niedziela, 15 grudnia 2013

Szaliczek tunezyjski i pomagamy !

   Ostatnio pisałam Wam ,że nauczyłam się robić na szydełku tunezyjskim .Nie posiadam jeszcze swojego własnego , to na takim zwykłym zrobiłam szaliczki dla bałwanków . Oczywiście nie ma bałwanka bez kapelusza to i taki powstał.Bałwanki miały być zrobione jako dodatek do prezentów dla dzieci z Domu Dziecka .
  Basiu dziękuje za naukę - wzór tunezyjski jest prosty , a taki fajny efekt daje . Beatko miło mi było spędzić czas w Twoim i Basi i towarzystwie !
A wracając do bałwanków to zrobiłyśmy ich trochę - każdy był inny : powstały bałwanki Harry Potter , Aladyn ,czy Baba Jaga .
Bawiłyśmy się przy pracy tak  świetnie , że powstały jeszcze choinki .
 Wszystkie prace pomknęły do nowych właścicieli .
  Natomiast w pracy zebrałyśmy się i postanowiłyśmy pomóc w "Szlachetnej Paczce "
  W grupie siła uzbierało się na 2 tony węgla , kuchenkę gazową i jeszcze tyle paczek .
           W tej paczce widać korki i piłkę - muszę się pochwalić że to zasługa moich synów i ich kolegów , którzy zostali przez nich wciągnięci do akcji .Miło jest pomagać i postanowiliśmy ,że będziemy uczestniczyć w takich akcjach częściej .

11 komentarzy:

Ewa pisze...

Serducho rośnie jak się patrzy na taka akcje...
a tym szydełkiem i ściegiem zaskoczyłaś mnie totalnie..wzór bardzo fajny ...

kreciarobota pisze...

Szkoda, że takich ludzi jest tak mało. Nic to, należy mieć nadzieję, że z każdym dniem będzie przybywać ludzi z wielkim serduchem :)

sosnowygaik pisze...

Taki wzór na szydełku jest bardzo ciekawy. Szlachetna paczka to bardzo dobra inicjatywa, żeby pomagać.

3nereida pisze...

Cudnie , dobra dziewczyna z ciebie . Szaliczki urocze .

Iwona pisze...

Nie wiem, czym się różni szydełko tunezyjskie od zwykłego? Bałwanki, szaliczki i choinki cudne.Szlachetna paczka, to piękna akcja, moja siostrzenica odwiedzała biednych i robiła listy najbardziej potrzebujących rodzin.

malaala pisze...

Dobra robota!!!! :)

Atelier Marysi pisze...

Piękne ozdoby. Pochwała za Szlachetną Paczkę. Pozdrawiam przedświątecznie.

Ирина Никитина pisze...

Хорошие подарки. Благотворительность доброе дело!

Gosia pisze...

Mega paka :))

Anna pisze...

Tout est adorable !!! Le geste aussi...
Bises
Anna

Beti K pisze...

Po akcji jaką zorganizowałam w październiku też stwierdziłam że będę powielać pomoc to takie przyjemne czuć się potrzebną!!