czwartek, 22 stycznia 2015

Elzy to z nich nie będzie !

        Obiecałam uszyć płaszcz dla lalki . Miał być taki jak ma Elza z Krainy Lodu . Koleżanka wyposażyła mnie w siatkę  resztek firanek i przystąpiłam do pracy . No cóż krawcowa ze mnie żadna ale starałam się jak mogłam .

                               Płaszcz wykończony niebieską cekinową taśmą .
 
                  Sukienka jak i tiulowa halka powstała  z półtora koła obszyta taśmą w śnieżynki .



 Mniejsza laleczka ma strój obszyty błyszcząca taśmą - niestety niewidoczną na zdjęciu .

                                    Tutaj sukienka uszyta jest z koła .


                  Ponieważ coś musiało być z niebieskim to płaszcz obszyłam cekinami .
      Do stroju Elzy to im daleko , ale przynajmniej się starałam . Teraz oczywiście  inaczej bym te stroje uszyła / lub próbowała uszyć /
 Projekt  3/52

             Zobaczcie co można zrobić z dwóch sukienek kupionych wiadomo gdzie .
                                               Tak wyglądały - a takie cudo powstało .
                                         
 Ale to nie moja zasługa , takich zdolności to nie posiadam - ja tylko kupiłam sukienki .

21 komentarzy:

tonka pisze...

Wszystkie panny pięknie na bal wystrojone :))

Bryzeida pisze...

Mam braki w wykształceniu - moje dziewuchy też tylko Elza i Elza, a ja nawet nie widziałam tej bajki.
Trzeba to nadrobić.
Pozdrawiam, b.

Crissi pisze...

Schöne Arbeiten!
Crissi

halszka pisze...

Widzę że teraz masz nowy fach w ręku.Krawcowa jak się patrzy.Wszstkie dziewczyny wystrojone i gotowe pójść na bal.Piękne stroje.Pozdrawiam bardzo cieplutko.

sosnowygaik pisze...

Sukienki są śliczne, więc nie powinnaś mieć nic sobie do zarzucenia.

Crissi pisze...

Dziękuję Ewa zarejestrowaniu jako czytnik na moim blogu
przytulić Crissi

Kasia J. pisze...

Piękne stroje :-) Wszystkie bardzo mi się podobają, ale najbardziej doceniam te, uszyte przez Ciebie.
Pozdrawiam serdecznie.

Wioletta G. pisze...

Nie znam się na Elizie , ale to co zrobiłaś na pewno zachwyciło właścicielkę lalek. Ja też uważam że sh to fajne miejsce dające duże pole popisu ! Pozdrawiam:)

Anna pisze...

Great dresses !!!!
Have a cosy day !
Anna

Anna Iwańska pisze...

Ewcia nie marudż kiecki z firanek i płaszczyki sa świetne. Bajki nie widziałam ale myslę włascicielka tych strojów jest bardzo zadowolona.
Pozdrówka

Beata T pisze...

Super strojei nic im nie brakuję , ale będzie bal na 102 :)))
pozdrawiam

Ewa-Handmade-Art pisze...

Lale ubrane ślicznie .

Atelier Marysi pisze...

Piękne stroje sprawiłaś lalkom. Sukienki są śliczne !!! Z dwóch sukienek kreacja wyszła super. Pozdrawiam cieplutko.

Robótki Marleny pisze...

Jak dla mnie jest ok. Wszystkie lale świetnie wyglądają w sukienkach - szczególnie ta pierwsza z tiulową haleczka jest boska :)
Pozdrawiam, Marlena

Ljubinka pisze...

Lovely, so cute <3!!
Happy weekend.:*

KonKata pisze...

lale pięknie odziałaś, przypomniały mi się czasy gdy taką lalę na masce auta sadzano gdy młodzi do kościoła jechali

Elunia pisze...

spisałaś się na medal

dorota pisze...

Lale ślicznie wystrojone.
Kombinacja z dwóch sukienek świetna.
Cieplutko pozdrawiam Dorota

Ursa pisze...

Bajeczne. Pozdrawiam :)

Irena pisze...

Prześlicznie wystroiłaś lalki!!!
A ta żywa Lalka wygląda pięknie i przykład jak można zrobić coś z prawie niczego:)
Pozdrawiam.

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Kreacja z dwóch sukienek jest fantastyczna.
Hmm, nie mam pojęcia, że jest jakaś bajka o Elizie.
Modelka cudownie wygląda.
Pozdrawiam:)