niedziela, 23 lutego 2014

Najpiekniejszy w mieście .........

Ostatnio mam niesamowite szczęście otóż wygrałam u  IWONKI taki to piękny komplecik do koszyczka .
                                                       Jest tu mała serwetka ,
                                                        koronka oraz
przepiękna duża serwetka,
którą aż żal byłoby schować do środka koszyczka . 
I niech mi teraz  ktoś spróbuje  powiedzieć , że mój koszyczek nie będzie najpiękniejszy w całym mieście .
 Dziękuję Iwonko  /Koronki Iwonki / .


                                               Bo gdy wiosna buchnie ......

            Byłam dzisiaj na działeczce i zobaczcie wiosna ,wiosna w pełnej krasie .
                             I śnieżyczki i śnieżyce ......z boku widać jakie tulipany już są wielkie
                                        Biało , różowo ,żółto i fioletowo
                                         Wszędzie widać budzące się życie ........
                                         I wiciokrzew też się obudził .
Niech tylko troszkę obeschnie i  do pracy bo zielsko , zielsko ,zielsko ....

25 komentarzy:

Kasia M. pisze...

Zdecydowanie twój koszyczek bedzie najpiekniejszy"))

Halinka pisze...

Będzie Twój koszyk najpiękniejszy!!! Śliczne serwetki!!!Muszę też zajrzeć na mój ogród:) Może wiosna też do mnie zawitała? Miłej niedzieli

Aszka9 pisze...

Serwetka piękna i koszyk będzie stosownie ubrany.
Ja trochę boję się tak wczesnej wiosny bo wszystko się budzi ...za wcześnie.
Pozdrawiam niedzielnie

Anna Iwańska pisze...

Ewciu koszyczek faktycznie masz piękny, idealnie te serwetki do niego pasują. A na działczce masz sliniutkie kwiatuszki . I dzisiaj tez tak wiosennie na dworze .

Ewa-Handmade-Art pisze...

No twój będzie piękny ,ale i mój też bo też mam komplecik od Iwonki
My to szczęściary jesteśmy ;-)
I wiosna już się do Ciebie zaprosiła rewelacja po prostu .
Pozdrawiam

jolajka pisze...

Piekna wiosna, u nas jeszcze mało jej zwiasunów :)
śliczne serewtki, koszyczek pięknie się prezentuje :)

Wioletta G. pisze...

Jejku jak wiosna! Gratuluję wygranej! Pozdrawiwm:)

tonka pisze...

Koszyczek będzie pięknie ozdobiony,gratuluję wygranej:))Ach,jak bardzo cieszą te pierwsze oznaki wiosny,prawda?

Dziergalnia Joli pisze...

śliczny komplecik normalnie zazdraszczam. I też czekam na wiosnę, chociaż zimy prawie nie było. Pozdrawiam

Iwona pisze...

Ja dużą serwetkę przeznaczyłam do środka, a małą na wierzch, ale są teraz Twoje i możesz dekorować koszyczek jak Ci się żywnie podoba, pozdrawiam.

blogerzaby pisze...

Piękny prezent dostałaś , na 100% Twój koszyczek będzie najpiękniejszy ;) Fotki super, widać , że wiosna :)

Ирина Никитина pisze...

Ваша корзина выглядит великолепно!Мне очень нравятся все салфетки. С уважением!

Anna pisze...

Beautiful doilies ! And flowers !
Have a nice week !
Anna

kreciarobota pisze...

Potwierdzam, Twój koszyczek będzie najpiękniejszy. Gratuluję tak cudownej wygranej :)

Elunia pisze...

prawdziwa wiosna,śliczny prezent

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Śliczności wygrałaś.
U mnie tez już wiosnę widać na każdym kroku :)
Wszelkiej pomyślności

ljubinka pisze...

Beautiful lace!!!
Happy week!

Elli pisze...

I centrini ed anche le foto dei fiori sono entrambi bellissimi.
Bye, bye Elli

dorota pisze...

Serwetki bardzo ładne,jak znalazł do koszyczka.
Co do wiosny,to u mnie krokusy ślicznie kwitną.
Pozdrawiam serdecznie Dorota

Atelier Marysi pisze...

Gratuluję wygranej , koszyk oczywiście będzie najpiękniejszy. . U nas tez już zaczyna się wszystko budzić po zimie. Pozdrawiam cieplutko.

Lucy pisze...

Gratuluję wygranej,oczywiście Twój koszyczek najpiękniejszy jest:))
U mnie wiosny jeszcze nie widać,a u Ciebie już zaczyna się pięknie zielono i kolorowo.
Pozdrawiam serdecznie

Robótki Marleny pisze...

Kurcze!!! aż zazdroszczę takiego strojnisia - piękna wygrana!!!
Ty to masz szczęście!!!
Pozdrawiam, Marlena

malaala pisze...

Oj cudności !!! Będzie na pewno najpiekniejszy!!! :)

Marille pisze...

Gratuluję wygranej i to jakiej pięknej :)
Ale u Ciebie już wiosna !!!
Pozdrawiam :-)

Łucja-Maria pisze...

Przepiękny komplecik!
Masz rację. Twój koszyczek będzie najpiękniejszy.
Podziwiam śnieżyce. Nie mam ich w ogrodzie.
Mam przebiśniegi i oczywiście krokusy...
Pozdrawiam serdecznie:)