środa, 26 listopada 2014

Na agrafkę

      W ramach niemocy twórczej kończę prace zaczęte dużo wcześniej , czyli takie gdzie trzeba pochować nitki ,czy brakuje rękawka . Miętus też należał do takiej kategorii , ale przemogłam się i jest . Skończyłam .


     Włóczka też się długo wyleżała zanim wpadł mi do głowy ten wzór .
    Ogólnie to bardzo fajnie szybko się robiło bo wzorek powtarzalny , a wtedy  nie trzeba tak się pilnować .
          A ponieważ w dalszym ciągu nowe pomysły nie wpadają mi do głowy to robię szaliki , szaliki , szaliki ......

26 komentarzy:

Anka pisze...

Świetny miętus!!!

ankaskakanka pisze...

Piękny sweter. Pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ewa ta ja, tez poprosze taki brak weny :-)Sweterek sliczny w moim ulubionym kolorku.
A Ty się tu nie leń tylko zabieraj sie za bombki patchworkowe, bo jajca wyszli Ci świetnie !!!
Buźka

sosnowygaik pisze...

Świetny. Podsunęłaś mi dobry pomysł z zapięciem. Mam jeden taki długi sweter na pasek i ciągle mi się rozchodzi na boki.

Irena pisze...

Super ten miętus! Taki praktyczny i kolorek świetny.
Pozdrawiam:)

Gosia pisze...

Super miętowy sweterek :)

Basia Nolberczak pisze...

Ładny wzór i podoba mi się luźny fason😊 pozdrawiam

Wiola B pisze...

Czekał i się doczekał, skończyłaś go w wielkim stylu, piękny wyszedł:)

Joanna pisze...

Piękny wzorek i kolorek :) Pozdrawiam :)

volpina pisze...

Mnie sie kolorek podoba :-)

Katarzyna B pisze...

Piękny

ania pisze...

Uwielbiam jesienią chodzić w takich długich sweterkach. Czasami rzeczy które długo leżą gdy je kończymy wychodza najładniejsze :)

Małgosia pisze...

Śliczny kolor i bardzo oryginalny wzór swetra!
Serdecznie pozdrawiam:))

Anonimowy pisze...

Właściwie trzeba mnóstwo weny, by wykończyć to, co się zaczęło i nie odkładać na lepsze czasy! Sweter ma piękny kolor!
Pozdrawiam, Beata K.

Anna pisze...

Lubię swetry za "xxx " i ten bardzo mi się podoba.
pozdrawiam

Konwalia pisze...

Bardzo efektowny. Dobrze, że się doczekał ukończenia. Pozdrawiam

Ljubinka pisze...

Beautiful sweater!!!
Greetings.:*

Kasia J. pisze...

Wspaniały! Cudny kolor i rewelacyjny wzór. Bardzo mi się podoba :-)
Pozdrawiam serdecznie.

halszka pisze...

Świetny i kolor fantastyczny.Co jest przyczyną Twojej niemocy twórczej - pogoda? Pozdrawiam serdecznie.

KonKata pisze...

czasami materiał do tworzenia musi swoje odczekać, zresztą warto ,że czekał bo całość prezentuje się ..."do wtulania"

Ursa pisze...

Super sweterek. Ładny wzór i kolorek. Pozdrawiam :)

Deilephila pisze...

Ale super! Takie dojrzewające robótki są najlepsze :) A u mnie odwrotnie moc twórca ale czasu brak... Miłego dnia!

Anna pisze...

Beautiful cardigan !!! This blue is lovely...
Have a nice day !
Anna

Ewa-Handmade-Art pisze...

Sweterek śliczny ,bardzo mi się podoba .
Pozdrawiam

Marille pisze...

Gratuluję wykończenia takiego fajnego sweterka !!! Wygląda po prostu świetnie :)
Oj, wiem jak to trudno pokonać niemoc...
Pozdrawiam serdecznie :-)

Molly Mel pisze...

Piękny i napewno się przyda :)