niedziela, 18 maja 2014

Kokarda czy kwiatek

               Jeszcze nie robiłam sukienek dla bliźniaczych lalek ,no i przyszła ta chwila.
 Jako pierwsza powstała żółta sukienka .
Pokazywałam ją na Fb gdyż miałam dylemat dodać kokardkę czy kwiatek ?
Ostatecznie dodałam kokardkę .
Natomiast do drugiej falbaniastej doszyłam już tylko kwiatki .
Miały być jeszcze koraliczki ale z braku czasu musiało tak zostać jak jest .
Ta sukienka w całości robiona jest na drutach .
                           Na razie to koniec mojej lalkowej produkcji - ale jak długo wytrzymam ?

15 komentarzy:

Iwona pisze...

Piękne kreacje stworzyłaś dla bliźniaczek, od lewej cytrynka, a druga to kwiat jabłoni, pozdrowionka.

Anna Iwańska pisze...

Ewa nie wytrzymasz , masz pdobną przekręte na punkcie ubranek dla lalek jak ja na punkcie decou :-))))
Ale po co masz wytrzymaywać , ajk takie cuda wychodza na Twoich drutach. Te sukieneczki rewelacja. Te Twoje lalki to juz mają chyba pełna szafę ciuchów. Ale one sa takie słodkie że kochana rób je dalej.
Pozdrówka serdeczne.

ankaskakanka pisze...

Lalki, jak prawdziwe dzieci. Ubranka są idealne. Bardzo fajne, że w innych kolorach. Pozdrawiam

Marille pisze...

Pięknie ubrałaś obie panny :) Sukieneczki są super... moją faworytką jest ta fioletowa.
Pozdrawiam wiosennie :-)

mamciulina pisze...

Pięknie! Przypomniało mi się moje dzieciństwo, kiedy to dziergałyśmy razem z Babcią - Ona robiła duże swetry, a ja podpatrywałam jej wzory i robiłam moim lalkom:)

Pozdrawiam serdecznie!

Dagmara

wloczkowefikumiku.blogspot.com

Ursa pisze...

Śliczne. Pozdrawiam :)

halszka pisze...

Robisz cudne rzeczy dla lalek.Moja wnusia Hania często się pyta czy ta Pani zrobiła coś nowego i zawsze się zachwyca .Nie możesz więc odłożyć i czasami musisz jakieś ubranko zrobić,bo Hania będzie zawiedziona.Pozdrawiam serdecznie.

Anna pisze...

Deux très jolis ensembles !!!
Bonne semaine !
Anna

renya pisze...

Nie powstrzymuj się, bo wspaniale ubierasz lale!

Ирина Никитина pisze...

Очень красивые платья для кукол! С уважением!

Boei pisze...

Brawo! Cudowne :)

Robótki Marleny pisze...

Nie wytrzymasz Ewuś - pięknie Ci to ubieranie lalek wychodzi:)
Pozdrawiam, Marlena

Elunia pisze...

lalki to już maja cała kolekcję cudnych unranek

Alicja 200458 pisze...

Wypracowane te cudeńka.Bardzo ładne.Pozdrawiam.

ashki pisze...

Ale cudne te sukieneczki:)