sobota, 18 stycznia 2014

Podróże małe i duże - Praha

         Praha to miasto do którego trzeba wrócić . Raz obejrzane powoduje tylko dalszą tęsknotę , za spacerami po wąziutkich uliczkach starego miasta , czy za przepięknym widokiem z Mostu Karola .....
Zresztą co tu będę pisała , tam trzeba pojechać .
Zmiana warty mundur letni i zimowy , orkiestra nosi czerwony .  
                                               Spojrzenie na dachy , ale jakże uroczy widok .
        Dwóch sikający na własny kraj to kontrowersyjna rzeźba postawiona na prywatnym terenie obok muzeum Franca Kafki .

                      Stare miasto przypominające mi trochę Gdańsk , trochę Warszawę .
                                                              Muzeum Narodowe
No i jak tu nie odwiedzić stadionów .
A tutaj się wszystko zaczyna i kończy , no chyba że przyjedziecie samochodem .
 


18 komentarzy:

Elunia pisze...

Dziękuję za miłą wycieczkę

Marille pisze...

Też bardzo lubię to miasto... Byłam tam kilka razy, ale już trochę temu i chętnie bym znowu pojechała...
Dziękuję za piękną zdjęciową wycieczkę :)
Pozdrawiam
Marille

kreciarobota pisze...

Piękne zdjęcia, do tej pory jeszcze nie byłam w Pradze. Dzięki za wycieczkę :)

Olaboga pisze...

Uwielbiam czeskie miasta i miasteczka, każde z nich ma niepodważalny urok, może także dzięki temu, że Czechy ominęła wojenna zawierucha?
Warto pojechać nie tylko do Pragi (która dla mnie najczęściej jest zbyt zatłoczona, łatwiej tam trafić na turystę, niż na prażanina), ale do Brna, Olomouca, Pardubic...

bozenawdaniec. pisze...

Nigdy nie byłam w Pradze i raczej nigdy nie pojadę, dlatego bardzo Ci dziękuję za te cudowne widoki :)
Pozdrawiam :)

Iwona pisze...

Praga jest przepiękna, zwiedzałam ją w trakcie straszliwego upału, ale dałam radę i byłam zachwycona,pozdrowionka.

annamaria magda pisze...

Tez tam bylam, super wycieczka mi Prage, gratuluje wycieczki, pozdrawiam cieplo, ania

Ewa-Handmade-Art pisze...

Piękna wycieczka .
Pozdrawiam

Beti K pisze...

Super!! Zawsze jak u Ciebie jestem i przeglądam foty z piękny miejsc ostro postanawiam tam pojechać i wpisuję miejsca do mojej listy :) A wiosną wybierzemy się razem na Jurę ok??

Anna pisze...

Belles photos d'une ville magnifique ! Que malheureusement je n'ai pas encore visité...
Bon Dimanche !
Anna

ashki pisze...

Świetna wycieczka. Ja niestety byłam w Pradze baaaaaaaaaardzo dawno. Szkoda.

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Praga jest cudowna! Uwielbiam wszystkie boczne uliczki tuż obok utartych szlaków wycieczkowych. Są równie pełne cudów, co główne trakty. Tak dawno tam nie byłam...
Dzięki za piękne zdjęcia.
Wszelkiej pomyślności!

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu dzięki za przypomnienie, byłam w Pradze kilka razy i też jestem nią zauroczona. Nie wiem czy miałaś okazję byc na spektaklu kolorowych fontann. Jak nie to polecam przy następnej okazji. Zjawisko niesamowite. Buziaki

Gosia pisze...

Wspaniale móc zobaczyć takie widoki w rzeczywstośći. Zazdroszczę Ci

mika pisze...

Zazdroszczę, oj zazdroszczę. Ja jeszcze nie była w Pradze, choć bardzo bym chciała :)

tonka pisze...

Dziękuję za wycieczkę,do Pragi wciąż się tylko wybieram i wciąż jakoś nic z tego nie wychodzi.

Łucja-Maria pisze...

Cudowny post. Fantastyczne zdjęcia.
Uwielbiam Pragę o każdej porze roku. Marzę aby kolejny raz pospacerować zabytkowymi uliczkami, przysiąc w piwiarni, zjeść knedliczki popatrzeć na Stare Miasto.
Pozdrawiam serdecznie:)

Ирина Никитина pisze...

Интересные и красивые фотографии! С уважением!