środa, 10 grudnia 2014

Tęczowa zieleń

    Ostatnio usłyszałam : ciociu zrobisz mi sukienkę dla lalki ?
Spojrzałam Wiki trzymała w ręce lalkę typu Evi /11 cm / , hm taka mała czemu nie .
Oczywiście Wikuniu zrobię, daj lalkę , powiedziałam wyciągając rękę .
 Ale nie dla tej lalki odpowiedziała moja ulubienica i pobiegła po odpowiednią lalę .
 Zobaczyłam  i odetchnęłam : jak to dobrze ,że  przed wyjazdem zabrałam więcej włóczki .
 
 Sukienka miała być tęczowa , a przyszła właścicielka  podbiegała co chwilkę mówiąc teraz ten kolor .
     Wyszła mi kreacja taka dwustronna czyli obojętnie jak się założy będzie dobrze .
       Z racji ilości nitek do schowania moja wizyta u Wiki , się przedłużyła . Rodzinko wybaczcie , ale dziecku nie odmówię .
         A tu  pożyczona lalce opaska z  posta Tutaj  .

14 komentarzy:

Basia Nolberczak pisze...

Fajnie wygląda:) pozdrawiam

halszka pisze...

Trudno odmówić gdy dziecko prosi. Sukienka super teraz lalka wygląda bosko. Pozdrawiam

sosnowygaik pisze...

Bardzo ładnie wyszła;) Jak ciocia potrafi zrobić śliczną sukienkę to trzeba to wykorzystać;)

Halinka pisze...

Prześliczna sukieneczka!!!Pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

No janie mogę Ciciu jestes niesamowita . Ta kreacja wyszła odlotowo i zaraz mi się z wiosną skojarzyła . Jestes mistrzynie dziergania ubranek dla lalek . Otwieraj sklepik , zarobisz fortunę !!
Pozdrawiam serdecznie

Anna Iwańska pisze...

no tak Ciociu znawu mi komputer zjadł literki :-)

Ольга pisze...

Прекрасное платье!!!

Gosia pisze...

Jaka kreacja!!! Kolory optymistyczne, wiosenne:)

Kasia J. pisze...

Cudna sukienka :-) Przepiękne kolory i rewelacyjny fason :-)
Z czapką - zestaw doskonały :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Anna pisze...

So cute !!!!!!!
Have a nice day !
Anna

Bożena pisze...

Takie sukienusie są najlepsze, jedna na wiele okazji. Wspaniała i takie soczyste, piękne kolorki. Ciocia ma talent:)))

Ljubinka pisze...

Lovely,very cute <3!!!
Greetings...

Renka pisze...

Każdy by chciał mieć taką Ciocię!
Suknia iście królewska wyszła :)
Śliczna!
Pozdrawiam :)

Eve Jank pisze...

Śliczna sukieneczka :)