wtorek, 1 kwietnia 2014

Groszek tu , kwiatek tam ...

         Przyszła kryska i na mnie, poganiana przez koleżankę  przysiadłam i zrobiłam moje pierwsze patchworkowe jajka  .
                              Miały być takie dla dzieci i tak powstały :
                                               różowe ,
                                    niebieskie ,
                                    oraz żółte .
Chwyciły mnie te jajeczka dlatego powstaną jeszcze następne . 
Dziękuję Aniu  za inspirację i naukę .

14 komentarzy:

Ewa pisze...

Ale słodzitukie :)Śliczne :)

Anna Iwańska pisze...

E no Ewa chylę czoła do samej ziemi. Wyszły Ci rewelacyjnie te jaja!!!!! A ja w Tym roku nie zrobiłam jeszcze ani jednego patchworka :-( . Ale chyba musze szybko nadrobić bo mi się Twoje strasznie podobają !! Boziu daj mi dłuższą dobę proszę !!!!! Buziaki Ewcia i czekam na więcej .

blogerzaby pisze...

Cudnie, fantastyczne jajeczka ;)

Basia Nolberczak pisze...

Fajnie wyglądają:) Ja jeszcze jestem w lesie z pisankami:)

Lucy pisze...

Śliczne kolorowe wiosenne pisanki:)
Pozdrawiam słonecznie

Elżbieta pisze...

Ślicznoty! super dobrane kolorkami, te w różowe groszki i krateczkę przecudne.
Pozdrawiam.

Iwona pisze...

Jakie pomysłowe, kolorowe jajeczka! Pięknie się prezentują, nawet guziczki mają,ale dzieciaki będą szczęśliwe.Pozdrowionka.

dorota pisze...

Śliczne, pomysłowe i jakie kolorowe są Twoje jajeczka.
Cieplutko pozdrawiam Dorota

Ирина Никитина pisze...

Красивые яйца и в большом количестве! С уважением!

Robótki ręczne pisze...

Bardzo ładne
pozdrawiam

halszka pisze...

Przepiękne jajeczka.Pozdrawiam cieplutko.

Elunia pisze...

sa takie sliczne

Anna pisze...

De magnifiques oeufs de Pâques sur un très joli napperon !!!
Bonne journée !
Anna

malaala pisze...

Przecudne!!!!Mi też się strasznie podobają!!! Takie radosne!!!! :)