wtorek, 8 kwietnia 2014

Latające pisanki !

     W tym roku główną  moją dekoracja świąteczną  będzie wiszący nad stołem  wianek .
                            Lekki wianek został zrobiony z kwitnących już gałązek brzozy.
                                    Jajeczka utrzymane w jasnej biało- żółtej kolorystyce .
       Jeszcze tylko przed samymi świętami dodam do wianka troszkę bukszpanu i gotowe .
                     Wąsy brzozy zostawiłam ,żeby było widać że to wianek wiosenny .
                                                   
                                                                 I troszkę wiosny  z ogródka .
                               Nowo zakupione żonkile rozkwitły są niskie ale jakże mają ciekawe płatki .

34 komentarze:

Halinka pisze...

Pięknie wianek się prezentuje!!! Delikatnie, elegancko!!! Pozdrawiam

Elunia pisze...

jakie cudne jajeczka,wspaniała zodoba

jolajka pisze...

Piękna wiosna u Ciebie zawitała, wianek śliczny, a żonkile niepostykane :)

ankaskakanka pisze...

Jakie fajne.
Pozdrawiam

sosnowygaik pisze...

Wykonałaś śliczną dekorację. Bardzo ładne są takie jajeczka:)

dorota pisze...

Bardzo ładna dekoracja, super są te jajeczka.
Cieplutko pozdrawiam Dorota

halszka pisze...

Śliczna dekoracja.Żonkile bardzo urocze,pierwszy raz widzę takie.Pozdrawiam cieplutko

Marcyś S pisze...

Świetny pomysł z tym wiankiem! Szkoda, że nie mam gdzie takiego zawiesić :(
Pozdrawiam!

volpina pisze...

Bardzo ładny wianuszek
I żonkile jakie ciekawe, nigdy jeszcze nie spotkałam takiej odmiany

Iwona pisze...

Podoba mi się taki wianek, brzozę mam w ogródku, do świąt może chociaż mniejszy na drzwi sklecę, pozdrawiam.

MarzenkaMarzenka pisze...

Piękna ozdoba :) Nietuzinkowa.Pozdrawiam

blogerzaby pisze...

Rewelacyjne jajeczka, cudna ozdoba :)

Joanna pisze...

Super dekoracja :)
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Bardzo mi się podoba!

kreciarobota pisze...

Takie żonkile widzę po raz pierwszy. Wianek jest bardzo pomysłowy; moja wyobraźnia działa - mam w domu koty, miałyby super zabawę :)

Beti K pisze...

Wszystko jest piękne !! od wianka, jajka po niezwykły żonkil...
Pozdrawiam :)

malaala pisze...

Cudny !!! Ja też myślę o ozdobach świątecznych i z marnym skutkiem ;)

Ewa pisze...

Bardzo fana dekoracja i jeszcze te kolory pisanek ...super !

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jesteś mistrzem patchworkowych pisanek w tym roku. Wyszły Ci cudownie. W połączeniu z wiankiem brzozowym tworzą bardzo ładną i oryginalną dekorację.

Iwona pisze...

Tez robiłam latające jajka - fajna dekoracja, a żonkile masz fantastyczne!
Pozdrówka ciepłe!

Robótki Marleny pisze...

Pozwolisz, że skradnę Twój pomysł ze stroikiem....cudne żonkilki:)
Pozdrawiam, Marlena

Molly Mel pisze...

Bardzo fajny pomysł na dekorację ! Kwiatuszki tez piekne :)

Ursa pisze...

Wspanuiała dekoracja. Żonkile są wyjątkowe, takich jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam :)

Kasia J. pisze...

Cudowny wianek :-) Piękna ozdoba.
Żonkile wspaniałe.
Pozdrawiam serdecznie.

Anna pisze...

Superbe suspension d'oeufs de Pâques !!!!
Bonne fin de journée !
Anna

anabell pisze...

Bardzo mi się podoba taka dekoracja- gustowna i nie narzucająca się. A takich żonkili to jeszcze nie widziałam- prześliczne!
Miłego, ;)

KonKata pisze...

u mnie żonkile tylko bujne liscie puszczają,buuu
ale jajca przednie !

Mada pisze...

Ale tu wiosennie! Najlepsze wianki, to te naturalne.
Dla mnie wszelkie atrybuty wiosny, jak pyląca brzoza i kwitnące kwiatki, kojarzą się z większą dawką leków p.alergicznych:)
Zdecydowanie wolę podziwiać wiosnę na zdjęciu :) A te żonkile - cudne. Zapach sobie wyobrażę.

Tojav pisze...

Piękna i pomysłowa ozdoba mieszkania. Już jest świątecznie.

Ania pisze...

Ale piękne! Wspaniałe pisanki!

Eve Jank pisze...

Śliczny ten wianek z jajami

Urszula - Proste potrawy pisze...

to dekoracje świąteczne prawie gotowe, u mnie jeszcze trochę roboty zostało...
Ale da się radę, pozdrawiam ciepło.

Moja działka pisze...

Dzięki Ewuniu za komentarz na moim blogu,a wianek pięknie wygląda,pozdrawiam gorąco.

Joanna pisze...

Jejku jakie cudne zonkile!
Wianek z jajeczkami piekny :)