niedziela, 16 lutego 2014

W oczekiwaniu na ...............

                           U jednych ciągle biało i biało , u innych wiosna w pełni .
             I tak w poszukiwaniu kolorów zaczynamy oglądać katalogi  ogrodnicze .
                                Nadszedł czas i na mnie .
            Pooglądałam i oczywiście nabrałam ochoty na kolejne gatunki  z moich ulubionych kwiatków  LILIOWCÓW .
       Przydałby się jeszcze jakiś biały , a może coś z fioletem  , więc zamawiam , zamawiam ...........

18 komentarzy:

blogerzaby pisze...

Cudowne kwiaty, uwielbiam lilie a te są wyjątkowo piękne :)

Anna pisze...

Gorgeous flowers !
Have a beautiful week !
Anna

Atelier Marysi pisze...

Piękne lilie , myślałam która najładniejsza ale nie sposób wybrać bo wszystkie cudne. Pozdrawiam cieplutko.

Anonimowy pisze...

4 z góry jest obłędny!!!!!!
KonKata

ania pisze...

Ja również tak jak ty rozglądam się za kwiatami do ogrodu,kupuje,zamawiam i czekam na wiosnę by siać,sadzić i kopac do woli :) Jesli chodzi o linie na razie dorobiłam się tylko jednej w ogrodzie ;)

Anna Iwańska pisze...

Cudne te kwiatuszki. Hm tylko że u mnie mały problem bo mi małzonek cały ogródek trawą zasiał:-(. Eawa jak zakwitną zapraszam się do Twojego ogródka gdziekolwiek on jest !! Buziaki i udanego tygodnia

aldia arcadia pisze...

śliczne kwiatowe migawki!

Irena pisze...

Także bardzo lubię liliowce - mają przepiękne kolorki, są łatwe w pielęgnowaniu tylko trochę szkoda, że jeden kwiatek tak króciutko kwitnie.
Pozdrawiam:)

Marille pisze...

Rozumiem, że to takie przywoływanie już lata ;) Pięknie i kolorowo !!!
Pozdrawiam :-)

darakw pisze...

Ech, no żeby te liliowce chociaż troszkę dłużej kwitły... Chociaż jak lilię. A odmian to i prawda maja ogrom!

Ogród Aleksandry pisze...

Widzę, że latające druciki już poczuły wiosnę:)) Pozdrawiam cieplutko!

Marta K. pisze...

Podzielam Twoją miłość do liliowców, mam w swoim ogródku sporą ich kolekcję(ok. 15). wszystkie pokazane przez ciebie są piękne i mam je w swojej kolekcji. Biały , który chcesz zamówić mam także. Pozdrawiam:)

Alicja pisze...

Sliczne lilie, rozbudzilas tesknote za wiosna, ogrodem i ciepelkiem ,Pozdrawiam .)

Daniela pisze...

Bardzo lubię liliowce i rzeczywiście sięgam już po ogrodnicze pozycje!

Mada pisze...

Och! Przypomniały mi się wakacje u Babci. Zawsze chodziłam z żółtym nosem, bo wtykałam go w liliowce. Babcia co prawda miała tylko jeden gatunek - takie pomarańczowe, ale za to barwiły kinol skutecznie:)

Cudne kwiaty!

Lucy pisze...

Mam nadzieję,że dziś nie połknie mojego komentarza.
Pięknie szukasz kolorów :)))
Pozdrawiam cieplutko:))

Ania pisze...

Piękne te lilie!

Paulina Kielar pisze...

przepiękne zdjecia kwiatków pozdrawiam ciepluteńko