środa, 25 czerwca 2014

Schemat jednoręki

               Zrobiło się pięknie kolorowo, nic tylko siedzieć i odpoczywać .
 
 
Ja w tej super scenerii robię mój pierwszy ogoniasty .
   Troszkę czasu mi przy nim zejdzie , ale może do końca lata skończę - przynajmniej mam taką nadzieje .
                               Maki w tym roku duże jak jeszcze nigdy nie były .

  Obiecany schemat " jednorękiego "  pochodzi z katalogu " Dama w swetrze " 1-2 2014
                         
Wzór zrobiłam inny to i nie zamieszczam .

21 komentarzy:

Anna Iwańska pisze...

Ewa piekne masz te kwiecie na tej działce !!! Nie wiem co to ogoniasty - chyba blondynka :-)) ale kolorek ma fantastyczny .
Pozdrawiam.

RABATKI MAŁGORZATKI pisze...

Przepiękne kwiaty, zwłaszcza maki-przecudne :)

Marille pisze...

Ojej, jaki piękny ogród :) Patrzę, podziwiam i wzdycham... Chciałoby się...
Trzymam kciuki za robótkę...
Pozdrawiam ciepło :-)

Emmaja535 pisze...

Ewcia, Ty jestes zdolniacha! Szybko zrobisz siedzac sobie w tak pieknym ogrodzie!

Kasia J. pisze...

Cudne kwiaty :-) W takim otoczeniu dzierganie to czysta przyjemność :-)
Pozdrawiam serdecznie.

UTKANE Z PASJI pisze...

Schemacik i ja pewnie wykorzystam ale bliżej jesieni, a tymczasem zachwyciłam się Twoimi makami, powiedz, czy to bylinowe, jak sie nazywają jak je zdobyc??

Kasia M. pisze...

Dziergać w takim otoczeniu to prawdziwe szczęście:))

Basia Nolberczak pisze...

W ogrodzie dzierganie idzie najlepiej wiem coś o tym:))

Anna pisze...

Quel endroit magnifique pour trvailler !!!!
Les fleurs sont superbes !
Bonne journée !
Anna

Wiola B pisze...

Ogród aż tonie w kwiatach, robi wrażenie! A z ogoniastym trochę Ci zleci, jednak w takich okolicznościach, sama przyjemność:)))

sosnowygaik pisze...

Piękny ten Twój ogród. Może za rok uda mi się wyhodować takie ładne roślinki, bo w tym roku nie mam czasu.

Halinka pisze...

Jak przyjemnie popatrzeć!!! Tyle pięknych kwiatów!!!Miło tak posiedzieć:))) Pozdrawiam

Elunia pisze...

zakochałam się w tych makach, sa cudne

Dziergalnia Joli pisze...

W pięknej scenerii powstaje Twój ogoniasty :)

Ludwika pisze...

W tych kwaitach kwitniesz i pewnie ogoniasty szybko powstanie. Pozdrawiam

Ewa pisze...

Wszystkie kwiaty piękne ale te maki rozwaliły mnie na łopatki są przecudne :)

KonKata pisze...

Królestwo za nasiona tych pięknych maków!

Iwona pisze...

W takim pięknym i pachnącym ogrodzie to i ogoniasty szybko Ci wyjdzie, kolorek widać ciekawy. Pozdrowionka.

Lucy pisze...

W takim bajkowym ogrodzie przyjemnie się pracuje nad nowymi pomysłami:))
Pozdrawiam

Eve Jank pisze...

śliczny masz ogród ile kwiatów.Niby prosty wzór tego ogoniastego, ale trochę cierpliwości trzeba. Pozdrawiam

Beata T pisze...

łał urzekły mnie maki - cudne kwiatuszki masz :)
pozdrawiam