wtorek, 22 kwietnia 2014

Wiosna panie sierżancie ...

                      Nie wiem jak u Was , ale u mnie Święta to czas rozmowy i spacerów .
           W Wielkanocny poniedziałek  obowiązkowa jest kawa na działce .Może jeszcze siedzieliśmy  na wąskim kawałku zieleni ale kawa z ciastem smakowała wybornie .
      Mam nową rabatkę kwiatową , po miejscu gdzie kwitną stare tulipany  widać o ile została przesunięta kwiatowa grządka  .
                 
             Jeszcze sporo pracy nas czeka , trzeba wykopać wszystkie kwiatki , których nie było widać jesienią , posiać trawę . Ale już widać ,że będzie fajnie .
 W tym roku piękna pogoda pozwoliła również na podziwianie moich nowych nabytków .
                                     Nowa  rabatka ma nowe roślinki cebulowe.

 Aj jak cudnie kolorowo się zrobiło !
                                        

19 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Ślicznie tam u Ciebie.Pozdrawiam

Molly Mel pisze...

Tulipany piękne ! Oj latem to dopiero będzie co u Ciebie podziwiać :)

ashki pisze...

Ależ piękne kwiaty:)

Aszka9 pisze...

Ja zaryzykuje i powiem"prawie lato"
Pozdrawiam z tarasu

UTKANE Z PASJI pisze...

Widze, że masz bardzo duzo wiosennych kwiatów i w pełnym rozkwicie, u mnie jakos tak stopniowo sie rozwijają, a chciałabym widziec je wszystkie naraz:(

sosnowygaik pisze...

Kwiaty ślicznie kwitną. Też bardzo się cieszyłam z pogody i oczywiście nie obyło się bez kawki na świeżym powietrzu - sama przyjemność.

Ewa-Handmade-Art pisze...

Przepięknie ,kolorowo jak w raju .
Masz cudowną działkę i jeszcze jak będzie zielona trawka -to będzie ślicznie.
Pozdrawiam

Iwona pisze...

Pięknie Ci działka kwitnie, można się w takim otoczeniu zrelaksować. Pozdrawiam.

Elunia pisze...

jak pięknie...............

kreciarobota pisze...

Ślicznie, kolorowo i wiosennie; też tak chciałabym bardzo - niestety mieszkam w bloku i nawet nie mam balkonu :( Miło popatrzeć na ogrody innych i nacieszyć oko :)

Anna Iwańska pisze...

Ewxia fajnie na tej Twojej dzaiłce, tak kolorowo i wiosennie. Mam nadzieję , że będzi mi dane wypić z Toba tą kawę wśród tych kwiatuszków. Dzięki za miłe komentarze.

Boei pisze...

Cudowne klimaty ;) I zgadzam się, że kawa w ogrodzie, wśród zieleni, smakuje wybornie :)

ninkaw pisze...

Piękna TA wiosna.
pozdrawiam

dorota pisze...

Ale u Ciebie ładnie i kolorowo. Przyjemna działka.
A jak posiejesz trawę,latem będzie tam jak w raju.
Cieplutko pozdrawiam Dorota

Bożena pisze...

Wspaniały ogródek i wcale się nie dziwię, że kawa smakuje, w takim kolorowym otoczeniu, hmmmm, a hiacynty są przepiękne.

Finextra pisze...

Uuuch! I jak tu nie zazdrościć!

Tojav pisze...

Wiosna to kolory. Może ich czasem aż za dużo, ale przyroda w ten sposób kusi.

Drucikowo i nie tylko pisze...

Pięknie :)

Włóczkowo Ubrankowo pisze...

Ależ wiosennie wygląda ta Twoja dziaęeczka. Ja w ogóle uwielbiam tą porę roku. Szczególnie ten czas kiedy kwitną pierwsze, wiosenne kwiaty :) Pozdrawiam