środa, 22 października 2014

Jednak plaga

     No i wywołałam . Nie wiem jak u Was , ale u mnie jest plaga biedronek . Marnie mają się ci , którzy mieszkają na parterze , bez siatek w oknach nie da rady egzystować - wszędzie pełno kropkowanych .
 Co dziwne biedroniaste nie występują w całym mieście tylko w niektórych dzielnicach , ale tak czy inaczej poczuwam się do winy i przyznaję się do  wywołania plagi .

                          Moje ostatnie biedronki powstały na życzenie sąsiadki , małej Hani .

  Oczy przyszywałam w czasie oglądania filmu "Szkoła stewardes " , kto widział to wie dlaczego są tak przyszyte .
                    A teraz ogłaszam wszelkie biedronki i inne komary idźcie spać .

15 komentarzy:

Ольга pisze...

Весёлые тапочки!!!

sosnowygaik pisze...

Bardzo fajne kapciuszki;)

Anna Iwańska pisze...

Miało Cie już tu dzisiaj nie być :-))
Ale fajnie że jesteś , będe sie oganiac od biedroneczek , albo i nie bo w sumie bardzo sympatyczne żyjątka. Lubie czerwone w czarne kropki. A kapciuszki świetne jak zawsze !!
Dzięki za miłe spotkanie , pozdrawiam

Iwona pisze...

Ooo, są cudne! Taką plagę mogłabym przeżyć , my w domu jesteśmy fanami biedronek :-)
Uściski ciepłe!

Marille pisze...

Fajne te biedronkowe kapciuchy :)
Z biedronek lubię tylko polskie, tych importowanych nie...
Pozdrawiam serdecznie :-)

Ljubinka pisze...

Very nice and cute ladybugs <3!!
Greetings.:*

renya pisze...

Oj, słyszałam właśnie, że mamy inwazję agresywnych biedronek azjatyckich... Ale Twoje wyglądają bardzo przyjemnie i zupełnie niegroźnie, no i mają przesłodki awadiacki uśmieszek:)

halszka pisze...

Taką inwazję można przeżyć bo kapciuszki śliczne.Pozdrawiam

Efka Raj pisze...

Ewciu, wierz mi, lepsza inwazja biedronek niż np. much z pobliskiej świniarni :(((((
A kapciuszki cały czas podziwiam :)
Pozdrawiam

Kasia J. pisze...

Wspaniałe papcie :-)
Teraz już wiem, dzięki komu mam tyle biedronek w domu... ;-)
Pozdrawiam serdecznie.

ashki pisze...

No to już wiem skąd tyle biedronek u nas;) Kapciory czadowe:)

Basia Nolberczak pisze...

Fajne kapcie a biedronki bardzo lubię bo to pożyteczne stworzenia:)

Anna pisze...

Cute !!!!!
Have a nice day !
Anna

Elunia pisze...

takie biedronki to i ja bym zadomowiła

Ирина Никитина pisze...

Симпатичные тапочки! С уважением!