wtorek, 6 stycznia 2015

Mój pierwszy jedyny ....szal!

 
Mój pierwszy szal ,
te niteczki leciutkie jak świerszcze,
pierwszy szal,
czyjeś oczy wesołe, na szczęście.
Pierwszy szal.
szal z myszką, szal z łezką, szal za mgłą,
i niteczki co jeszcze mi się śnią...
Mój pierwszy szal, sentymentalny szal,
troszeczkę błędów żal,
mój pierwszy, jedyny szal.



   Pierwszy robiony w pośpiechu , żeby zdążyć na urodziny . Dlatego też ma kilka błędów . O tym jakie wiem tylko ja , a Wam się nie przyznam . Aniu Śmi dziękuję za podpowiedzi i dodanie odwagi w robótce . 
W treści wykorzystałam  fragment tekstu Agnieszki Osieckiej " Mój pierwszy bal "

34 komentarze:

Basia Nolberczak pisze...

Śliczny szal:) pozdrawiam

ankaskakanka pisze...

Śliczny, widać jak nitka połyskuje.

Anna pisze...

Piękny szal. Taka szara zwiewna mgiełka.
pozdrawiam

Ewa Urban pisze...

Piękny szal :-) Po prostu piękny :-) Gratuluję :-)

Katarzyna B pisze...

Cudny szal

barbaratoja pisze...

Szal jak widać na zdjęciu bardzo sie podoba.

Dusia pisze...

Pierwszy, to na pewno ale pewnie będą następne - super Ci wyszedł więc za idź za ciosem pozdrawiam Dusia

tonka pisze...

Pewnie będą też następne skoro pierwsze podejście takie udane,szal piękny a błędów i tak nikt nie zobaczy więc nie ma się czym przejmować:))

sosnowygaik pisze...

Jest śliczny;)

Ольга Сташевская pisze...

Bardzo piękny szal ! Postanowiłam też taki dla babci zrobić)

Dziergalnia Joli pisze...

Podziwiam dzierganie wzorem. Ja jestem na to za leniwa. Piękny szal i w moim kolorze :) Pozdrawiam

Anna Iwańska pisze...

Ewa jast piekne ale dla takiej solenizantki warto było dziergać. Jest fatycznie jak mgiełka , leciutki i delikatny po prostu piekny !!!
Pozdrawiam

Irena pisze...

Pięknie wyszedł ten szal - taki delikatny i kolorek super.
Pozdrawiam.

Louve pisze...

Robi wrażenie, bez dwóch zdań! Zawsze podobały mi się takie lekkie jak mgiełka szale, są bardzo eleganckie.. niestety talentu do nich nie mam za grosz. Na Twój szal aż milo patrzeć a błędów nie widać. Spisałaś się :)))

kreciarobota pisze...

Zawsze powtarzam, że o jakichkolwiek błędach wiemy tylko my, najważniejsza jest radość osoby obdarowanej :)

k ♥ studio pisze...

Piekny prezent. Myslę, że będą następne:) Pozdrawiam

halszka pisze...

Prześliczny , jest jak mgiełka o poranku w bukowym lesie.Pozdrawiam cieplutko.

Kasia J. pisze...

Cudo! Wspaniały wzór i doskonały kolor. Przepiękny szal :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Kasia pisze...

Mozesz być dumna z siebie:))

Konwalia pisze...

Bardzo elegancki szal. Pozdrawiam :)

Ewa pisze...

Bardzo ładny,śliczny kolor , taki mglisty :)

Atelier Marysi pisze...

Śliczny szal , delikatny i cudny kolor. Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok.Pozdrawiam cieplutko.

blogerzaby pisze...

Piękny szal, lekki jak mgiełka :)
Super wiersz :D

Monika S pisze...

Piękny szal, perełka :D

renya pisze...

Przepiękny jest! Taki wyrafinowany... I w sam raz na karnawał:)

HandMade-owo pisze...

Delikatny, klasyczny.. piękny szal!
Pozdrawiamy:)

Ljubinka pisze...

Lovely scarf!!
Greetings.:*

Efa pisze...

Wspaniały szal! :) Pozdrawiam

Marzeniami malowane pisze...

Piękne robótki tworzysz. A, i już wiem do kogo się zgłoszę po ubranka dla lalek! ;))
Pozdrawiam serdecznie
Ewa

Eve Jank pisze...

Piękny szal :)

Ursa pisze...

Piękny, koty za płoty,zapewne będzie następny. Serdecznie pozdrawiam :)

Ольга pisze...

Очень красивый шарф!

Iwona pisze...

Pierwszy, ale chyba nie ostatni, bo taki delikatny i pięknie się srebrzy przy choince.Nie mogę rozpoznać wzoru, bardzo ładny. pozdrawiam.

Ирина Никитина pisze...

Красивый шарф и замечательный подарок! С уважением!