niedziela, 13 kwietnia 2014

Kolorowy zawrót głowy !

          No to się troszkę  porobiło no i powstała kolejna partia kolorowych jajeczek  . Duże, małe  jakie tylko zachciało mi się zrobić.
                                  O różnych barwach i odcieniach ......
                                                 ........ po prostu miało być kolorowo.
       I było przez chwil kilka , a teraz mogę tylko sobie zaśpiewać z zespołem " Elektryczne Gitary "  :      
          
                                             To już jest koniec, nie ma już nic,
                                             Jesteśmy wolni, możemy iść.
                                             To już jest koniec, możemy iść,
                                             Jesteśmy wolni, bo nie ma już nic.
                    

30 komentarzy:

Finextra pisze...

No, ja się nie dziwię, że wszystkie wyszły! Takie cudne jaja! Ale mogłaś coś w jakiejś zamkniętej na kluczyk szafce zbunkrować dla siebie do koszyczka :-)

Dusia pisze...

Wiesz wcae mnie to nie dziwi ,że wyszły wszystkie,są super i to jak u mnie szydełkuję, szydełkuję ,ale ich nie posiadam ,pozdrawiam Dusia

Iwona pisze...

Jest kolorowo i świątecznie, bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam.

Asia305 pisze...

Piękne pisanki! I jaka ilość! Ja próbowałam w ubiegłym roku zrobić taką, ale zupełnie mi nie wyszła... Nie potrafię ładnie nacinać styropianu i chować ładnie materiału - w mojej pisance po prostu wszystko było nierówne...

Bożena pisze...

Ewuś, ależ kolorowo i radośnie u Ciebie!!! Pisanki przepiękne!!! pozdrawiam gorąco

Beata T pisze...

Przepiękne jajeczka i te duże i te małe - wszystkie doskonałe :)
pozdrawiam

sosnowygaik pisze...

Bardzo mi się podobają ozdobione w ten sposób jajka.

Robótki babci Tereski pisze...

Bardzo ładne i kolorowe.W zeszłym roku ich dużo narobiłam.
Pozdrawiam.

Ljubinka pisze...

Divno,fenomenalno!!!
Lepo,šareno,fantastičan dizajn!!
Pozdrav,sve najbolje.:*

Magiczne Sploty pisze...

Jajeczka śliczne i takie ich mnóstwo, prawdziwy zawrót głowy. Ja tej techniki dekoracji jaj jeszcze nie próbowałam, może w przyszłym roku. Pozdrawiam

Lucy pisze...

Pięknie kolorowo i świątecznie pisanki cieszyły Twoje oczy ,a teraz cieszą innych.Myślę że to miłe:)))Pozdrawiam serdecznie:))

Anna Iwańska pisze...

Ja pinkolę Ewcia ale Cię wzieło :-)
Chyba mi musisz wielką kawę postawić i Ty wiesz za co. Ale swoją drogą mam wrażnie że uczeń jest lepszy od nauczyciela. Te Twoje patchworki są rewelacyjne. A mnie się zrobiło żal i poczyniłam dzisiaj 5 sztuk , ale fotek póki co nie ma bo ciemna noc już jest. Jutro wrzucę. SZkoda że wszystkie Ci wyszły, chyba musisz jeszcze parę zrobić. Buziaki i udanego wielkiego tygodnia Ci życzę.

kreciarobota pisze...

Jak to by być mogło, żeby nie wyszły :) Są niesamowite, ja już kilka razy próbowałam... Bardzo fajny zajączek, wygląda jak żywy :)

Iwona pisze...

Cudne!i te kolorki ... ach!
Ależ świątecznie!
Pozdrówka cieplutki!

Elunia pisze...

kolorowy zawrót głowy

Kasia J. pisze...

Śliczności :-) Przepiękne jaja :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Robótki i Ja pisze...

Prześliczne są te Twoje pisaneczki:)

Ирина Никитина pisze...

Очень красивые яйца в большом количестве! С уважением!

Anna pisze...

Magnifiques tous ces oeufs !!!
Bonne semaine !
Anna

UTKANE Z PASJI pisze...

Śliczne zrobiłaś pisanki, ja własnie skończyłam kilka tą metodą, fajnie powieszone,świetny pomysł, zapraszam do mnie i na moje Candy:))

dorota pisze...

Ale dużo jajeczek. Wszystkie są śliczne.
Serdecznie pozdrawiam Dorota

Ewa pisze...

Bardzo kolorowo i wiosennie u Ciebie :) Śliczne pisanki :)

Daniela pisze...

Świetne, dużo , kolorowo, pięknie wykonane!!! Pozdrawiam ciepło i życzę wiosennie ciepłych i rodzinnych Świąt!

Ania pisze...

Ale świetne jaja! Wspaniałe pisanki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

miedzy.klebkiem.a.kuchnia pisze...

Bardzo ładne jajeczka. Ogromna ich ilość. :)

Joanna pisze...

Przesliczne.
Wesolych Swiat!

Sabka pisze...

Śliczne jajeczka ! I jak ich dużo !
Pozdrawiam !

sahara pisze...

Cudne jajeczka! Wesołyh Świąt!

Promyk pisze...

Ależ piękne! I jak równo materiał rozłożony na nich, jestem, pod ogromnym wrażeniem. Te z poprzedniego posta też mi się bardzo podobają.:)

Jolanta Turoń pisze...

rewelacyjne pisaneczki :)