czwartek, 13 marca 2014

Misio -pies

                                          Na zimę trzeba było lalki cieplej ubrać .

                                Znalazłam sobie wzorek sweterka z ładnym białym misiem .
                                                                I wzięłam się do pracy .                                  
                                              Zrobiłam sweterek , spodenki i nawet czapkę .
                             Ale ciągle nie wiem czy mi wyszedł misiu czy raczej piesek ?

30 komentarzy:

Wioletta G. pisze...

Jakieś zwierze wyszło, bardzo ładne!Pozdrawiam:)

kreciarobota pisze...

Bardziej mi to przypomina misia :)
Nie ważne, sweterek jest cudny!
Pozdrawiam wiosennie :)

ankaskakanka pisze...

Twoje lalki mają niezwykłe ciuszki. Ten komplecik jest boski.

Robótki babci Tereski pisze...

Sliczne ubranko.Bardzo fajne kolory. A gdzie buciki?
Pozdrawiam.

Anna Iwańska pisze...

Na moje oko to brdziej pies,ale co tam zwierze i tyle. Za to caóśc prezentuje się cudnie. Widzę ,że Ci wciągnęło na maksa to ubieranie lalek . Pozdrawiam cieplutko

Elunia pisze...

ale jej cieplutko

3nereida pisze...

Na moje oko pies słusznych rozmiarów . Pięknie ustroiłaś lalę

Gosia pisze...

Może to i nawet żabka:) Ale po prostu to jest cudny komplecik!!!

halszka pisze...

Jak dla mnie to misio polarny.Prześlicznie ubrana lala.Pozdrawiam wiosennie.

Kasia J. pisze...

Wspaniałości :-) Cudowny sweterek - motyw misia przepiękny.
Pozdrawiam serdecznie.

sosnowygaik pisze...

Sweterek bardzo ładny:)

Anna pisze...

Absolument adorable !!!!!
Bon weekend !
Anna

Artsajke pisze...

Ja bym powiedziała, że piesek ;-). Myślę, że lalce i tak wszystko jedno, ale kompecik śliczny.

dorota pisze...

Niezależnie od tego jakie to zwierzątko, komplecik jest bardzo ładny.
Pozdrawiam serdecznie Dorota

Robótki Marleny pisze...

Śliczne ubranko dla lali wydziergałaś - chciałam pochwalić spodenki ale wlaściwie wszystkie części garderoby bardzo mi się podobają łącznie z misiem:)
Korale też podglądałam:)
pozdrawiam, Marlena

malaala pisze...

Komplecik super!!! Ale ja bym obstawiała ,że to owczarek podhalański ;)!!!

Anka pisze...

Komplecik jest bajeczny! Pozdrawiam :)

joanna:) pisze...

Cudny komplecik:) uwielbiam takie kolory:) A co do zwierza właścicielka odczyta właściwie. Pozdrawiam:)

Iwona pisze...

Niektóre pieski są podobne do misiów, nie widzę problemu, komplecik śliczny, pozdrawiam.

Ирина Никитина pisze...

Красивая одежда для куклы и очень красивое сочетание цветов пряжи!

Drucikowo i nie tylko pisze...

Prześliczny komplecik, a dla mnie to niedźwiedź polarny :)

Łucja-Maria pisze...

Ewo, nie jest ważne czy to jest piesio czy misio.
Najważniejsze, że bardzo piękne zwierzątko.
Pozdrawiam serdecznie:)

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ależ Ty cuda dla tych lalek dziergasz :).
Po mojemu zdecydowanie to polarny niedżwiadek jest.
Cudownej niedzieli

Marcyś S pisze...

Nie powstydziłabym się ubrać w Pani ubranka dzidziusia. Ma Pani ogromny talent, czego zazdroszczę :)

Chciałabym Panią zaprosić do zabawy Liebster Blog Award. Myślałam, że nigdy nie będę się w to bawiła, ale jednak wzięłam w tym udział. Została Pani przeze mnie nominowana i byłoby mi niezmiernie miło, gdyby moja nominacja nie pozostała Pani obojętna.
http://szydelkowebuciki.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html
Pozdrawiam cieplutko :)

dotka pisze...

Super komplecik.

Lucy pisze...

Śliczny komplecik z misiem polarnym.
Pozdrawiam

Agnieszka Lesisz pisze...

Zapraszam do mnie - na przydasiowe candy - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
Pozdrawiam :D

Łucja-Maria pisze...

Kolejny raz podziwiam ten maleńki ale bardzo piękny komplecik.
Pozdrawiam serdecznie:)

Tojav pisze...

Piękna robota. Ta włóczka mi się podoba. Znam się trochę na tym, bo fotografuję artykuły pasmanteryjne mojej żony. Sam również "robótkuję". Bawię się quillingiem. Pozdrawiam

Picot Kinga pisze...

Słodki jest ten komplecik. Pozdrawiam :)