środa, 22 stycznia 2014

Wiosenne kuku ............

            Wiosna w pełni , właśnie pada mały deszczyk . Roślinki zaczynają się budzić do życia , a zima no jest tam gdzieś u Was . Aleja buków stoi  niezmieniona od kilku miesięcy , bukwinki dalej siedzą na gałązkach no i czekają , kuszą : zerwij mnie , zrób coś fajnego ....
No i jak nie spełnić takiej prośby . Pozrywałam co się dało i wzięłam się do pracy .
 Tak powstał wiosenny wianek .
A tak się zarzekałam , że z bukwi już nie będę robić . Ale jak tak ładnie prosiły i machały gałązkami to cóż trzeba było zrobić .

25 komentarzy:

Gabunia pisze...

Bardzo ładny wianek, zaraz cieplej na duszy się zrobiło, u mnie za oknem -7, ślisko i biało. Pozdrawiam cieplutko

Anna Iwańska pisze...

Ewa chyba na przekór tego co za oknem zrobiłaś ten wianuszek , jest super , zapachniało mi wiosną . Buziaki i czekam z niecierpliwością na Twoje pierwsze pudełko decoup

Beata Zasada pisze...

Jak słonecznie ;) U mnie zima na całego :(

sosnowygaik pisze...

U mnie mróz i śnieg. Wianek jest śliczny. Muszę się postarać o łupinki od bukowych orzeszków:)

Dusia pisze...

Wspaniały a jaki pomysłowy pozdrawiam Dusia

Marille pisze...

Wiosenny wianek wygląda bardzo ładnie :)
Pozdrawiam
Marille

babcia ja pisze...

Prześliczny wianeczek:))))
Pozdrawiam!!!

Promyk pisze...

I dobrze, że zrobiłaś, bo wianek przepiękny.:)

Anna pisze...

Jolie couronne !
Bises
Anna

Artsajke pisze...

Ładnie wyszło ;-). To jest zrobione z tych orzeszków bukowych?

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

No absolutnie nie mogłaś im odmówić! :D
Piękny wianeczek, uwielbiam słoneczniki.
Wszelkiej pomyślności

kreciarobota pisze...

I bardzo dobrze, że bukwia "machała" do Ciebie, bo wianek jest śliczny :)

Atelier Marysi pisze...

Przecudny ten wianek , bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko.

Ursa pisze...

Czy jest ktoś kto nie lubi słoneczników, kwiatów słonecznego lata? Piękny wianek. Serdecznie pozdrawiam:)

Ewa pisze...

Bardzo urokliwy i niewątpliwie w pełni wiosenny wianek :)

Łucja-Maria pisze...

Prześliczny wianek. Oj, marzy się już wiosna.
Pozdrawiam:)

dorota pisze...

Śliczny wianuszek. wiosenny????
Ej... zimy jeszcze nie było.
Pozdrawiam ciepło dorota

Beti K pisze...

Super ....w tak paskudną pogodę aż miło na takie piękne rzeczy zerkać :)

halszka pisze...

Cudny wianuszek.Pozdrawiam cieplutko bo u mnie zima na całego.

Elunia pisze...

piękna dekoracja

Anioły Anielki pisze...

Wspaniały wianuszek:)Serdecznie dziękuję i pozdrawiam:)papa

Iliana pisze...

Przepiękny wianuszek!

blogerzaby pisze...

Piękny wianuszek wyszedł, rozgrzewa serce w te zimowe dni ;)

Beata T pisze...

łał ale cudeńko stworzyłaś - przepiękny :)))

Anna Janus pisze...

Ewuniu, powiało wiosną. Wianek jest cudny. Pozdrawiam