wtorek, 18 listopada 2014

Z kwiatkiem czy z kwitkiem.

     W czasie mojej niemocy twórczej pokażę sukieneczki z kwiatkiem , które jeszcze zrobiłam dla lali mojej ulubienicy . Wiki podziękowała ładnie za sukienki i poprosiła o ........... płaszczyk . Tak więc Kasiu byłaś blisko pisząc o narzutce dla lali  . Tylko , że to ma być płaszcz Królowej Lodu i hm ... dalej mam niemoc .


                              A tymczasem "śliwka z kwiatkiem "
                                   i " połamany róż z kwiatkiem "


 Renya  zaprosiła mnie do zabawy pt. Nie / Perfekcyjna Pani Domu

Kto mnie zna to wie ,że ja perfekcyjna to nie jestem ,czyli zabawa w sam raz dla mnie


1. Dwa obowiązki domowe, które lubisz robić w domu.
Jeśli jestem sama w domu , to mogę robić wszystko i bardzo szybko mi praca wychodzi . Niestety takie chwile w moim domu są bardzo rzadkie to i stopień lubienia jest mniejszy . Ale lubię piec chleb i cudny zapach , który się unosi . A ponieważ chleb pieczemy prawie codziennie jest to już obowiązek . A jeżeli rano przed pracą oblecę  łazienkę i podłogi  to chyba jest drugi ulubiony obowiązek .
 2. Dwa obowiązki domowe, których nie lubisz robić w domu.
Prasować to nie lubię , no chyba ,że jestem sama puszczę sobie moją muzykę i prasowanie wtedy idzie mi migiem / no ale tak ,tak pisałam takich chwil jest u mnie mało / . No i odkurzać to wręcz nie cierpię , jeśli tylko mogę to do tej pracy wykorzystuję domowników .
   Osoby , które zapraszam do zabawy -oczywiście jeśli mają taką wolę .
          Ania -     Ręczne Robótki Anny
       Joanna -    Pasje
         Kasia -    Między kłębkiem a kuchnią
  Mangosia -     W wolnym czasie


16 komentarzy:

Joanna pisze...

Piękne sukieneczki wydziergałaś :) Pozdrawiam :)

Małgorzata B. pisze...

Twoje sukieneczki są cudne.Podziwiam.Mnie udało się zrobić sweterek i spodenki dla lalek-bobasków.BYło im tak zimno,że babcia zrobiła.Oby już nie marzły.Pozdrawiam serdecznie.

Anielique pisze...

Sukienki są olśniewające :)

Ljubinka pisze...

Lovely,very cute dresses!!!
Have a nice evening,greeting.:*

narja pisze...

Cudne są te sukieneczki:)

Anna Iwańska pisze...

Witaj Ewuniu
Sukienusie cudne jak zawsze Ci wyszły. Na płaszczyk pomysł na 1005 kiedys przyjdzie , może idx do ksciólka , mnie sie tam najlepiej na lazaniu mysli :-).
Super było poczytać o Tobie jako o gospodyni. Dziękuję Ci ślicznie za nominację , czuje się zaszczycona że mnie wybrałas. Ale... no własnie ja strasznie nie lubie takich łańcuszków, Nigdy nic nie przesyłam dalej , więc nie gniewaj się ale zabawy kontynuiwac nie będę. Mam nadzieję że mnie zrozumiesz.
Pozdrowionka i buziaczki

Katarzyna B pisze...

Sukieneczki ładne. Dziękuję za nominację. Chętnie wezmę w niej udział.

renya pisze...

Lale w Twoich sukienkach wyglądają jak małe księżniczki, są spełnieniem marzeń każdej dziewczynki:)
Zazdroszczę Ci, że do obowiązków domowych podchodzisz tak bezproblemowo, też bym tak chciała, byłoby mi dużo łatwiej... A już w ogóle to zastrzeliłaś mnie zdaniem, że rano, przed pracą, sprzątasz łazienkę i podłogi... To po prostu mistrzostwo świata! I Ty twierdzisz, żeś nie perfekcyjna??? Z takim podejściem??? Bardzo perfekcyjna:)
No i jak na razie jesteśmy w mniejszości, w której gotują panowie domu:) Byłam ciekawa w ilu domach jest taki układ, w realu nie znam nikogo takiego:)

Kasia J. pisze...

Wspaniałe sukieneczki :-) Koniecznie musisz zrobić płaszczyk :-) Wybierz włóczkę, kolor, a dalej już samo pójdzie - zobaczysz :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Ирина Никитина pisze...

Красивые платья для куклы! С уважением!

Bożena pisze...

Twoje stroje dla maleńkich dam są powalające, piękne, aż samej chciałoby się w takich kiecach pohasać. Pozdrawiam

volpina pisze...

Ta w kolorze sliwki mi sie bardzo podoba :-)

Anna pisze...

De très jolies petites robes !!!!
Bonne journée !
Anna

Ольга pisze...

Очень красивые платьица у куколок!

Marille pisze...

Laleczki wyglądają rozkosznie w tych sukienusiach :)
A co do domu, to jeśli Ty nie jesteś perfekcyjna, to ja już lepiej nic nie powiem o sobie...
Pozdrawiam serdecznie :-)

jolajka pisze...

Fajne kiecoszki (jak mawiała moja babcia )
A pod Twoimi odpowiedziami właściwie mogłabym się podpisać...no może zamiast odkurzania dałbym mycie okien :)