środa, 18 grudnia 2013

Przy buku ale czy kuku,kuku ....

      Czyli wianki , wianki , wianeczki ...
  Po obejrzeniu mojego pierwszego wianka , koleżanki nabrały ochoty na takie i pobiegły nazbierać bukwi .  Zażyczyły sobie wianki na drzwi i cóż słowo się rzekło  - właśnie przyszedł na nie czas to wyjścia nie ma trzeba kleić . 
 Nakleiłam się ich trochę i nie jestem pewna czy w pewnej chwili nie zaczęłam mruczeć kuku, kuku... Zdjęcia  robione o północy to i kolory już inne . 
Wianki w realu są mieniące się ,jasne .
No i siłą rozpędu powstały jeszcze dwa inne wianeczki .Właśnie się dopatrzyłam ,że na czerwonym nie dokleiłam jednego rzędu bombek, cóż jest nie symetrycznie . Już sobie poszedł , to nie poprawie .
A w pracy powstał taki oto stroik - czyli zbieramy niepotrzebne bombki .


34 komentarze:

Basia Nolberczak pisze...

Bardzo piękne ja nie mam cierpliwości do takich zabaw pozdrawiam

Kasia J. pisze...

Cudne wianki :-)
Wspaniałości.
Pozdrawiam serdecznie.

lejdi.ana pisze...

Przepięne wianki! będą cudną ozdobą na święta:)
Pozdrawiam cieplutko:)

3nereida pisze...

Dobrze , ze jestes , mieszkam obok rezerwatu bukowego , zbierac bede ,na wyscigi ja i dziki . piekne dekoracje .

wełniana kraina pisze...

piękne.Tenn pierwszy dla mnie najładniejszy:)

Efa pisze...

Przepiękne wianki :) Pozdrawiam

mika pisze...

wiła wianki i wrzucała je do ....

piękne są, strasznie zazdroszczę

Iwona pisze...

Śliczne wianki i pistolet na gorący klej nie zaschnie. Najbardziej spodobał mi się ten z siatką, pozdrawiam.

sosnowygaik pisze...

Wszystkie są śliczne, ale ten biały skradł moje serce:)

Donia pisze...

Przecudne wianki!!!
Serdecznie pozdrawiam:))

Elunia pisze...

piekne,a u mnie pewnie z powodu braku czasu nie będzie wianuszka

ljubinka pisze...

Beautiful wreaths,all!!!
Have a nice day!

Atelier Marysi pisze...

Wszystkie wianki cudne ale te z buczyny najpiękniejsze. U mnie wisi sztuczny , może na drugi rok coś nowego pokombinuję. Pozdrawiam cieplutko.

Anna pisze...

Tout est magnifique !
Bonne fin de journée !
Anna

Robótki babci Tereski pisze...

Wszystkie są śliczne. Pierwszy z bukwi jak dla mnie jest naj....

ankaskakanka pisze...

Cudowne są twoje wianki. Istotnie, pierwszy rewelacyjny. ja mam szyszki i nie wiem, co z tym zrobić. Pozdrawiam

Ewa pisze...

Wszystkie rewelacyjne :-)

joanna:) pisze...

Przecudne:) dobrze, że nie muszę wybierać, bo ciężko by było:) Pozdrawiam

kreciarobota pisze...

Śliczne te wianki, przedostatni najładniejszy!

halszka pisze...

Cudne wianuszki i bardzo trudno się zdecydować który ładniejszy.Wszystkie są bardzo urocze.Pozdrawiam.

Teresa Bejgrowicz pisze...

świąteczne wianki są przepiękne. komentarze to potwierdzają. Mój faworyt nr 1 buk i zielone ... piekne naturalne zestawienie. pozdrawiam serdecznie i zyczę jak naj naj naj.

dorota pisze...

Piękne te świąteczne wianki.
Wszystkie bardzo mi się podobają.
Pozdrawiam Dorota

Alicja pisze...

przecudne te wianki

Wiola B pisze...

Co jeden to piękniejszy:) Pozdrawiam.

malaala pisze...

Cudne!!! Od razu tak miło świątecznie!!! :)

JaGa pisze...

Cóż za śliczne wianuszki...

Niechaj Boże Narodzenie
stępi wszelkich bólów cienie,
niech usunie wszystkie troski,
a otworzy szczęścia grody,
niechaj przy najlepszym zdrowiu
życie szczęściem opromienia,
niesie miłość w Nowym Roku
- to są szczere me życzenia.

violi igłą malowane pisze...

Super wszystkie wianki ,

Dusia pisze...

Pierwszy i ostatni rewelacja , ściskam Dusia

Irmelin pisze...

Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
Przyniesie Ludzie spokój i przyjemność.
Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
Żyje własnym pięknem,
A Nowy Rok obdaruje Ciebie
Pomyślnością i szczęściem.
Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
Niech spełniają się wszelkie Twe marzenia.

Beti K pisze...

Super!! oj ja to wiem napracowałaś się przy tym ...:) ale i przyjemności są ...
Wszystkiego dobrego ,spokoju i dużo twórczych myśli!!!!Wspaniałych świąt!!

juta pisze...

Cuda -Wianki można by rzec:) Przepiękne.
Wszystkiego Najlepszego w te Święta oraz w tym Nowym nadchodzącym Roku.
Moc Najlepszych Życzeń i serdeczności posyłam.

Dulciléia pisze...

Feliz Natal!Muita Paz e Saúde,e sempre a presença de Deus em nossas vidas!

Gogolok pisze...

Przecudne wianuszki. Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Eve Jank pisze...

Widać,że florystyka Ci się spodobała :)