niedziela, 12 stycznia 2014

Przez pajęczą sieć

Zaplotło mi się coś takiego i wisi w oknie - czy to pajęcza sieć cz też love knot salomons .
     Jak zwał tak zwał  najważniejsze , że ten splot nauczyła mnie Beatka z Gliwic.Koleżanka  tym pięknym wzorem robiła mgiełkę , cudny cieniutki szal . Ja nie mając tyle cierpliwości sięgnęłam po mohair Linate Classic i szydełko nr 4 .
    Szaliczek miał być z założenia nieduży , przylegający do szyi .Brzegi są w kształcie trójkąta , żeby po wywinięciu nie było tzw buły .
                                        Z motka wyszedł taki oto szaliczek .
Koleżanka dla ,której ta sieć pajęcza powstała nie wyraziła ochoty na sesję , to zdjęcia tylko takie .
  Dodam jeszcze , że szybko i  super fajnie  się robiło,zdjęcia nie są w stanie oddać efektu końcowego. Właścicielka już jest nim zauroczona i nie patrząc na ciepło paraduje w nim radośnie .

36 komentarzy:

sosnowygaik pisze...

Jest śliczny. Uwielbiam takie zwiewne i delikatne szaliczki.

kreciarobota pisze...

Teraz Jej się przyda jak nic! Śliczny kolor :)

Anka pisze...

Cudny!

ankaskakanka pisze...

Znam ten wzór, za to Twoje chusta jest rewelacyjna. Pozdrawiam

Artsajke pisze...

Fajny wzorek, próbowałam, ale nie miałam do niego cierpliwości ;-).
Pozdrawiam.

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Szaliczek bardzo uroczy - muszę wypróbować ten wzór, bardzo pięknie wygląda:)

anabell pisze...


Brakuje mi tu tylko jednego- rozpiski wzoru!. Bardzo mi się podoba ten szal i mam ciągoty by go właśnie zrobić z mohairu typu Kids, bo on mięciutki i nie drapie.
A może zrobisz jakiś tutorial?Byłoby to bardzo miłe z Twej strony.
Miłego, ;)

Daniela pisze...

Śliczny! Mam słabość do miękkich delikatnych dzierganek!Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!

Kasia J. pisze...

Cudowny! Wspaniała włóczka i rewelacyjny kolor.
Pozdrawiam serdecznie.

Ирина Никитина pisze...

Красивый шарф, красивый узор и цвет! С уважением!

Teresa Brudzińska pisze...

Witaj bardzo ładny wzór- jak twierdzisz jest łatwy?

Joanna pisze...

Mały, ale niezwykle szykowny szaliczek :)
Pozdrawiam

violi igłą malowane pisze...

MI też chodzi ten splot po głowie , mam do sprucia sweter i chce zrobić kamizelkę ,,Tylko muszę jeszcze poćwiczyć ten splot ,,i pokończyć zaczęte prace ,,

Anna Iwańska pisze...

Ewcia ale jesteś ekspres z tymi robótkami. A szaliczek śliczniutki i milutki na oko widzę. Fajnie by było się nim otulić zwłaszcza dzisiaj przy tej wichurze. Buziki .

Asia305 pisze...

Piękny wzór i piękny szalik!

Anna pisze...

Jolie couleur pour un très joli châle !
Bonne semaine !
Anna

Gosia pisze...

delikatny i do tego w pięknym kolorku :))

mika pisze...

Uwielbiam węzły salomona. Twoje prezentują się rewelacyjnie :)

Marille pisze...

Przepiękny ścieg i szaliczek :) Bardzo mi się spodobał... może też uda mi się opanować te węzełki...
Pozdrawiam :-)
Marille

Bożena pisze...

Uroczy i w dodatku taki leciutki!!! Śliczny! Pozdrawiam

Elunia pisze...

jak mgiełka

halszka pisze...

Zachwycający szalik i kolor cudny.Zazdrość mnie zżera że ta Pani ma a ja tylko mogę popatrzeć.Pozdrawiam cieplutko.

dorota pisze...

Śliczny ten szaliczek. Bardzo ładny kolor, a wzór super.
Serdecznie pozdrawiam Dorota

Beti K pisze...

rewelacja!! przypomniałaś mi że przecież znam i potrafię ten wzór zrobić! Pozdrowienia :)

Efa pisze...

Jaki piękny i delikatny! Śliczny kolor :) Pozdrawiam

Emmaja535 pisze...

Sliczny wzor, delikatny, lubie takie!

Ursa pisze...

Piękny, delikatny. Piękny kolor. pozdrawiam:)

anastazja pisze...

Wcale się nie dziwię zauroczeniu włąścicielki...

Boei pisze...

Ale piękny! Delikatny i w cudownym kolorze :)

ljubinka pisze...

Very beautiful!!!
Greetings.

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ale cudo! Mam i ja ochotę nauczyć sie takiego wzoru :).
Jak miło, kiedy okazuje się, że bratnia rękodzielniczo dusza mieszka tuż obok :)
Pled na łóżko super. I jak kapitalnie połaczylas te kwadraty.
Wszelkiej pomyślności!

blogerzaby pisze...

Fantastyczny szal, bardzo elegancki i kobiecy ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładnie udał Ci się ten szal, czy może raczej chusta? Mojego powoli przybywa...
Beata z Gliwic

Cztery Pory Roku i Ja pisze...

Super ta pajęczynka :)

Anna Janus pisze...

Jest odlotowy!!!!! Podobają mi się szale i chusty, ale na kimś.Robię bluzkę takim wzorem już dwa lata.Jak zobaczyłam Twoją robótkę, to chyba trzeba wyciągnąć i dokończyć.Pozdrawiam

Bryzeida pisze...

Nawet nie wiesz jaki mam uśmiech na twarzy!!