poniedziałek, 6 stycznia 2014

Szaleństwo kwadratów

      Potrzebna była  narzuta - pled na łóżko . Poszperałam , poszukałam i wyciągnęłam same starocie , z których wcześniej nie wiedziałam co zrobić .
Miałam kilka motków z dodatkiem wiskozy i trzy motki bardzo cienkich włóczek .
Zaczęłam robić kwadraty , kolory się zmieniały ale zawsze były trzy jednakowe nitki fioletu,zieleni i czerwieni
                                      Kwadratów przybywało , góra kolorów rosła .
                                          I powoli zaczęłam je łączyć .
 Pod koniec zaczynało brakować  fioletu , później zieleni . Biały tez się zamienił w ecru .
          Ale jest powstał i nawet jestem z niego zadowolona.A że zrobiłam więcej kwadratów to powstanie jeszcze poduszka .
                                  Dzisiaj rano został spakowany i pojechał.
                              I już jest na syna łóżku , gdzie straszyła stara tapicerka .
          Teraz narzutka przez dwa lata będzie używana , a jak się zniszczy to przecież nie będzie zal ,bo to zostały wykorzystane same stare włóczki . A jak mi się zrobiło pusto w szafie .
 W podróży każda chwila wykorzystana - powstaje szalik dziękuję Beatko za naukę wzoru .
                                  Kraków dzisiaj był pięknie słoneczny  .

62 komentarze:

Ewa-Handmade-Art pisze...

Pled pięknie wyszedł ,i koby pomyślał że z resztek takie fajne rzeczy można porobić ;-)
Pozdrawiam

bozenawdaniec. pisze...

Wykonałaś kawał porządnej roboty, a nawet dwie - sprzątanie szafy - narzuta prezentuje się superowo :)
Ps. Wczorajsza noc w Krakowie, była też cieplutka :)

Anka pisze...

Narzuta wyszła cudna!!!!

Anka pisze...

Narzuta wygląda świetnie! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

Gor Ko pisze...

Ależ misterna robota!!!

Marille pisze...

Ależ duuuża praca !!! I jaki świetny sposób na wykorzystanie resztek...
I gratuluję wyprawy do Krakowa, który należy do moich ulubionych miast...
Pozdrawiam ciepło :)

Halinka pisze...

Przepiękny!!! Podziwiam wszystkich co taki pled potrafią zrobić:)))) Czy mi się kiedyś uda????????Pozdrawiam

Łucja-Maria pisze...

Podziwiam zrobiłaś ogromy pled...Jestem nim zachwycona. Jest taki piękny. Dzisiaj w Krakowie podobno było bardzo dużo ludzi. Miałam ochotę pojechać bo w naszym kraju była świetna pogoda. Przerażały mnie tłumy turystów...
Czekam na Twoje zdjęcia.
Pozdrawiam serdecznie:)

kreciarobota pisze...

Narzuta mistrzowska! Po prostu rewelacja :)

Yellow Mleczyk pisze...

Piękna ta narzuta, nigdy nie powiedziałabym, że ze staroci.
Pozdrawiam :)

sosnowygaik pisze...

Zawsze podziwiam takie duże projekty. Nie wiem czy miałabym tyle cierpliwości. Narzuta wyszła świetnie:)

Nitki A nitki pisze...

Zachwycająca narzuta:)poękna:)pozdrawiam serdecznie!

Ewa pisze...

rewelacja ! tym bardziej , że coś tak fantastycznego powstało z resztek i staroci . Uwielbiam takie prace .
Pozdrawiam :)

Irena pisze...

Piękna narzuta i jaka kolorowa,wesoła:) A przy tym przybyło miejsca na następne włóczkowe zakupy:)
Pozdrawiam.

Olaboga pisze...

Super pled, nie widać w ogóle, że resztkowy ;) i to chyba w takich pracach jest najlepsze, wyglądają, jakby wszystko było robione, dobierane specjalnie pod dany projekt ;)

Joanna pisze...

Ale się narobiłaś, a efekt super !
Pozdrawiam

Beata Zasada pisze...

Piękna narzuta, majstersztyk !!!!!

ankaskakanka pisze...

Uwielbiam te kapy. Twoja jest bardzo ładna. W aucie zaś nigdy nie dziergam. Podziwiam widoczki, albo robię jako GPS. Pozdrawiam

Antonina pisze...

Piękna, solidna robota. Imponujący pled. Jest bardzo ładny.

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Wow, ale fantastyczna! Cudowna kapa:-)

ljubinka pisze...

Fantastično!!!
Super kombinacija boja!
Pozdrav.:)

dorota pisze...

Świetny pomysł na wykorzystanie starych włóczek. Narzuta wyszła super w takich ciepłych kolorkach.
Pozdrawiam Dorota

Wiola B pisze...

O mateńko! Pracy musiało być co nie miara, ale efekt..! Piękne! Pozdrawiam.

Asia305 pisze...

Nieprawdopodobne - tyle kwadratów! I jaki śliczny wyszedł ten pled! Ślicznie dobrane kolory!!!!
Pozdrawiam,
Asia

Iwona pisze...

Od małych form przeszłaś do ogromnej. Wspaniała narzuta, pięknie zaprojektowałaś kolory i wykończenie wygląda super, pozdrawiam.

barbaratoja pisze...

