niedziela, 3 sierpnia 2014

Wiadro wiadru nierówne

 A było to tak : wcale nie za górami , wcale nie za lasami ale jednak przyfrunął  wiaterek i przewróciło moją   Araukarię . Doniczka poszła w drobny mak , a że nie miałam innej pod ręką to wsadziłam drzewko do wiadra .
  Do drugiego wiadra wsadziłam poziomki . I rosły sobie roślinki w wiaderkowych straszakach .
          Az postanowiłam coś z tymi potworkami zrobić . Wiadra zostały pomalowane i obklejone serwetkami .Wylakierowane i proszę bardzo !
 
Jak Wam się podobają  ? Ja jestem bardzo zadowolona i chociaż serwetki przyklejałam nie patrząc na wzorek to wygląda to o niebo lepiej niż poprzednia wersja . 
Tak było wczoraj
A dzisiaj rano upiekłam bułeczki z jabłkami . Szybciutko pojechałam na działkę , gdzie popijając kawkę podziwiam moją wczorajszą pracę .
Aniu dziękuję za podpowiedź co do lakieru .


16 komentarzy:

tonka pisze...

Wiaderka teraz prezentują się świetnie,bardzo eleganckie:))

Anna Iwańska pisze...

Ja pinkole Ewcia jesteś niesamowita !! okleiś serwetkamiw takim tempe dwa wiada, no koleżanko szacun wielki Dekupażystka z Ciebie pełna parą i do tego bez wymowania roslinek , nO nie mogę wyjść z podziwu !!!!!!!!
A te bułeczki jezu.. tez chce taką choś jedną świeżutko upieczoną :-)
Pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę

Elunia pisze...

ale super im lifting zrobiłas

KonKata pisze...

hi, hi
praktyczne,pomysłowe, ekonomiczne, bardzo ładne, no i roślin nie trzeba było kolejny raz przesadzać!

Marta i Alicja pisze...

bardzo ładnie wyglądają Twoje wiaderka ;) widzę, że akcja jedzenia jabłek dotarła i do Ciebie ;)
Pozdrawiam!

Myszkimama pisze...

Jakiś czas temu zaplanowałam sobie różę pnącą w przedpokoju. Powstał problem- w czym to posadzić, bo donica powinna być duża, ale nie za duża no i najchętniej wyrobu własnego. No i już wiem-dziękuję za pomysł na oklejone wiaderko! super pomysł!

Tojav pisze...

Świetny pomysł z takimi wiaderkami. Nabrały urody.

Finextra pisze...

Bardzo się podobają!!!

Wioletta G. pisze...

Podobają i jakie praktyczne! Pozdrawiam:)

Basia Nolberczak pisze...

Bardzo mi się podobają:) Do decu jakoś cierpliwości mi brak:) pozdrawiam

dorota pisze...

Świetny pomysł z tym oklejeniem wiader.
Pozdrawiam Dorota

Moja działka pisze...

Można podziwiać te twoje wiaderka,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu,pozdrawiam i miłego wieczoru życzę.

Efka Raj pisze...

Bardzo efektownie się prezentują teraz wiaderka Ewciu. Czy mogłabym poznać ten sekret w sprawie lakieru? Bo chciałam też zrobić dwie osłonki na zewnątrz tarasu, a boje się, że zwykły lakier do decu szybko się zniszczy :)
Pozdrawiam :)

Ljubinka pisze...

Very nice!!
Greetings...

weronkaa84 pisze...

I proszę jak z wiadra można zrobić piękną, stylową donicę! Świetnie wyszło i napatrzeć się nie mogę :)

ciapara pisze...

Świetnie przerobiłaś te wiadra!!!