środa, 4 grudnia 2013

Raz pingwin proszę .

                              Kolejny małe ubranko wyskoczyło szybko z moich drutów .
             Biała sukienka z pingwinkiem zrobiona migiem jako dodatek do Szlachetnej Paczki .
                                 Mam nadzieję że spodoba się nowej 4 letniej właścicielce .
     Zajrzyjcie do Basi  na blog   DRUTERELE   . Basia tworzy niesamowite dzieła , a w Gliwicach prowadzi warsztaty szydełkowania . Skuszona jej niesamowitymi zdolnościami i tematyką szydełkowych spotkań pojechałam na kursik i ja .  Co się  nauczyłam pokażę z czasem bo już kupiłam sobie szydełko tunezyjskie .

23 komentarze:

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Piękna sukieneczka dla małej dziewczynki. Pingwinek na pewno sprawi wiele radości, to taki optymistyczny akcencik:-)

Kasia J. pisze...

Cudna sukieneczka :-) Pingwin idealny.
Pozdrawiam serdecznie.

Elunia pisze...

kolekcja sie powiększa,sliczna

Beata Zasada pisze...

Śliczna sukienusia :)
Pingwinek na pewno spodoba się :)

Iwona pisze...

Śliczna jest ta zgrabniutka sukieneczka z radosnym pingwinkiem, pozdrawiam.

Atelier Marysi pisze...

Sukieneczka zachwycająca , pozdrawiam.

Lucy pisze...

Sukieneczka śliczna:))
Pozdrawiam

Anna pisze...

Adorable !
Anna

ljubinka pisze...

Beautiful and very cute little dress!!!
Greetings.:)

kreciarobota pisze...

Sukieneczka śliczna i pingwin super.

KonKata pisze...

na pewno się spodoba!!!
ciekawa jestem czego się nauczyłaś na kursie
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Pozdrowienia od uczestniczki poniedziałkowych warsztatów. Ciekawa jestem, co powstanie techniką tunezyjską.
Sukieneczka z pingwinem śliczna.
Beata

malaala pisze...

Słodziutka sukieneczka!!!! :)

halszka pisze...

Kolejne cudeńko zrobiłaś.Bardzo łada sukieneczka.Pozdrawiam

Raspberry Creations pisze...

Witam :)
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :) Jednocześnie zapraszam na świąteczną rozdawajkę. Więcej info na blogu :) http://raspberrycreations.blogspot.com

Ирина Никитина pisze...

Красивое платье с пингвином для куклы!

Beata T pisze...

Uroczy sweterek z fajnym pingwinkiem :)))

dorota pisze...

Śliczna ta sukienusia.
Gorąco pozdrawiam

Bryzeida pisze...

:-)
Pingwin cudeńko.
To trenuj trenuj:-)

Dusia pisze...

Wspaniała , lala jak malowana, pozdrawiam Dusia

Gosia pisze...

Jaka słodka sukienusia! Miło mi że rozeta się podoba:)

blogerzaby pisze...

Prześliczna sukieneczka, ładnutki pingwinek ;)

Asia305 pisze...

Śliczna sukieneczka! Bardzo ładnie wrabiasz wzorki - ja mam z tym problem, powinnam pewnie poćwiczyć :)
Pozdrawiam,
Asia