poniedziałek, 2 lutego 2015

Z błyskiem w oku

  Ostatnio usłyszałam , że w moim wieku to o głowę trzeba dbać , nigdy nie posiadałam czapki, to trzeba ją było zrobić . Sama czapka to nie frajda musi być komplet .  Poszukałam w pudle i znalazłam 2 motki włóczki Maja ,które zostały mi   po zrobieniu szala TUTAJ  . Szal poszedł do innego miasta to mogłam podobny sobie wydłubać . Czy Wy tez tak macie , że lubicie mieć tą jedną rzecz taką jak nikt nie ma  .

    Włóczka łączona jest z białymi cekinami , które dają ten .... błysk , ale w ogóle nie są fotogeniczne .
   Ponieważ 2 motki to trochę mało na komplecik to dodałam motek białego .
                  Tutaj widać białą czapkę i część białego szala .

              Komplecik jest mięciutki i ciepły, przydał się w ten zimny dzień . W następny dzień już było biało .
Projekt 6/52

31 komentarzy:

Crissi pisze...

Very nice Ewa!!!!
Bye Crissi

halszka pisze...

Piękny komplet.Jakoś przez wszystkie lata nie dorobiłam się zadnej czapki i często słyszę uwagi w twoim wieku i bez czapki.Miłego dnia.Pozdrawiam cieplutko z pięknego zimowego lasu.

Basia Dunaj pisze...

Bardzo fajny i twarzowy..

Antonina pisze...

Komplet zyskuje - kiedy go włożyłaś. Jest cudowny, a Tobie w nim rewelacyjnie.

Szydełkowe czary-mary pisze...

Super komplet.

Anna pisze...

Beautiful set !!!!
Have a nice week !
Anna

haftytiny@o2.pl pisze...

Śliczny komplet, pozdrawiam:))

violka pisze...

Ślicznie Ci w tym komplecie :)

ashki pisze...

Super komplet:) Świetnie w nim wyglądasz:)

Kasia J. pisze...

Wspaniały komplet :-)
Dopiero na zdjęciach z Tobą widać, jaki jest cudny...
Pozdrawiam serdecznie.

Ljubinka pisze...

Lovely set!
Happy week.:*

Basia Nolberczak pisze...

Ten komplet pasuje Ci idealnie:)

Marta K. pisze...

Fajny komplecik w neutralnym kolorze, który doskonale pasuje do wszystkiego. A tak w ogóle to ładnie Ci w nim. Pozdrawiam :)

Dusia pisze...

Wiesz Ewuniu , ja też nie lubię czapek, ale mam kilka na wielki mróz, a Twoja wprost z połączeniu z Twoja urocza buźka jest super, fajna , pasuje i co najważniejsze nie psuje urody pozdrawiam Dusia

Lalka Crochetka pisze...

świetny komplecik ... uroczy, mięciutki i cieplutki - czegóż chcieć więcej?

lalkacrochetka.blogspot.com

Ирина Никитина pisze...

Очень красивые шапочка и шарф! С уважением!

Anka pisze...

Komplet na modelce świetnie wygląda, a i modelka w komplecie niczego sobie :))) Pozdrawiam :)

Elunia pisze...

teraz już nie zmarzniesz

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Ewo, prześliczny komplecik.
Najważniejsze, że jest Ci cieplutko.
Pozdrawiam:)

Ania pisze...

Cudo! Przepiękny ten komplecik. bardzo mi się podoba kolor włóczki. Pozdrawiam.

Bryzeida pisze...

No i super czapka!
Ja wyszukuję na ulicach bliźniaczki, co to chodzą w takich samych stylizacjach, na potwierdzenie, że ładna.

Beti K pisze...

Super wyglądasz w super komplecie :)

Kasia T pisze...

Super komplecik .

Anna Iwańska pisze...

Ewuniu komplecik cudny, a na modelce nabrał jeszcze uroku !!!
Pozdrawiam

Atelier Marysi pisze...

Super komplet , bardzo pasuje do płaszczyka. Pozdrawiam cieplutko.

kreciarobota pisze...

Faktycznie fotogeniczny komplecik, a i Ty prezentujesz się w nim super :)

iwona150 pisze...

fajniutki komplecik
pozdrawiam I.

Robótki Marleny pisze...

Komplecik pierwsza klasa a o głowę trzeba dbać, choć i ja łażę bez czapki - nie lubię :)
Pozdrawiam, Marlena

ToTylkoJa pisze...

Superaśny i widać, że cieplutki ten komplecik:)

Pozdrowienia!:))

Alicja pisze...

Cudeńko :)

Ursa pisze...

Świetny komplet. Pozdrawiam :)