piątek, 17 października 2014

Raj nietoperza

      Oj nareszcie skończony . Nietoperka zaczęłam dziergać gdzieś w maju i bardzo szybko go przybywało . Pozszywałam ramiona ,wykończyłam dekolt , a gdy zostało tylko zszycie boków to ........
 ....... odłożyłam go na kilka miesięcy . No cóż miał być na chłodne letnie dni , a lato było upalne to przeleżał w szafce.

      Teraz po pracach remontowych mieszkaniowo- działkowych  nietoperka odnalazłam . Wyciągnęłam maszynę i jest . Będzie na następne lato .

                                      

31 komentarzy:

Basia Nolberczak pisze...

Niezły jest i podoba mi się ażur na bokach:0 pozdrawiam

3nereida pisze...

Bardzo pomyslowy model i piekne wykonanie .

Molly Mel pisze...

O jaki fajniutki !

Antonina pisze...

Oryginalny i bardzo ciekawie wykonany.

Ogród Aleksandry pisze...

Śliczny nietoperek. Kolor rzeczywiście letni, ale i na wiosnę jak znalazł, a to bliżej niż lato :). Pozdrawiam serdecznie.

Anna pisze...

Beautiful !!!!!!!!!!!!!
Have a nice weekend !
Anna

jolajka pisze...

Super, lubię takie :)
Świetnie Ci w tym kolorze :D

kryska studio pisze...

Extra oryginalny, swietnie w nim wyglądasz:)

Elunia pisze...

bardzo mi sie podoba

sosnowygaik pisze...

Bardzo ładny kolor i wzór.

Anna Iwańska pisze...

No Ewuniu jest świetny , kolor rewelka , a ten ażurek dodokoła to już mistzrostwo . Popatrz dwa kwadrayty , niby nic a jaki piekny efekt dało. Szkoda że nie pochodzisz w nim juz teraz, aczkolwiek jak by tak pod niego jakis golfik biały to spoko i przez zime może być.
Pozdrawiam

Ljubinka pisze...

Wonderful,very interesting!!!
Happy weekend.:*

dorota pisze...

Fajny ten nietoperek i kolorek ma bardzo ładny.
Pozdrawiam Dorota

barbarahaft pisze...

pomysłowy i piękny kolor....

Bryzeida pisze...

Se człowiek czasem zapomni! A potem sobie niespodziankę zrobi, nie?
Dumna jestem, że wykończyłaś. U mnie z tym problem, jak nie dokończę od razu to ciężko mi potem.

Ma Gota pisze...

Świetny! Bardzo ładny kolorek i oryginalny wzór.

renya pisze...

Wydaje się, że na ciepłą jesień Nietoperek też jest doskonały, tylko coś z dłuższym rękawem pod spód i... ja bym nosiła! Śliczny kolor:)

halszka pisze...

Bardzo mi się podoba.Miłej soboty.

Kwiatek pisze...

Bardzo oryginalny

Kasia J. pisze...

Cudny! Przepiękny kolor :-) Świetnie w nim wyglądasz.
Pozdrawiam serdecznie.

miedzy.klebkiem.a.kuchnia pisze...

Bardzo ładny.

Nitki A nitki pisze...

Jestem zachwycona !!!!!!!
pozdrawiam cieplutko:)

Iwona pisze...

Piękny kolor tego okrycia, ażur fajny i o dziwo mimo dużej szerokości wcale to nie pogrubia sylwetki. Wspaniały ciuszek nad morze zrobiłaś Ewo, pozdrawiam.

Efka Raj pisze...

Ewciu, sweterek-nietoperek bardzo oryginalny i ślicznie go zrobiłaś.
Pozdrawiam

Igiełkowa Kraina pisze...

Fajniusi nietoperek, i taki żywy kolor :)

Ольга pisze...

Очень хороший блог! Прекрасная модель!

Janola Aleksandra pisze...

Super! Świetny ten fason... i kolor!
Podziwiam raz jeszcze i pozdrawiam

KonKata pisze...

czasem tak jest, że coś musi swoje odleżeć...

Anna pisze...

WOW super!

Małgosia pisze...

Sweterek piękny, układa się w sam raz.
A muszę jeszcze napisać, że na zdjęciach jesteś bardzo do mnie podobna:))Zwłaszcza na tym ostatnim:))
Moje córcie orzekły, że na tym zdjęciu to tak, jakbym to ja pozowała:))
Serdecznie pozdrawiam:))

Anna K. pisze...

Wspaniałe wdzianko. Lubię nosić takie niekrępujące ruchów ciuszki a przy tym eleganckie. Super !!!