poniedziałek, 13 października 2014

Luksus z Aspen

      Miałam super szczęście bo gdy Aspen Yarn ogłosiła rozdawajkę  zapisałam się i wygrałam zapinkę .Mój prezent pochodzi z Indii i służy do zapinania sari .

     Zapinka jest ładna i już robię do niej sweterek , taki żeby móc ją odpowiednio wyeksponować ./Na razie prezentacja na szaliku ./

 Aspen Yarn możecie znać z fb . Prowadzi ona znaną pasmanterię wysyłkową ,gdzie można znaleźć różne luksusowe cudeńka . Strona TUTAJ
Od kilku miesięcy mam luksus Aspen w mojej miejscowości - niestety nie tak łatwo przejechać w godzinach szczytu z jednego krańca miasta na drugi i jeszcze nie podziwiałam super urządzonego wnętrza i jego asortymentu . No cóż widać za długo pracuję , ale jakieś wolne w końcu się trafi i spotkamy się w " Świecie włóczki " . 
 Aspen Yarn bardzo dziękuję za super prezent .

10 komentarzy:

Basia Nolberczak pisze...

Gratuluję wygranej i bardzo zazdroszczę bo sama takiej nie posiadam:) pozdrawiam

ashki pisze...

Miły prezent:)

Molly Mel pisze...

Gratuluje szczęścia - piękny prezent dostałaś :)

annamaria magda pisze...

Gratuluje Ci prezentu, jest piekny,pozdrawiam

Elunia pisze...

wspaniała wygrana

Lucy pisze...

Piękna zapinka o ciekawym kształcie będzie fajną ozdoba Twojego swetra.
Pozdrawiam jesiennie:)))

Anna Iwańska pisze...

Ewa super ta zapinka bardzo oryginalny prezent. A nawet nie wiedziałam ze taki sklep mamy u siebie :-) Ale ja generalnie ostatno z włóczką mam mało do czynienia to i nie dziwaota że nie wiedziałam :-)
Pozdrówka

halszka pisze...

Śliczny drobiazg.Rób szybko sweterek bo jestem ciekawa jak będzie się prezentować ten luksusowy drobiazg.Pozdrawiam serdecznie ale deszczowo.

Iwona pisze...

Śliczna zapinka,aż zazdroszczę, do chust będzie najbardziej przydatna,

Marille pisze...

Też gratuluję wygranej :) Spinka jest super... I dzięki za link, bo do stacjonarnego sklepu mam duuuzo dalej niż Ty...
Pozdrawiam serdecznie :-)