piątek, 11 lipca 2014

Tygrysia ale czy lilia

                               Zobaczyłam je i mnie zachwyciły .......
                    postanowiłam coś podobnego sobie zrobić .
                                  Dłubałam , dłubałam i mam.........
                          ....... moje kwiatki ,
                             a że kropeczkami przypominają mi lilie tygrysie
                                                to tak i je nazwałam .
                                Tunika robiona bezszwowo .
                           Włóczka akryl jeden motek 300g.
 
                               Inspiracja pochodzi ze strony http://selenaart.ru/post200387103/  
                          Model jednak bardzo się różni od oryginału .

28 komentarzy:

kryska pisze...

super tunika, super w niej wyglądasz :)

barbarahaft pisze...

super tunika.......

Anna Janus pisze...

Może to i dobrze, że różni się od oryginału. Przez to jest wyjątkowa. Pozdrawiam

Wiola B pisze...

Piękna i bardzo oryginalna:)))

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu wyglądasz równie kwitnąco jak Twoje kwiaty. Lilie piekne. Widzę , że dziergasz jak błyskaiwce w tempie espreswym. Fajny pomysł z tymi naszywanymi koralikami. kwity nabrały uroku.
Pozdrawiam serdecznie

Konwalia pisze...

Efektowna! Pozdrawiam serdecznie :)

ankaskakanka pisze...

Śliczna tuniczka. Pozdrawiam

kreciarobota pisze...

Urocze te lilie tygrysie i pracochłonne. Podziwiam :)
Modelka bardzo ładnie sie prezentuje, pasuje Jej ta tunika :)

Anonimowy pisze...

śliczna.... i twarzowo w niej wyglądasz:)
http://leptir-visanna6.blogspot.com/

sosnowygaik pisze...

Świetnie się prezentuje. Kwiaty dodają jej dużo uroku. Bardzo podoba mi się wkomponowanie tego kwiatka przy dekolcie.

Anna pisze...

Beaucoup de travail pour cette magnifique tunique à fleurs !!!
Bon wekend !
Anna

Nitki A nitki pisze...

Cudnie:)prześliczny!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam serdecznie!!!!!

Elli pisze...

Molto particolare e bellissimo!
Ti auguro un buon weekend
Bye, bye Elli

Ljubinka pisze...

Very beautiful!!!
Happy weekend,greeting.

Ewa pisze...

Świetny pomysł- super efekt :)

Iwona pisze...

Lilie niesamowite, efektowna tunika, pozdrawiam.

Beata T pisze...

cudna lilie świetnie wyszły i ładnie wkomponowane :)
pozdrawiam

Basia Nolberczak pisze...

Tunika jest bardzo ładna te kwity są dość pracochłonne:)

dorota pisze...

Bardzo ładna tunika. Podobają mi się te kwiaty na niej.
Cieplutko pozdrawiam Dorota

miedzy.klebkiem.a.kuchnia pisze...

Bardzo podoba mi się ten sweter. Kwiaty jak prawdziwe.

Molly Mel pisze...

Piękna ! Bardzo fajny pomysł z tymi kwiatami i do tego ten kolor który lubię :)))

renya pisze...

Te kwiaty w siatkowym wzorze pięknie się komponują. Świetna letnia tuniczka:)

Kasia J. pisze...

Cudna tunika :-) Śliczne kwiaty.
Podoba mi się i Ty mi się w niej podobasz :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Ирина Никитина pisze...

Цветы отлично украшают тунику и Вас! С уважением!

blogerzaby pisze...

Przepiękny sweterek :)

Marille pisze...

Rewelacja !!!
Może kiedyś i mnie się uda zrobić takie śliczności :)
Gratuluję i pozdrawiam ciepło :-)

Wioleta Grzeżułka pisze...

cudna tunika i jaki piękny wzór

Anita Okulicz pisze...


Dzień dobry,

reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
http://zrobisztosam.com

Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

Zapraszam i pozdrawiam!

Anita