środa, 28 maja 2014

Warkocz na fali !

                        W ramach odpoczynku od robótek ubranek dla lalek ,
                         postanowiłam dokończyć przynajmniej część UFOKów .

Tunikę zaczynałam kilka razy . Raz wzór mi nie odpowiadał , drugi model okazał się za wąski / czyżbym przytyła /, to włóczki za mało .
Do czasu , aż znalazłam wzór w katalogu  Wtedy to ruszyłam z kopyta .
                                                             Tunika robiona jest od dołu .

Z przodu  warkocze przechodzą w kolorową falę .
 No i jeden UFOK dokończony  , bierę się za następne .

36 komentarzy:

MarzenkaMarzenka pisze...

Piękna tunika :) Fajne rozwiązanie. Pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu UFOk śliczny aczkolwiek pojęcia nie mam o co chodzi z ta nazwą. Ja nie mam cierpliwości do takich dzierganek , poza tym nie mam gdzie w tym chodzić, szafa pęka w szwach więc póki co wole moje decou, ale Ty dziergaj bo cudnie Ci to wychodzi !!!
Pozdrawiam serdecznie

kreciarobota pisze...

Chyba się powtórzę - Masz talent Kobitko! Tunika bardzo ładna, a jaka praktyczna :)

Antonina pisze...

Bardzo interesujący projekt. Ciekawie skomponowane warkocze i kolorowy przód.

sosnowygaik pisze...

Podoba mi się - szczególnie sploty dolnej części:)

blogerzaby pisze...

Przepięknie wyszła, fantastyczne są te warkocze, genialne :)

Anna Janus pisze...

Ciekawe rozwiązanie.Podoba mi się. A co znaczy nazwa?Pozdrawiam

Iwona pisze...

Bardzo ciekawie zrobiona tunika, coś zupełnie nowego - gratuluję.

Elli pisze...

Complimenti!!!
Il vestito è meraviglioso!
Bye, bye Elli

kryska pisze...

Jest świetna, fajny wzór:) Pozdrawiam :)

Wiola B pisze...

Dziwię się, że UFOK tyle przeleżał, bo jest wyjątkowo udany, pozdrawiam:)

Atelier Marysi pisze...

Tunika bardzo ładna, warkocze świetnie zdobią. Gratuluję że dokończyłaś po pruciach , mnie zawsze nerwica bierze jak mam pruć i najczęściej odkładam robótkę na bok aż nadejdzie znowu wena. Pozdrawiam cieplutko.

Kasia J. pisze...

Cudowna tunika :-) Przepiękne warkocze i kolory.
Pozdrawiam serdecznie.

Basia Nolberczak pisze...

Szkoda, że leżała taka ładna tunika w koszu:) Bardzo fajnie wygląda:)

Ina Kaźmierska pisze...

Ewo jest piękna, kosztowała Cię dużo pracy ale wyszła pięknie.

Hania pisze...

Śliczna, bardzo ładny wzór :))
Pozdrawiam

Finextra pisze...

Bardzo ładnie wygląda! Ach, kiedyż ja pokończę swoje ufoki...

Efa pisze...

Śliczna tunika :) Piękne są te warkocze! Pozdrawiam

ninkaw pisze...

Tunika śliczna ciekawie dobrany wzór i kolory.
pozdrawiam

Anna pisze...

Beaucoup de travail pour un très, très joli résultat !!!
Bonne journée !
Anna

Molly Mel pisze...

Fajnie się prezentuje , to fajny pomysł :) Pozdrawiam serdecznie.

*gooocha* pisze...

Interesująca ta tunika

Ljubinka pisze...

Prelepa tunika!!!
Pozdrav,sve najbolje!

Joanna pisze...

Śliczna tunika :)

Robótki Marleny pisze...

Bardzo mi się podoba, szczególnie dolna cześć i plecki:) Przód dla siebie musiałabym zmodyfikować, hihi
Pozdrawiam, Marlena

Emmaja535 pisze...

Ladna wyszla Ci ta tunika! i w moich kolorach! Pozdrawiam!

Marille pisze...

Tunika, a może sukienka, wygląda bardzo ciekawie :) I fajnie dobrałaś kolory...
Pozdrawiam wiosennie :-)
Marille

Elżbieta pisze...

Piękna sukieneczka!

Ewa-Handmade-Art pisze...

Bardzo ciekawa tuniczka ,pięknie ją zrobiłaś Ewuniu .
Pozdrawiam

Orin pisze...

UFOk warty skończenia :)

Eve Jank pisze...

Śliczna tunika :)

Jagna pisze...

rewelacja :)

PaNaKo pisze...

Świetnie Ci wyszłą ta tunika:)

Iliana pisze...

Fajna tunika! Tylko ma takie smutne kolory ;D

Daniela pisze...

Bardzo lubię warkocze, są takie dekoracyjne, piękna tunika! Przyjemnego noszenia i pozdrawiam serdecznie!

ashki pisze...

Świetna tunika:)