piątek, 21 listopada 2014

Angielska łąka

    O tym ,że moja ulubienica uwielbia biedronki pisałam już kilka razy . Tym razem wymyśliłam  , że zrobię jej  z nimi opaskę .
             Na zieloną zawiązywaną opaskę naszyłam biedronki oraz bratki i .... 
                         .......wyszła mi taka łąka .

Tuniczka z posta Tutaj  fajnie ,że rośnie razem z właścicielką .

A na nogach kapcie z posta TUTAJ  Czyli biedronki cały czas w ruchu .
                Hmm cóż by tu jeszcze zrobić ............???

16 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Ale fajnie w tej opasce wygląda.

Basia Nolberczak pisze...

Torebka - biedronka by się przydała:)

Ольга pisze...

Очень красивая повязка!!!

Katarzyna B pisze...

Świetne biedronki. Pomyślałam o rękawiczkach-biedronkach z jednym palcem.

Anna Iwańska pisze...

No super wyszło ,tylko czemu ta Twoja modelka taka wstydliwa ??
Biedroneczki , biedroneczki, no cos by jeszcze mozna zmajstrowac w tym temaci , Cicia myśl !!
Pozdrawiam

halszka pisze...

Piękna opaska aż mi się cieplej zrobiło bo jest taka wiosenna i radosna.Pozdrawiam cieplutko.

UTKANE Z PASJI pisze...

Opaska świetna, zwłaszcza teraz na jesień taka szeroka ciepła:)

Elunia pisze...

ostatnio widziałam w telewizji inwazję biedronek,niedosłyszałam że to u ciebie haha

Anna pisze...

Super cute !!!
Have a nice weekend !
Anna

Ljubinka pisze...

Lovely,very cute!!!
Happy weekend.:*

Ania S pisze...

Ale cudna opaska :) smama bym taką nosiła :*

Dziękuję za udział w candy i życzę powodzenia w losowaniu :*

Wioletta G. pisze...

Ale biedronka, superaśna, a może jeszcze torebeczka! Pozdrawiam:)

Dorota Sulżyk pisze...

Ja chyba jeszcze nigdy nic z biedronkami nie zrobiłam. Miałąm filcowane motyle, ważki. uwielbiam takie powtarzające się motywy w różnych pracach. Opaska świetna.

Kasia J. pisze...

Cudna opaska :-) Piękne bratki i śliczne biedronki :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Ирина Никитина pisze...

Красивые фотографии, Одежда с божьими коровками великолепна!

ania pisze...

Opaska prześliczna!!!!!! Bardzo łądne i żywe kolory :)