czwartek, 13 lutego 2014

Lawenda i róże ?


                      Kolejna moja ucieczka od drutów , skłoniła mnie do zabawy z krepiną .
                    Wciągnęło mnie poznawanie tworzenia nowych kwiatków .
     I tak wśród róż pojawia się  hiacynt , narcyz margaretka , kalia , krokus czy aster .
              Piwonia i hortensja nie doczekały się bukietu i zmieniły właściciela .
             Suszona lawenda  dopełnia kompozycję i przełamuje sztuczny wygląd bukietu .
                          Kwiatki nie są idealne , ale pierwsze koty ............

                            Ktokolwiek widział , ktokolwiek ma !

   Poszukuję 2 motki włóczki DORA  80 .Ten kolor jest ciężki do zdobycia , a mi zabrakło na kawałek plecków . Za wszelką pomoc dziękuję !!!!!!!!!!!!

16 komentarzy:

Kasia J. pisze...

Cudowne kwiaty! Wspaniały bukiet. Piękne kolory.
Z włóczką niestety nie pomogę.
Pozdrawiam serdecznie.

Anna Iwańska pisze...

Ewa nie wierzę własnym oczom , rzuciłaś druty w kąt , ciekawa jestem czy też dostaniesz takiego amoku kwiatkowego jak ja kiedyś . Już mi się zmieniło na decoupage . kwiatuszki jak na debiut są super. Mnie szczególnie urzekła kalia i narcyz. a na PW masz prezent ode mnie . Buziaczki i powodzenia

Irena pisze...

Piękny, różnogatunkowy,słoneczny bukiecik, akurat na poprawę humoru:)
Tego numeru Dory nie mam:(
Pozdrawiam.

Anna pisze...

Un bouquet magnifique !
Bonne fin de journée !
Anna

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Też bardzo lubię robić róże z krepy:-)

Iwona pisze...

Są śliczne, wyglądają bardzo naturalnie :-)
Pozdrawiam cieplutko!

Iliana pisze...

Śliczne kwiaty w uroczej kompozycji :)

renya pisze...

No i fantastyczne są efekty tej zabawy:) Kwiaty są śliczne i naprawdę wiernie oddane:)

ashki pisze...

W pierwszej chwili myślałam, że te kwiaty są prawdziwe. Przepiękne:)

Elunia pisze...

śliczny,przyda się powiew wiosny

dorota pisze...

Śliczny bukiecik, ja niestety tak nie potrafię.
Co do włóczki nie posiadam takowej w swoich zapasach.
Gorąco pozdrawiam Dorota

Ogród Aleksandry pisze...

Piękne kwiaty. Nareszcie wiosna!!! Wielkanocnie się u Ciebie zrobiło ;)))Pozdrawiam serdecznie!!!!

Eve Jank pisze...

Piękny bukiet. Kiedyś robiłam kwiaty z bibuły, ale moje nie były takie piękne.

Efa pisze...

Przepiękny bukiet! :) Pozdrawiam

Daniela pisze...

Piękny bukiecik, świetna kompozycja i bardzo przyjemne kolory! Pozdrawiam!

Joanna pisze...

Wspaniały bukiet :)