poniedziałek, 10 lutego 2014

Podróże małe i duże - Warszawa Starówka


Pójdę na Stare Miasto,

nie byłam tam od wczoraj,

nie mogłabym w nocy zasnąć,

gdybym nie poszła dziś.

Widzę domy w kolorach

jak się wznoszą ku gwiazdom,

a latarnie wieczorem każą

marzyć i śnić.

Ach, zamieszkać,
zamieszkać wysoko
....
A jeżeli nie mieszkać,

to iść i zobaczyć,

 jak pięknie tu dziś.    
   sł. Edward Fiszer    




 ....Królu Zygmuncie! Powiedz nam, czyś widział Warszawę tak piękną jak dziś?.....
           sł. Ludwik Starski

16 komentarzy:

joanna:) pisze...

Cudne widoki:) jak słodko się zrobiło na sercu:) Dzięki za przywołanie miłych wspomnień:) Pozdrawiam:)

Fressia Rosa pisze...

Przepięknie , pozdrawiam serdecznie

Eve Jank pisze...

Piękne zdjęcia :)

Ewa pisze...

Przepiękne dekoracje , Starówka Warszawska wygląda magicznie .

ania pisze...

Niesamowite zdjęcia,a ta fontanna i oświetlone drzewa :)

blogerzaby pisze...

Jak pięknie, jak z bajki:)

Marille pisze...

Na Twoich zdjęciach Starówka jawi się dużo piękniejsza niż w rzeczywistości :) Z przyjemnością pooglądałam...
Pozdrawiam :-)

Caitlin pisze...

Ładne zdjęcia, a widok dla mnie prawie codzienny, bo na starówce pracuję :)

Beti K pisze...

Wspaniałe widoki..... :):)

Anna Iwańska pisze...

Ewcia fajnie się masz !! Ja bym też chętnie pospacerowała po Starówce nocą. Byłam w Warszawie tydzień temu w teatrze Roma na spektaklu Alle Musicale , było super ale Warszawę widziałm tylko z okien autobusu.
Tak ,że dzięki za piękne foteczki. Buziaki.

Lucy pisze...

Piękne zdjęcia Starówka wygląda bajkowo!!!! Dawno tam nie spacerowałam ,ach te wspomnienia:)))
Pozdrawiam serdecznie

Anna pisze...

Beautiful !!!!!!! I wish I was there....
Hug
Anna

Beata T pisze...

A ja za Wisły parę kilometrów i aż wstyd się przyznać nie widziałam tak pięknych ozdób Warszawy ups :)))
Pozdrawiam

Elunia pisze...

jak tam uroczo

Robótki Marleny pisze...

Ładnie było:)
Dziękuję i pozdrawiam, Marlena

ashki pisze...

Sto lat nie byłam na Starówce. Jak tam teraz kolorowo:)