czwartek, 18 września 2014

Ciepło coraz cieplej

         Moim znajomym jest coraz cieplej w nogi, a to za sprawą kapci .Niestety wpadłam z nimi jak przysłowiowa śliwka . Ja je  robię ,a one znikają .Ale to tylko dowód na to ,że się podobają .
  Te są spokojniejsze w tonacji ,bo były robione z myślą o siostrze , która lubi beże i brązy .
 Hm lecz czy będzie miała w czym wybierać , wątpię . Chyba przyjdzie mi jeszcze kilka par wydziergać .
 
                                         Te natomiast będą moje i nikomu ich nie oddam .

26 komentarzy:

blogerzaby pisze...

Bardzo ładne są wszystkie, szczególnie te drugie, nic więc dziwnego , że znikają ;)))

Antonina pisze...

Kapcie zawsze się przydają. Ja też zawsze robię je hurtowo.

Anna Iwańska pisze...

Sie wcale nie dziwię że znikają, sama bym chętnie podprowadziła bo są świetne!!!
POzdrawiam

Robótki Marleny pisze...

A dziwisz się Ewciu !!! Sama bym zgarnęła i dla siebie parę :)
Pozdrawiam, Marlena

Ursa pisze...

Świetne. Wyjątkowe.Też tak mam jak zaczynam robić to zaraz ich nie ma. Dawno temu uważałam, że nosić takie kapcie to "obciach", dzisiaj wiem, że tak nie jest. Nawet młode osóbki chcą abym je zrobiła specjalnie dla nich. Pozdrawiam :)

Basia Nolberczak pisze...

Bardzo fajne i kolorowe a przy okazji można pozbyć się resztek wełenek:)

volpina pisze...

Bo one są po prostu świetne :-)

kryska studio pisze...

Twoje najbardziej mi się podobają:) Ciekawe ile jeszcze par będziesz dziergać :)

Iwona pisze...

Twoje kapcie, to chyba już dziewiąta para. Nie dziwię się. że mają amatorów. To dużo pracy jednak, może podklej czymś spody,żeby za szybko się nie zdarły. Pozdrawiam.

Ljubinka pisze...

Wonderful!!!
Greetings.

halszka pisze...

Na takie kapciuszki każdy ma ochotę bo są śliczne i ciepłe.Będziesz musiała jeszcze troche ich zrobić bo będzie jak w tym przysłowiu " szewc bez butów chodzi".Pozdraweiam bardzo cieplutko

Kasia J. pisze...

Świetne! wcale się nie dziwię, że znikają :-) Rewelacyjne kolory.
Pozdrawiam serdecznie.

sosnowygaik pisze...

Chłodne wieczory i chłodne poranki, więc kapciuszki są rozchwytywane.

Tojav pisze...

Muszę poprosić żonę, by mi takie zrobiła. Myślę, że są i męskie wersje takich kapci. Pozdrawiam

Anna pisze...

All beautiful !!!
Have a nice weekend !
Anna

Paulina Kielar pisze...

takie kapcie robiła mi babcia są reweacyjne miękkie i ciepłe pozdrawiam ciepluteńko

Elunia pisze...

piekne ,też bym nie pogardziła

Eve Jank pisze...

Bardzo ładne kapciuszki :)

miedzy.klebkiem.a.kuchnia pisze...

Bardzo fajne, dobrze leżą. Na drutach?

Tęczowa Dolina pisze...

Ale fajne "kapciowo":):):)
Pozdrawiam

Drucikowo i nie tylko pisze...

Fajne kapcie,normalne że znikają :)

Agnieszka Mat pisze...

Świetne ocieplacze. Też mam podobne i uwielbiam je. Szkoda, że ciągle nie potrafię zrobić takich sama.
Pozdrawiam.

reni pisze...

Super paputy

Blue-Anna pisze...

Świetne, mi już stopy marzną, czas pomyśleć o takich ciepłych kapciach:)

ashki pisze...

Do wyboru do koloru:) Są super:)

Sylwia Danielak pisze...

Haha! Przegenialne :D
Każdy ma ewidentnie jakiś inny talent - ja przykładowo uwielbiam gotować - i moje potrawy są rodem z http://www.roadamerican.pl/