poniedziałek, 15 grudnia 2014

Złe dobrego początki

            Hm dawno , dawno temu a guzik bo wcale nie tak dawno . No dobra widząc wasze cuda postanowiłam zrobić gwiazdeczki .  Wzięłam biały kordonek i zaczęłam tworzyć ,chciałam  zrobić każdą  gwiazdkę inną. Miały być jedyne i niepowtarzalne i to mi się udało . Nie ma takich samych gwiazdeczek , bo wzory powstawały w mojej głowie w trakcie robienia .Jak to zwykle u mnie zdjęcia zrobione zanim gwiazdki zostały  ładnie naciągnięte .
 
                                    Na zielonym tle są białe .
                    Natomiast na czerwonym gwiazdki w kolorze ecru .
                 Jeszcze zrobiłam takie ze złotą nitką / choinka w pracy /

      Narobiłam ich całe mnóstwo i byłam z siebie strasznie dumna . Usztywniłam , naciągnęłam , spojrzałam i zamarłam . Dopiero wtedy spostrzegłam różnicę  - Wasze gwiazdki są cieniutkie delikatne ja wzięłam za gruby kordonek . No cóż na błędach się człowiek uczy - teraz już będą superowe .

                                    A to moja tegoroczna  choinka w pracy w białych ozdobach .

 Hm nie będą superowe bo koleżance takie właśnie grubaśne się podobają .Mam zrobić srebrne i biało srebrne no to robię - cieniutkie , delikatne powstaną może w przyszłym roku .

21 komentarzy:

Katarzyna B pisze...

Ładne gwiazdki. Ja robiłam w tamtym roku cienką i grubszą nitką i obie wersje znajomym podobały się.

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Śliczne ozdobione choinki. Gwiazdki piękne i podziwiam, że sama wymyślasz wzory podczas pracy, bo ja muszę mieć schemat, pozdrawiam

Irena pisze...

Ewa, chyba troszkę marudzisz:) Wszystkie gwiazdki są śliczne i te z grubszych nici i z cieńszych! Niektórzy robią z włóczki i też są ładne.
A Twoje są piękne, bo i każda inna:)
Pozdrawiam.

Joanna pisze...

Przepiękne śnieżynki :) Pozdrawiam :)

Promyk pisze...

Bardzo ładne gwiazdeczki i choinka ślicznie wygląda w nie przybrana. To co, że grubsze...;)

Ewa pisze...

Gwiazdki jak najbardziej superowe :) Podziwiam za pomysłowość , tyle wzorków wymyśleć ...jestem pod ogromnym wrażeniem :)

Basia Nolberczak pisze...

Gwiazdki są ładne:) pozdrawiam

UTKANE Z PASJI pisze...

Jak wszsytkie zawiesisz na choince bedzie cudnie:)

Kasia J. pisze...

Śliczne gwiazdeczki :-) Takie z grubszego kordonka mają swój urok - ja nawet takie wolę.
Choinki śliczne :-)
Pozdrawiam serdecznie.

ninkaw pisze...

Są piękne a grubość kordonka jest najmniej ważna - każdy lubi coś innego:)
pozdrawiam

halszka pisze...

Wszystkie są cudnie niepowtarzalne, jednym podobają się te grubsze a drudzy wolę te z cienkiego kordonek. Pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Co tam Ewciu moga byc i grubsze , przynajmniej je ładnie widac na choince. A ja i tak jestem pełna podziwu , tak całkiem z głowy ina żywioł. No ale w końcu jesteś Mistrzynią szydełka!!
Lubię choineczki w białych ozdobach , więc Twoja pracowa choinka bardzo mi sie podoba.
Pozdrawiam
PS może jednak wyłącz ta obrazkową moderacje komentarzy :-)

Anna pisze...

Une jolie collection de flocons !!!!
Bonne semaine !
Anna

Elunia pisze...

ale zaśnieżyło u ciebie-ślicznie

dorota pisze...

Świetne są. Bardzo lubię takie gwiazdki na choince.
Pozdrawiam ciepło Dorota

Ljubinka pisze...

Beautiful snowflakes!!!
Happy week.:*

bieta p. pisze...

piękne śnieżynki :)

nuta pisze...

hA! Czy to ważne grube,czy chude...? ważne ,że aż tyle udało Ci się zrobić!!!!!

Marille pisze...

Grube czy cienkie, to nieistotne... Liczy się że piękne są i tyle :)
A ich ich stworzyłaś...
Pozdrawiam serdecznie :-)

Ewa Urban pisze...

Piękne gwiazdeczki :-) Wszystko piękne :-)

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Grube? Co Ty mówisz!!!! Twoje gwiazdki są prześliczne.
Podobają mi się na choince takie cudeńka.
Pozdrawiam serdecznie:)