sobota, 27 grudnia 2014

Zazdrość czy podziw


      Zabierałam się do tego projektu już dawno ale ..... zacznę od początku . Na blogu u Ilonki  Tutaj  zobaczyłam cudo zrobione z opakowań po jajkach . Zobaczyłam i pełna podziwu postanowiłam z zazdrości coś podobnego stworzyć .
     Hm tylko  jak znaleźć tyle opakowań po jajkach  , kiedy już byłam całkiem zrezygnowana zaszłam do pobliskiego warzywniaka i spytałam się czy nie mają tym razem za dużo plastikowych opakowań . Jakież było moje zdziwienie kiedy właścicielka sięgnęła pod ladę i wyjęła mi tak szukane opakowania . Warunek był jeden zrobię mam przynieść pokazać .
 
 I tak  wzięłam się do pracy . Przy pomocy męża , który mi obcinał zbędne elementy plastiku , przygotowałam większą liczbę mniejszych i większych płatków . Z braku wstążki słomianą podkładkę obkleiłam białym materiałem .
                     Następnie przyszedł czas na sklejanie różyczek - wyszły  44 sztuki .
   W połowie pracy zorientowałam się  iż mam jednak za mało różyczek . Dobrze że był pod ręką bukiecik z  łososiowymi różyczkami .
       Końcowy efekt wianka przerósł moje wyobrażenie o nim , prezentuje się suuuperowo i jest fajną ozdobą stołu .
                                   Teraz tylko trzeba pokazać w warzywniaku .
 Moje uwagi
- na wianek 23 cm potrzeba jakieś 60 kwiatków / jak widać ja w środku mam tylko zielone gałązki bo już zabrakło różyczek .
- opakowania są różne pod względem koloru jak i wielkości / moje to 4 kolory opakowań /
- każdy  kwiatek u mnie składa się z 6 miejscach po jajeczkach / 2 duże płatki i 4 małe płatki /
- na ten wianek zrobiłam 264 płatki czyli wykorzystałam ok 26 pojemników / potrzebna tylko dolna część opakowania /
- odnośnik do kursu robienia wianka znajdziecie u Ilonki

29 komentarzy:

Iza kama pisze...

Świetna robota. Świecznik uroczy!!!!
Pozdrawiam

Iwona pisze...

Wianek wygląda rewelacyjnie! Napracowałaś się ale efekt bardzo ciekawy
Pozdrawiam poświątecznie bardzo ciepło!

Anna pisze...

Bardzo pięknie wygląda. Jak bym nie doczytała z czego jest wykonany - na pierwszy rzut oka -- z organzy?
Bardzo pięknie dekoruje stół.
pozdrawiam

Ina Kaźmierska pisze...

Oo Boże jaki piękny. Muszę zajrzeć do Ilonki bo i mi się zamarzyło to cudo. Wygląda przepięknie. Gratuluję. Ewo :-)

Basia Nolberczak pisze...

Niesamowicie wygląda:) pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Piękny!

Kasia J. pisze...

O mateńko.... Szczęka mi opadła... Cudny wianek! I to z opakowań po jajkach... Nie napisałaś, co powiedziała darczyni opakowań na efekt końcowy, bo bardzo jestem ciekawa ;-)
Pozdrawiam serdecznie.

Urszula pisze...

Piekny wianek.

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Aż trudno uwierzyć, że takie cudo można zrobić z bezużytecznych wytłaczanek - stroik wygląda ślicznie :)

barbarahaft pisze...

pomysł nie z tej ziemi....
świetnie wygląda.

3nereida pisze...

Niezwykła ozdoba , ale skoro uzyto niezwyklago materialu to co innego moglo powstac .

Emmaja535 pisze...

Sliczna zrobilas ozdobe swiateczna!!! Dla mnie to chyba za trudne zadanie....!

Joanna pisze...

Niesamowicie pięknie wyszło, jestem pod wrażeniem !

halszka pisze...

Cudo !!! Trudno uwierzyć że to z opakowań.Pozdrawiam cieplutko.

Finextra pisze...

Baaardzo efektowny!

sosnowygaik pisze...

Pięknie wyszedł, aż się zachęciłam, żeby coś podobnego zrobić;)

Ewa pisze...

Jeszcze ma zamknięte dopiero w Nowym Roczku zobaczy !

Nitki A nitki pisze...

Oj ja chyba zastosuje produkcje w moim WTZ ale będzie się działo:))))Cudowny wianek!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pozdrowionka cieplutkie,bo u mnie -9:)

Anielique pisze...

Stroik jest rewelacyjny! Kto by pomyślał, że zwykłe opakowania można przerobić na takie cudo! :)

Ирина Никитина pisze...

Красивый венок, глядя на него невозможно догадаться, что сделан из тары для яиц! С уважением!

Elunia pisze...

nie mogę uwierzyć że to z opakowań,super

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu jest przepiekny i w życiu bym nie pomyslała, że te kwiatki sa z plastikowych jajczarek , myślę, że z paierowych też by sie dało zrobić. Ciekawe czy taki jajczarki mozna kupić gdzieś w hurcie , bo faktycznie efekt niesamowity. Gratuluję stroik najładniejszy z tych co widziałam.
Pozdrawiam

Ljubinka pisze...

Beautiful vreath!!
Happy New Year!

Artsajke pisze...

Ale cudo!!! Nigdy bym nie powiedziała, że te delikatne różyczki są z opakowań po jajkach. Chylę czoła przed autorem pomysłu. A Tobie brawa za wykonanie i cierpliwość ;-).

Anna pisze...

Gorgeous !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Happy New Year !!!!!
Anna

Ewa Urban pisze...

Rewelacja :-)

Beata T pisze...

Bardzo pracochłonne ale efekt jest niesamowity :)

ToTylkoJa pisze...

WOW! Przepiękny wianek!!!!!

Floryści Żak pisze...

Piękne cudo Ewciu!!!Pozdrawiam.Aneta T.