sobota, 23 sierpnia 2014

Fuksja czy biskupi ?

   Ostatnio w sklepie dwie panie spierały się bardzo jaki to jest kolor :
                                Jedna mówiła ,że to jak nic  fuksja
 Natomiast druga twierdziła ,że jaka tam fuksja przecież to kolor biskupi i już .
Ja natomiast wróciłam do domu wyciągnęłam włóczkę i zrobiłam takie oto fuksjowe kapcie  .

            I do pary oczywiście powstały jeszcze biskupie .
                                          A Wy jak nazywacie ten kolorek .
                                Wzór na kapcie znajdziecie na stronie TUTAJ

23 komentarze:

Dorota Wasilczuk pisze...

Jakie śmieszniutkie ciapki :) Wzór na pierwszych bardzo mi się podoba. A jeśli chodzi o kolor, to proponuję biskupią fuksję ;)

3nereida pisze...

Biskupi to kolor mojej mamy ,moj to fuksja ,a mojej córki fioletowy :).Zdarza sie jeszcze ,ze to jest cyklamen lub oberżyna .

Iwona pisze...

Kapcie śliczne. To jest mój ulubiony kolor, 3 nazwy w mowie potocznej są używane,dla starszych to biskupi dla młodszych fuksja,dla mnie cyklamen, a fachowa nazwa,to chyba amarantowy róż. Upewnię się wkrótce, gdy odwiedzi mnie ciocia malarka. Pozdrawiam.

Antonina pisze...

Dla mnie te kapcie - to zdecydowanie w kolorze biskupim, fuksja jakby ma nieco inny odcień.
Przyjemne kapciuszki.

volpina pisze...

Dla mnie to jest fuksja ;-)

Lucy pisze...

Piękne kapcie mnie się kojarzą z kolorem fuksji.A fuksja to kwiat o niespotykanym kolorze tak jak Twoje kapcie.
Pozdrawiam

Joanna pisze...

Piękne kapcie w kolorze fuksji :) pozdrawiam :)

dorota pisze...

Kapcie pierwsza klasa.
Jeśli o kolor idzie, skłaniam się ku biskupiemu, chociaż małżonek podpowiada, że różowy;- ale to facet, a oni nie rozróżniają kolorów ..haha...
Pozdrawiam Dorota

halszka pisze...

Każdy ma swoje określenie na ten kolor ważne jest to że kapciuszki są śliczne.Pozdrawiam cieplutko.

juta pisze...

Fuksja czy biskupi? Co za różnica skoro one są tak piękne.Bardzo mi się podobają w każdym z tych kolorów:)
Serdeczności posyłam.

Wiola B pisze...

Fuksjowo-biskupi:))))
Rewelacyjne kapciuchy:)))

ninkaw pisze...

Kaputki są bardzo fajne i dzięki za wzory:))
pozdrawiam

kreciarobota pisze...

Kapciuszki są śliczne; osobiście uważam, że to fuksja. Ostatnio też miałam taki problem z kartką :) Do tej pory z przyjaciółką się spieramy. Pozdrawiam :)

blogerzaby pisze...

Wzór mnie zachwycił :)

sosnowygaik pisze...

Bardzo fajne kapciuszki. Ja nie znam się na kolorach w ten sposób. Dla mnie to połączenie różu z fioletem z przewagą tego drugiego;)

Korespondentka wojenna pisze...

Bardzo fajne! Chyba muszę sobie takie zrobić bo już mi stopy marzną! A ten kolor to dla mnie absolutnie biskupi! ;)

Anna pisze...

Original ,beautiful and confy !!!!
Have a great week !
Anna

Dusia pisze...

Fuksja , a tak dokładniej to kolor wrzosu, bzu, ale najważniejsze ,że są urocze pozdrawiam Dusia

UTKANE Z PASJI pisze...

Ja stawiam na fuksje i super kapcie:)

renya pisze...

Śliczne kapciuszki bez względu na nazwę koloru:) Mnie bardziej do gustu przypadła ta druga para. Dzięki za link do instrukcji, może mnie to wreszcie natchnie do działania, bo na razie to kapciuszki pozostają wciąż w sferze moich planów.

Kasia J. pisze...

Kolor jest po prostu - piękny ;-)
Wspaniałe papucie :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Antosia pisze...

Jak go zwał tak go zwał, ale kapcie i jedne i drugie są super. Dzieki za namiary na wykonanie.
Mnie bardziej odpowiada określenie fuksjowe.
Serdecznie pozdrawiam

Basia Nolberczak pisze...

Co za różnica jaki kolor ważne, że fajnie wyszły:))