Narzutę już podziwiałam, ale napiszę jeszcze raz cudna. Pomysłowo wykorzystałaś resztki !

Ula H. pisze...

Toż to szok !!! Tyle kwadratów i wszystkie równiuteńkie !!! Wszystkie dopasowane - narzuta wyszła piękna i na pewno jedyna w swoim rodzaju ! Pozdrawiam :)))

Iwona pisze...

Bardzo mi się podoba :-) i resztki wykorzystane :-)
Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

renya pisze...

Życzę jednak, by pled nie zniszczył się za szybko, bo może i nie żal będzie materiału, ale pracy i czasu byłoby jednak szkoda... Wspaniała, wielka rzecz!

Dziergalnia Joli pisze...

A się kobito nadłubałaś. Podziw dla cierpliwości. Taki jesteś długodystansowiec. Pozdrawiam. Narzuta bardzo ładna.

Finextra pisze...

Znakomity pomysł na rozluxnienie w zapasach bez wyrzutów sumienia. Ale cierpliwość to Ty masz!

Kasia J. pisze...

Rewelacyjna! Wspaniałe kolory. Idealne wykorzystanie nitek :-) Bardzo podoba mi się Twoja narzuta.
Pozdrawiam serdecznie.

Ina Kaźmierska pisze...

Ależ piękny ! Cudowny wręcz :)

Basia Nolberczak pisze...

Wspaniale wygląda bardzo mi się podoba:)) pozdrawiam

Anna K. pisze...

Powiem tylko : nadłubałaś się!
Gratuluję wytrwałości i obecnej pustki w szafie.

Molly Mel pisze...

O matko ! Cudeńko cudeńko cudeńko , jest śliczna , praktyczna. Tylko szkoda , że trzeba czasu i cierpliwości. Marzy mi sie taka , marzy....

Promyk pisze...

Jaka śliczna narzuta! Jestem pod ogromnym wrażeniem.:)

joanna:) pisze...

Śliczna narzuta:) miałaś super pomysł na wykorzystanie starych włóczek! Pozdrawiam :)

Anna pisze...

Superbe couverture ! Elle doit être bien chaude !
Bonn fin de journée !
Anna

Mada pisze...

Chylę czoła za wytrwałość! Efekt rzuca na kolana. Takie dzieło, to chyba trzeba oprawić:)
Ja kiedyś zaparłam się, że zrobię dywan igłą dziewiarską. Wbrew pozorom, nie odciski były uciążliwe, tylko świadomość, że jeszcze tyle zostało do zrobienia. A jak skończyłam, to żal mi było kłaść go na podłogę, by deptano po mojej pracy:)

Ирина Никитина pisze...

Красивый плед! Удачное использование больших запасов пряжи! С уважением!

Fressia Rosa pisze...

Pled jest niesamowity , ale się napracowałaś , pozdrawiam serdecznie

Wioletta G. pisze...

Ekstra ta narzuta , pomysłowa! Pozdrawiam:)

3nereida pisze...

Ale super efekt .Kawał dobrej roboty.

Beata T pisze...

łał ale kawał pięknego pleda :))) - Ewo to sporo miałaś tych włóczek ;)
Pozdrawiam

Ursa pisze...

Wspaniałe wykorzystanie włóczek. Pled jest śliczny. Podziwiam za cierpliwość. Pozdrawiam

kryska pisze...

Jest piękny:) imponujący:) Pozdrawiam

Lucy pisze...

Piękna narzuta cieszy oczy :)))
Pozdrawiam:))

Konwalia pisze...

Imponujący!
Pozdrawiam serdecznie :)

Elunia pisze...

tylko pozazdrościć

Efa pisze...

Jestem pod wrażeniem - świetna narzuta! Pozdrawiam

Dorota Wasilczuk pisze...

Fantastycznie wyszła ta narzuta :) No i te porządki w szafie - zazdroszczę ci, bo u mnie też pełno resztek i zachomikowanych włóczek ;)

Bożena pisze...

Wspaniała narzuta!!! Jestem pod wrażeniem cierpliwości!!! Najważniejsze, że praktyczna!!! Pozdrawiam

anastazja pisze...

Ale się napracowałaś,ale efekt wspaniały...

weronkaa84 pisze...

Genialna! Prawdziwe cudeńko!

Anna Iwańska pisze...

ŁaŁ Ewciu cudne nowe ze starego. Kapa piękna , gratuluje cieprpliwości i jak to zrobiłaś że te kwadraty są takie równe ????

Ma Gota pisze...

Wspaniały pled! Podziwiam cierpliwość i zapał do tak dużych projektów, bo moje kończą się na kocykach dziecięcych :)

Eve Jank pisze...

Rewelacyjna ta narzuta :) Fajnie kolory dobrałaś.

Kobieta pisze...

Świetny pled!!! Zastanawiam się nad takim na moje łóżko

Niemiecki w Opiece pisze...

Przepiękna narzuta :) Oj widać, że było dużo pracy.. Pozdrawiam :)

Ewa Kuacja pisze...

Zgadzam się z przedmówczyniami, rewelacyjny pled! Zazdroszczę trochę synowi, ale tak pozytywnie :)
Pozdrawiam serdecznie :)

annamaria magda pisze...

Super pled, naprawde wyszedl Ci piekny, gratuluje, pa, ania