czwartek, 9 stycznia 2014

Dostanę czy nie ?

 Niestety nagrody nie wyślę .... Czy spotkałyście się z czymś takim - u mnie było to tak .
      Zaraz po świętach  dostałam wiadomość , w  której poproszono mnie o adres ponieważ wygrałam Candy .Adres przesłałam na co dostałam odpowiedź : Niestety nagrody nie wyślę ....
 ...ponieważ mieszkam kilka ulic dalej . No i tak spotkałam się z Anią z bloga Ręczne Robótki Anny .
     Szybko minął czas na rozmowie i zapewniam , że to nie ostatnie nasze spotkanie . Ania jest początkująca w świecie blogowym , a jej rękodzieła to prawdziwe cacka , dlatego polecam - zaglądajcie do Ani .
         Dostałam cudności  i było ich bardzo dużo - dziękuję Aniu . Mam nadzieję , że przy Twojej pomocy właściwie je wykorzystam . I tak blog sprawił , że w moim mieście mam jedną koleżankę więcej .


30 komentarzy:

Ina Kaźmierska pisze...

Ależ fajne spotkanie aż zazdroszczę Ci ...zarówno nowej koleżanki jak i pięknych nagród :)

ankaskakanka pisze...

Ale fajnie. Pozdrawiam

Drucikowo i nie tylko pisze...

Ale fajna niespodzianka. I znowu cała prawda: świat jest mały :)

sosnowygaik pisze...

Bardzo miłe spotkanie. Ja jeszcze niestety nie spotkałam się z taką sytuacją a na pewno przydałaby mi się taka koleżanka:)

Anna Iwańska pisze...

Świat jest bardzo mały , dodam tylko, że to ja mieszkam kilka ulic dalej , spotkanie było super przegadałyśmy prawie 3 godz. i ja przynajmniej czuje niedosyt więc na 100% spotkamy się jeszcze. Przy okazji wyszło, że łączy nas nie tylko rękodzieło. Była koleżanka - emerytka z pracy Ewy jest moją sąsiadką przez ścianę, nasze dzieci się znają, mamy dość sporo wspólnych znajomych i podobny upodobania i nawet jedną taką sama chorobę. Jednym słowem całkiem pokrewne dusze. Ewuniu dziękuje za miłe spotkanie.

Iwona pisze...

Sprawdziło się powiedzenie, że świat jest mały.

Daisy K pisze...

Fajne takie spotkania, miło Was widzieć. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

Joanna pisze...

Bardzo miłe spotkanie, gratuluję :)
Pozdrawiam

anulek pisze...

zazdroszczę takiego spotkania;) do Ani zaglądam. Fajnie mieć jedną koleżankę więcej;)

Olaboga pisze...

Nono, historia jak z filmu^^ Jednak świat jest bardzo mały ;)

ashki pisze...

Super spotkanie:)))

Asia305 pisze...

Jej, ja już się przestraszyłam, że trafiłaś na kogoś, kto chce Cię oszukać, a tu taka miła niespodzianka! To musi być fantastyczne spotkać kogoś o podobnych pasjach, porozmawiać :)

wełniana kraina pisze...

:):)
przez moment myślałam,że ktoś się rozmyślił i nie da;)
fajnie tak:)

Lucy pisze...

Świetne spotkanie:)) Miło jest spotkać bratnią duszę:)))
Pozdrawiam serdecznie

Ursa pisze...

To prawdziwa frajda takie spotkanie.Góra z górą się nie zejdzie a człowiek z człowiekiem... i to z taką samą pasją. Serdecznie pozdrawiam.

Łucja-Maria pisze...

Fantastyczne spotkanie.
Czytając Twojego posta, zadrżałam. Umiesz tworzyć napięcie.
Pozdrawiam:)

joanna:) pisze...

A to miałaś miłą niespodziankę! a nawet dwie:) Prezenty cudne:) a koleżanka skarb:) Pozdrawiam cieplutko:)

kryska pisze...

ale fajnie:)

Ma Gota pisze...

Oj, ależ miłe takie niespodzianki! Widać, że spotkanie bardzo udane :)

Marille pisze...

Takie niespodzianki i takie spotkania to jest właśnie to...
Gratuluję Wam obu :)
Pozdrawiam :-)

renya pisze...

Ale zaskakujący przypadek! Świat jest jednak maleńki:) Też bym chciała mieć taką sąsiadkę od robótek:)

Elunia pisze...

ale szczęście

Ирина Никитина pisze...

Поздравляю с новым другом и с подарками!

majeczkowo pisze...

Ale fajnie wyszło :)
Jaki ten świat jest mały, hihi, widze,że miłe spotkanie

KonKata pisze...

hi hi też tak miałam, tyle,że w moim przypadku to nie było kilka ulic a inna dzielnica miasta
gratuluję sympatycznego spotkana bo wierzę ,że tak było

KonKata pisze...

pozdrawiam

Eve Jank pisze...

No popatrz jaka miła niespodzianka :)

kreciarobota pisze...

Gratuluję prezencików. Takie spotkanie "z zaskoczenia" jest bardzo miłe i na pewno to nie ostatni raz. Życzę wielu więcej :)

Beata T pisze...

I tylko pozazdrościć - wygranej i wspaniałego spotkania :)))
Fajna sprawa :)))
Pozdrawiam

anastazja pisze...

Wspaniała rzecz Ci się przytrafiła...