiam cieplutko.

sosnowygaik pisze...

Świetny pomysł na wykorzystanie bukowych łupinek. Wianek jest śliczny:)

violi igłą malowane pisze...

JAki cudny wianek ,,

Deilephila pisze...

Piękny!

Agnieszka pisze...

Piękny wianek.

Elunia pisze...

uroczy

kreciarobota pisze...

Wianek super i dzieki Tobie wiem, jak nazywa się ta roślinka przy kwiatkach. Dziękuje :)

Wioletta G. pisze...

Zaskakująco śliczne! Pozdrawiam:)

Anna pisze...

Jolie décoration aux couleurs de l'automne !
Bonne soirée !
Anna

Ewa-Handmade-Art pisze...

super plecionka

Irmelin pisze...

Świetne plecionki, bardzo mi się podoba:)
Pozdrawiam

Lucy pisze...

Świetny pomysł na wianek,bardzo oryginalny:) Ciekawe zastosowanie dla bukwi muszę popatrzeć,gdzie koło mnie rosną buki.
Pozdrawiam

Ewa pisze...

Pierwsza i od razu jaka piękna..zdolna jesteś dziewczyna :)

Wiesława Studnicka pisze...

Genialny !

Anka pisze...

Wianek wyszedł Ci bardzo ładnie i dodatek kwiatów był dobrym pomysłem :) Miło na niego popatrzeć :) Pozdrawiam ciepło :)

Efa pisze...

Wspaniały wianek :) Pięknie go wyplotłaś! Pozdrawiam

anastazja pisze...

Taki porosty a taki ładny....Wystarczy pomysł i odrobina chęci

malaala pisze...

Świetny ,uwielbiam takie naturalne ozdoby :)

Iza kama pisze...

Piękny ten wianek buczynowo-suchatkowy :)
EWO fajne masz dzieła. Podobają mi się, może już pisałam ale nie szkodzi jeszcze raz bo są po prostu ciekawe:)Dziękuję za komentarz pod ostatnim moim postem o Candy u Ilonki. Mam nadzieję , że wpisałaś się u Niej w kolejce. U mnie napisałaś , że stoisz w kolejce ale nie widzę Cie tam , może pomyłkowo wpisałaś się do mnie, Sprawdź bo żal by było przegapić taką szansę i wspaniała zabawę:)Pozdrawiam

Bryzeida pisze...

Och jak dawno nie widziałam tych pięknych kwiatuszków. Rosły w ogrodzie mojej Prababci. Połączenie z bukwią doskonałe.

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Kapitalny wianek!
Pozdrawiam ciepło

Magota pisze...

O jaaaa... ależ on piękny!!! Cudeńko!

bocia pisze...

"Troszeczkę bukwi"? Ty chyba cały park wyzbierałaś, ale efekt powalający. Podziwiam cierpliwość i dokładność wykonania.Wspaniały wianek!!!!!

Lui M pisze...

Wianek cudowny!!!
serdecznie pozdrawiam

olo pisze...

Nie no super wyszedł! Wczoraj dumałam nad wiankami świątecznymi, ale jeszcze nic konkretnego nie wydumałam :)

dwa magiczne koszyki pisze...

Wianek genialny!!! :)))