sobota, 23 listopada 2013

Ślad po nim zaginął

     A było to tak - dostałam  sweterek w którym trzeba było przerobić rękawy . Przecież wiadomo jak dzieci szybko rosną , a jeżeli mają ulubiona rzecz to trzeba ją ratować ile się tylko da .
                                         Według zaleceń  poskracałam rękawy .
     A z włóczki która została zrobiłam sweterek dla lalki . Bo przecież każda dziewczynka  bawiąc się w dom lubi stroje takie jak ma mama .
 A teraz rzecz najważniejsza . Sweterki zostały spakowane , wysłane . No i wszelki ślad po nich zaginął .
 Tak to jest - chciałam żeby zapracowana mama nie musiała chodzić na pocztę po polecony , no to mam nauczkę i przestrogę dla Was wszystkich .
 Od dzisiaj tylko polecone !

36 komentarzy:

Basia Nolberczak pisze...

Bardzo fajna przeróbka dobrze, że włóczka się nie zmarnowała:)) pozdrawiam Basia

Ewa pisze...

Ojj wielka szkoda , że takie ładne rzeczy zaginęły , ale może jeszcze się odnajdą ..?

kreciarobota pisze...

Sweterki milusie, a co do przesyłek to nie jesteś jedyna. Polecam przesyłkę polecony priorytet - koperty bąbelkowe są duże.

Iwona pisze...

Współczuję straty tak udanej przeróbki, oczywiście Ewo, że warto wysyłać poleconym i to jeszcze priorytetem.

Małgorzata Bania pisze...

Śliczne sweterki.Tak mamy w naszym kochanym kraju-złodziejstwo.Szkoda takich fajnych sweterków i Twojej pracy.Ja wysłałam tak szal ale doszedł.Pozdrawiam.

Ma. Kra. pisze...

Pod żadnym pozorem zwykłe !!! Udzielam się na Giełdzie Mamy, i już wszystkie tam miałyśmy nauczki - zawsze polecone !!!

sosnowygaik pisze...

Ja zawsze staram się wysłać poleconym lub paczką, żeby wiedzieć co się dzieje z moją przesyłką. Czasem jednak jestem zmuszona wysłać zwykłym i wtedy się przejmuję czy przesyłka dojdzie do adresata. Może jeszcze się znajdzie. Ja kiedyś zamówiłam koronki i przyszły do mnie po trzech miesiącach od wysłania.

Wioletta G. pisze...

Szkoda,bo ślicznie wyszło! Pozdrawiam;)

Atelier Marysi pisze...

Szkoda sweterków, może jeszcze się znajdą. Pozdrawiam

Beata Zasada pisze...

Świetny efekt :)i jeszcze sweterki się namnożyły :)tym bardziej żal, że "przykleiły się" do niepowołanych rąk :(

ljubinka pisze...

Divni džemperi,žao mi je što se tako desilo.:(
Pozdrav...

wełniana kraina pisze...

ja wysyłam duże ilosci przesyłek,tylko poleconym.Niestety wszędzie znajdzie sie nieuczciwy człowiek:/ Szkoda.Sweterki piękne.

Wilczyca Aga Strzęciwilk pisze...

Ja też już mam nauczkę i wysyłki oddaję w ręce poczty poleconym i priorytetem. Sweterek lausi śliczny

Polka na Kresach pisze...

Jak zawsze Twoje dziela sa przesliczne!
Co do przesylki, zycze by sie odnalazla i trafila w rece adresata.
Serdecznie podrawiam

halszka pisze...

Trudno uwierzyć ze takie coś może się zdażyć.Człowiek uczy się całe zycie.Wielka szkoda bo sweterki bardzo urocze.Pozdrawiam i miłej niedzieli Ewuniu.

bocia pisze...

Mocno zaciskam kciuki żeby zguba się odnalazła, bo wspaniały prezent!!!!

Bryzeida pisze...

No szlag człowieka by chciał trafić!!!
A najgorsze to czekanie, że może jednak i taka durna nadzieja.
Kradzione nie tuczy - jakby to był sweter dla dorosłego, to miałabym nadzieję, że kradzione też nie grzeje.

Buziaki wysyłam.
B.

ashki pisze...

Śliczne sweterki. Szkoda, że ktoś miał lepkie łapska.

szela pisze...

Przykre, że takie rzeczy giną... Ja też mam nauczkę i teraz wysyłam zawsze poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru.
A sweterek super, wesoły i energetyczny :)
Pozdrawiam

malaala pisze...

O kurczé niefajnie!!!! A juz zaczynalam miec troché zaufania do naszej poczty!!! :) A sweterki byly takie sliczne !!!Szkoda!!! Moze sie jeszcze znajda!!!

anabell pisze...

No niestety, nieco grubsze listy giną.Już kilka razy mi się to przydarzyło. Ostatnio wysyłam tylko polecone.
A sweterek bardzo ładny, szkoda, że przepadł.
Miłego, ;)

Anonimowy pisze...

Pomimo,że list nie był polecony radzę zgłosić reklamację.
I nie dać się pozbyć. W mojej miejscowości złodziejem okazał się syn pracownicy poczty i trochę przesyłek odzyskano.
emerytka Danuta

Ewa Urban pisze...

Tylko polecone przesyłki !!! Inaczej nie wolno !!!
Takie cudne prace przepadły :-) :-) :-) Wielka szkoda :-) :-) :-)
Serdecznie pozdrawiam :-) :-) :-)

Paulina Kielar pisze...

jest przepiekny pozdrawiam ciepluteńko

ania pisze...

Śweterki śliczne,szkoda tylko,że spotkało cię to co mnie ja równiez wysłałąm kiedyś zwykłym listem i ślad po przesyłce zaginął. Od tamtego czasu wysyłam tylko polecone :)

Anna pisze...

Original et coloré !
Bonne semaine !
Anna

KonKata pisze...

może jeszcze się odnajdą

Asia305 pisze...

Okropne! Człowiek chce dobrze, no to proszę... współczuję. Może jednak paczka się odnajdzie :)

Robótki Marleny pisze...

Aż przykre Ewo, tyle Twojej pracy, no i prezencik dla laleczki miał być:)
Może się jeszcze odnajdzie???
Trzymam kciuki:)
pozdrawiam, Marlena

Aleksandra Żurek pisze...

Fajny pomysł miałaś. Ktoś się obłowił.
Pozdrawiam. Ola.

Emmaja535 pisze...

Ojej, jak mi smutno! Przytulam Cie !
Moze jeszcze sie znajda?
Wlal na pomoc Sw. Antoniego od zaginionych rzeczy!!!
Pozdrawiam!

majeczkowo pisze...

Pięknie przerobiłaś,ale poczta nasza pozostawia wiele do życzenia.
Przykro,że zginęły,bo śliczne rzeczy były.
Pozdrawiam

Beata T pisze...

Śliczny sweterek powstał :)
No cóż tego się nie przewidzi, że komuś do łapek się przykleiło :)
Pozdrawiam

KonKata pisze...

są wieści o sweterkach? znalazły się?

Efa pisze...

Sweterki śliczne! Może się odnajdą - poczekaj jeszcze trochę - ja kiedyś dostałam przesyłkę po 3 miesiącach. Pozdrawiam

Irena pisze...

Bardzo udana przeróbka tylko szkoda, że nie dotarła do celu:(
Nie ma reguły na znikanie przesyłek, znikają też polecone priorytety - miałam tak:(
Pozdrawiam:)