wtorek, 23 września 2014

Czyżby plaga ?

         Moja ulubienica jest fanką biedronek . Wszelkie gadżety z nimi dekorują jej pokój . To i cóż mogłam jej zrobić jak nie kapcie z biedronkami .

      Jednak te które zrobiłam okazały się troszkę za duże , to szybciutko powstały troszkę mniejsze .Dobrze że przezornie zabrałam ze sobą włóczkę .
                                                  Pierwsza para ma po 3 kropeczki
                           Natomiast mniejsza wersja już tylko po dwie ponieważ usłyszałam
 
 " ciociu ja mam tylko 4 lata to biedronka nie może mieć więcej kropek ". No i jak tu nie spełnić życzenia .
Kapciuszki tak się spodobały , że nie schodzą z nóg i nie ma kiedy zrobić  ABS ów dla bezpieczeństwa .

24 komentarze:

volpina pisze...

One są po prostu rewelacyjne!!!

Monika S pisze...

Ależ słodkie biedroniasy ;) Śliczne :)

Anna pisze...

Drôles de chaussons !!!!!
Bonne fin de journée !
Anna

Elli pisze...

Sono bellissime!
Un "Handmade" personalizato ... davvero una bella idea.
Bye, bye Elli

Ewa-Handmade-Art pisze...

Ewuniu rewelacyjne biedronki.

Beti K pisze...

Zaglądam do Ciebie i mam coraz większą ochotę siąść też i chwycić druty, ,,tak kusisz tymi pięknymi paputkami :) są po prostu super!!

Ljubinka pisze...

Beautiful,so cute!!!
Have a nice evening.

Joanna pisze...

Cudne kapcioszki :) widzę też tatuaż biedronkowy :) Pozdrawiam :)

ninkaw pisze...

Ależ śliczne biedroneczki w kropeczki:) .
pozdrawiam

Bryzeida pisze...

Plaga czy nie plaga - chwała Bogu, że nie stonki ;-)
Przynajmniej mszyc nie będzie.

Elunia pisze...

szkoda że u mnie nie ma plagi takich pieknych biedronek

Wiola B pisze...

Już widzę Moje Gwiazdy w takich biedronkach:) Wcale się nie dziwie, że nie ma kiedy zrobić ABSów:)

Anna Iwańska pisze...

Nie schodzą z nóg bo sa świetne!!! Ewcia spoko masz kolejny talent odkryty w sobie !!!

halszka pisze...

Biedronkowe kapciuszki świetne.jestem ciekawa jakie jeszcze wzory wymyślisz Ewuniu.Pozdrawiam i słoneczka życzę.

Kasia J. pisze...

Śliczne papucie :-) Wspaniały miałaś pomysł na sprawienie przyjemności małej fance biedronek :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Wioletta G. pisze...

Śliczne i świetny pomysł by dziecko chodziło cały czas w kapciach! Pozdrawiam:)

Efka Raj pisze...

Ewciu, kapciuszki super :) I jesteś super ciocią, skoro nawet włóczkę na wszelki wypadek zabrałaś :)

Paulina Kielar pisze...

jakie obłedne

321maria pisze...

Mnie też coraz częściej zimno w nogi :( oczywiście kapcioszki rewelacyjne :)

Renka pisze...

Super kapciuchy :) Fajnie mieć taką ciocię :)
Pozdrawiam :)

Eve Jank pisze...

Śliczne kapciuszki :)

Blue-Anna pisze...

Śmieszne kapcioszki;)

ashki pisze...

Ale czaderskie kapciochy:)

Anna Janus pisze...

Ewuniu, wszystkie kapciuszki są cudne. Pozdrawiam