środa, 18 czerwca 2014

Jednoręki .......

Zobaczyłam i postanowiłam zrobić . Zaczęłam  i muszę powiedzieć ,że szybciutko się robiło .

Pomyślicie ponczo jak ponczo - no tak ale moje ma jeden rękaw , czyli jest to połączenie swetra z szalem .
I to nawet z dosyć długim szalem .
        Wzorek wybrałam bardzo prosty , dekoracją może być ozdobna klamra .
                    Całość wykończyłam dość szeroką szydełkową plisą .
                Wykorzystałam włóczkę Dora wyszło prawie 8 motków - druty nr 4,5
              Koniec imprezki , słońce zachodzi będziemy się opatulać .
 No ale szal zmienił już właściciela .
To  jeszcze się pochwalę .
Kolejny egzamin - tym razem dekoracja na stół komunijny - zaliczone / czas na wykonanie 30minut /

32 komentarze:

sosnowygaik pisze...

Bardzo fajnie się prezentuje gdy jest zapięte.

kryska pisze...

Jeszcze nie widziałam takiej odmiany swetro/szalo/poncza:) świetnie się prezentuje Pozdrawiam :)

KonKata pisze...

wygląda super, pomysł mi sie podoba, baaardzo, przydałby się na chłodne ranki
gratuluję kolejnego zdania, dekoracja piękna

Anna pisze...

Quel travail !!!! Et quelle beauté !!!!
En plus, c'est original et três élégant !
Bonne soirée !
Anna

Iwona pisze...

Pięknie Ewo zrobiłaś i prezentujesz to jednorękie okrycie. Bardzo oryginalnie wygląda. Włóczka "Dora" kusi pięknymi kolorami, jeszcze jej nie stosowałam.Jakie masz odczucia w użytkowaniu jej?

Daisy K pisze...

O jak pięknie! I to okrycie jest cudne. :)

Antonina pisze...

Bardzo interesujący i oryginalny projekt. Jednorękie ponczo czy też szal z jednym rękawem - pomysłowe!

Ljubinka pisze...

Beautiful,original and very interesting!!!
Greeting.:)

halszka pisze...

Bardzo orginalne połączenie ale jest super.Ślicznie wyglądasz chyba klimaty działkowe służą Tobie.Miłego dnia.

Magiczne Sploty pisze...

Ciekawe połączenie szala ze swetrem. Efekt bardzo ładny i świetnie nadający się na nasz klimat. Pozdrawiam serdecznie

Nitki A nitki pisze...

Super orginalne połączenie:)pozdrawiam serdecznie:))

Gosia-Stare Pianino pisze...

bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

ankaskakanka pisze...

Śliczny szal. Pozdrawiam

tonka pisze...

Bardzo ciekawe i pomysłowe to ponczo czy szal,czy jak by tam to nazwać:))Ładna dekoracja:))

HM Pstro pisze...

pomysłowe :)

Olaboga pisze...

Świetny pomysł i nie wiem, czy się nie skuszę na odgapienie ;)

Beata T pisze...

Świetny pomysł wyglądasz cudnie w nowym dziele :))))
Pomyślności w kolejnych egzaminach bo aranżacja fajna :)

Basia Nolberczak pisze...

Bardzo ciekawie wygląda:))

Atelier Marysi pisze...

Bardzo pomysłowe , podoba mi się bardzo. Gratuluję zaliczenia i pozdrawiam cieplutko.

Eve Jank pisze...

Fajne to poncho takie inne i można go nosić na wiele sposobów. Gratuluje zdania egzaminu. A to już ten końcowy państwowy egzamin na technika? Ty już chyba kończysz ta florystykę? Pozdrawiam

Elunia pisze...

ciekawy i orginalny pomysł

Kasia J. pisze...

Rewelacyjny pomysł! Świetne ponczo. Bardzo mi się podoba :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Ewa Kuacja pisze...

Extra sweter! Takim to chyba żadna kobieta nie pogardzi! Gratuluję :)

kreciarobota pisze...

Ponczo - szal jest rewelacyjny, nie widziałam do tej pory takiego rozwiązania, jest super! Dekoracja też jest bardzo ładna, taka delikatna - masz Kobieto talent!

Roberta Mendes pisze...

Hi, I love your craft, is beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

dorota pisze...

Bardzo ciekawy pomysł i tyle sposobów noszenia. Bardzo mi się podoba ten Twój jednoręki.
Cieplutko pozdrawiam Dorota

blogerzaby pisze...

Fantastyczna praca , rewelacyjnie się prezentuje :) Pozdrawiam :)

malaala pisze...

Oj będzie się czym owijać :) Fajniutkie i pomysłowe :)
Pozdrawiam serdecznie!!!

Kasia M. pisze...

Wspaniałe ponczo na chłodniejsze dni i wieczory a ozdoby komunijne piekne i delikatne:)

UTKANE Z PASJI pisze...

Szal z rękawem jest super, ale pomysł! warto pomyslec o takim:)

Xymcia-dm pisze...

Szkoda,że ja tak na drutach ( czy to szydełko ) nie potrafię pewnie bym nosiła ten cudny sweterko- szal :)
Jest bombowy :D pozDrawiaM :)

Joanna Głażewska pisze...

Bardzo fajnie wymyśliłaś Ewo z tym przytulnym okryciem :-)
Świetnie się prezentuje również Twoja wersja dekoracji stołu :) Pozdrawiam.