czwartek, 28 listopada 2013

Podróże małe i duże - Gdańsk

       Gdańsk jest dla mnie miastem , którego uliczkami mogę spacerować bez końca .Specyficzny klimat , architektura mijanych budynków stwarzają u mnie  cudownie radosny nastrój .
         Ile razy jestem  w Gdańsku i nieważne czy deszcz pada ,czy tez świeci słonce spaceruję ,spaceruję , spaceruję ...
 
        Stojąc koło " Panienki z Okienka " zawsze mówię  : " Witaj już jestem "  i  mam  wrażenie , że  słyszę słowa  : " dobrze że jesteś czekałam na ciebie ... "
    Neptuna mijam prawie nie zaszczycając go wzrokiem , bo przecież  wzrok ucieka by podziwiać ....
                                                            Później zmieniam trasę .
         I w końcu docieram do miejsca współczesnego ,  a przecież tak historycznego .
                              Szkoda tylko że za murem powstaje tak wstrętna betonowa budowla .
                                  I na koniec nie może zabraknąć wizyty na stadionie .   
           Zdjęcia pochodzą z  kilku wizyt w Gdańsku .           

21 komentarzy:

Beata Zasada pisze...

Przy obecnej pogodzie, z przyjemnością pooglądałam Twoje fotki...takie słoneczne ;)
Gdańsk jest piękny, byłam kilka razy ale zawsze wracam tam z radością :)

Magdalena Aneta pisze...

Och jak ja dawno nie byłam w Gdańsku, bardzo dawno. Przydałby się taki spacerek.

Anka pisze...

Uwielbiam Gdańsk i z przyjemnością obejrzałam Twoje zdjęcia. Dawno tam jednak nie byłam i nie wiem jak na żywo wygląda stadion. Kiedyś więc trzeba się znów tam wybrać, pozdrawiam :)

Iza kama pisze...

Bardzo lubię to miasto. Tam faktycznie można spacerować, spacerować... i podziwiać za każdym razem:) Również z przyjemnością teraz pospacerowałam:)Pozdrawiam

Elunia pisze...

miło było pozwiadzać

Iwona pisze...

Piękne zdjęcia! Gdańsk, to moje ulubione miasto kiedyś jeździłam tam bardzo często, jak tylko cieplej się zrobi muszę nadrobić zaległości.

Janeczkowo pisze...

Dziękuję za możliwość odwiedzenia mojego rodzinnego miasta i obejrzenia go Twoimi oczami. Pozdrawiam:)

violi igłą malowane pisze...

W Gdańsku jestem prawie co dziennie ,,Pracuje blisko stadionu ,,
Prawie wszystkie zdjęcia mi znane ,,
Za murem już nie stoi betonowy straszak , teraz jest cały obłożony blacha i już zardzewiał ,,

tonka pisze...

Tylko raz byłam w Gdańsku ,podobało mi sie ogromnie,z przyjemnością obejrzałam miasto Twoimi oczami:))

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Oj jak ja dawno nie byłam w Gdańsku, jak się naoglądałam tych pięknych zdjęć, to zatęskniłam za tym miastem:-)

Molly Mel pisze...

Dawno mnie też tam nie było , ale to rzeczywiście piękne miasto . Piękne zdjęcia :)

Atelier Marysi pisze...

Również lubię Gdańsk, mieszkam na północy Polski a więc często tam bywam. Pozdrawiam cieplutko.

Anna pisze...

Beautiful city, beautiful pictures !
Have a nice weekend !
Anna

Kasia M. pisze...

Gdański jest cudowny o każdej porze roku:)

Ирина Никитина pisze...

Красивый город, красивые фотографии!

malaala pisze...

Kiedyś muszę pozwiedzać Gdańsk!!!Piękny!!!!

Teresa Bejgrowicz pisze...

Starówka CUDO PERŁA... widać historię,kultUrę,architekturę,okazałe kamienice mieszczn, czasy rozkwitu portowgo miasta, handlu kupców ... TO WSZYTSKO POZOSTAWIŁO MAM COŚ PIĘKNEGO.... Pozdrawiam z oległości 160 km od gdańska ;)

KonKata pisze...

byłam kiedy... mnie rowniez zauroczy to miejsce...
w Muzeum Morskim z małą wowczas corką byliśmy i pani z obsługi nie mogła się nadziwić tak małej zwiedzającej... ech wspomnienia, dziękuję za ich przypomnienie...

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Zapraszam po wyróżnienie:-)

babcia ja pisze...

Wspaniały ten nasz Gdańsk:)))
Pozdrawiam!!!

Łucja-Maria pisze...

Prześliczne zdjęcia. Cudowny post.
Pozdrowienia:)